KATTYS P.O.V
" Undskyld mig!? Hallo! " Siger jeg og starter måske en anelse hårdt ud. En forvirret mand kommer løbende hen til mig.
" Ja undskyld hvad kan jeg hjælpe med? " Spørger han, og ligner en der er lige ved at gå ned med stress.
" Ja vi bestilte vores pizza for 1 time siden og- "
" Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med! Jeg arbejder ikke i køkkenet! " Siger han. Jeg skal til at sige at han da bare på lette røven og gå ud og finde ud af hvad der sker, men han er allerede væk.
" Sikke en hjælp! " Siger jeg sarkastisk og ruller mine øjne.
" Der må vel være andre man kan spørge heroppe! " Siger Elena. Jeg nikker og vender mig om til disken igen.
Jeg står lidt og kigger da en medarbejder kommer gående. Enligt! Men han går lige forbi mig, og hen til manden ved siden af mig. Jeg kigger over på ham. Han står med en halvspist pizza i hånden.
" Ja hvad kan jeg hjælpe med? " Spørger medarbejderen, som ifølge hans skilt hedder Jan.
" Ja jeg vil gerne have en forklaring på, hvorfor der er et stykke gummihandske i min pizza! " Siger manden vredt, og rækker pizzaen til Jan. Mig og Elena kigger begge på hinanden med store øjne.
Jan tager imod pizzaen.
" Er du sikker på at det var noget gummihandske... Og ikke bare noget ost? " Spørger Jan forsigtigt. Manden ved siden af os, som faktisk er et ordenligt brød, puster sig op og kigger med vrede øjne på ham.
" Sig mig, tror du jeg ville sige at der var noget gummihandske i min pizza, HVIS DER IKKE VAR DET? " Det sidste råber manden, og de fleste øjne lander på manden.
" Hvor siger du at der er noget gummihandske? " Spørger Jan forsigtigt, nok bange for at manden går bersærk på ham.
" Lige der! " Siger manden. Jan tager selv nogle gummihandsker på, og begynder at rode i pizzaen der hvor manden plejede. Rigtigt nok, finder han et stort stykke gummihandske... EWW!
" Ved du hvad Elena... Jeg tror lige jeg mistede appetitten! " Siger jeg og vender mig mod Elena. Elena ligner også en der skal til at kaste op, og nikker.
" Hvad siger du til at vi går over og køber noget yoghurt ovre i supermarkedet i stedet for? " Spørger Elena.
" Det behøver du ikke sige 2 gange! " Siger jeg, og er allerede på vej mod udgangen. Elena er hurtigt efter mig.
Vi går ud i den friske kolde aften. Månen er faktisk fuld.
" Er her ikke bare smukt? Jeg elsker månens effekt på vores omgivelser! " Siger Elena. Hun har altid elsket månen! Og sær når det er fuldmåne. Hver fuldmåne kan man finde hende ude i hendes baghave på et tæppe. Så ligger hun der og kigger på stjernerne.
" Jah... Nu må vi passe på, at der ikke kommer nogen varulve! " Griner jeg, og prøver at lyde som en ulv. Det kikser ret meget!
" Jeg ville gerne møde en varulv " Siger Elena, og kigger op mod månen.
" Jah... Så længe den ikke vil prøve at spise mig! " Siger jeg.
Vi begynder at gå over den lille parkeringsplads, over til supermarkedet. Her ovre er faktisk også ret så mange mennesker.
" Der var vidst også andre, som ikke gad den lange kø for de klamme pizzaer! " Siger Elena, og jeg nikker. Man kan godt mærke, at Amerikanerne er glade for aircondition.
" Såh... Skal vi finde vores yoghurt? " Spørger jeg, og Elena nikker.
" Hvad siger du til, at jeg lige finder noget at drikke? Og noget morgenmad? " Spørger Elena.
" Super, ses om lidt " Siger jeg, og mig og Elena går hver vores vej.
Jeg går ned forbi nogle hylder med diverse ting, og skal til at dreje om hjørnet, da jeg går direkte ind i en dreng.
" Ej det må du virkeligt undskylde! Jeg så dig ikke! " Siger drengen hurtigt, og kigger bekymret på mig. Jeg kigger forvirret op på ham. Wauw! Han har nogle pæne blå øjne... Og jeg mener VIRKELIGT pæne... Og han hår har sådan en lækker hasselnødsfarve.
" Det er... Okay! " Stammer jeg. Han smiler til mig, og rækker mig sin hånd. Jeg tager imod den med det samme.
" Aiden " Siger han og smiler til mig.
" Katty " Siger jeg, og smiler til ham.
" Hey Aiden! Hallo mate hvor er yoghurten? " Spørger en dreng lige pludseligt, og kommer gående hen til os. Han kigger forvirret imellem os.
" Og hvem er hun så? " Spørger han forvirret.
" Det her er Katty! Katty, det her er Erik... Min ven! " Siger Aiden. Jeg kigger over på Erik, og smiler et lille akavet smil til ham. Han er enligt også ret køn. Hans hår er lidt lysere end Aidens, og hans øjne er helt brune.
" Ven? Hvis det ikke var for mig, levede du ikke mere! " Siger Erik og griner.
" Jah... Erik er min bedste ven! " Siger Aiden og smiler til mig. Jeg nikker. Erik kigger glad på Aiden.
" Jamen tusind tak da! Men øh, yoghurt? " Spørger han og kigger på Aiden.
" Yoghurt! " Siger jeg, og kommer helt i tanke om, at det også var hvad jeg skulle finde. Begge drenge kigger mærkeligt på mig.
" Jeg skal også have noget yoghurt! " Siger jeg.
" Så lad os finde det sammen! " Siger Aiden, og blinker til mig.
" Du viser vej! " Siger jeg, og hentyder med mine hænder til at han skal gå. Aiden formår at læse mit kropsprog, og begynder at gå. Jeg følger efter ham.
" Glem nu ikke yoghurten! " Råber Erik efter os. Jeg kan høre Aiden klukke foran mig.
" Såh... Hvad bringer dig til Grand Canyon? " Spørger Aiden, da jeg går op på siden af ham.
" Min fødselsdag tror jeg nok! " Svarer jeg, og fokusere på ikke at gå ind i flere mennesker... Eller for den sags skyld hylder og andre varer.
" Cool... En gave eller? " Spørger Aiden. Jeg nikker.
" 18 års fødselsdags gave! " Svarer jeg.
Vi kommer frem til en hel væg med en stor kølemontre.
" Yoghurten skulle gerne være her! " Siger han. Jeg nikker, og spotter den hurtigt. Jeg går hen til den låge hvor det står, og kigger lidt rundt. Der er yoghurt med ALLE og jeg gentager ALLE slags smage... Men ikke en uden!
" Sikke et udvalg " Lyder det fra Aiden.
" Jah... Men intet normalt... " Siger jeg, og kigger lidt rundt, for at tjekke at det ikke var mig det bare tog fejl.
" Næh... Men den her " Aiden åbner lågen og tager en yoghurt ud.
" Den her er god! Det er normal yoghurt, men vil du så have smag af skovbær, åbner du den her lille lomme, og kan så blande det om med det normale! " Siger han, og rækker mig en.
" Smart! " Siger jeg glad og snupper en masse af dem.
" Wauw! Kan du godt spise så meget? " Spørger Aiden, og kigger ned på de 6 små pakker med yoghurt.
" Det er ikke kun til mig! Også til min veninde! " Siger jeg.
" Din veninde? " Spørger Aiden forvirret.
" Elena! Min bedste veninde... Hende jeg rejser rundt sammen med! " Forklarer jeg.
" Nårh... Hvor er hun lige nu? " Spørger han og kigger lidt rundt.
" Lige her! " Lyder en stemme og træder frem bag Aiden.
Det er ingen anden end Elena.
**
Her har i et kapitel som lovet!😉❤️ Dette kapitel er dedikeret til min smukke bedste veninde What_Love123 som også spiler Katty! Tak for alting din dejlige valnød!❤️
~ Sara
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...