Kapitel 33

189 15 6
                                    

KATTYS P.O.V

" Må jeg snart hoppe ud? Må jeg snart hoppe ud? " Jeg bliver ved med at stille det samme spørgsmål til Elena, som er i gang med at parkere bilen. Vi er på vej til et outlet som har speciale for Adidas?! Altså der er er en grund til at jeg sider og hopper op og ned.

" Katty... Træk lige vejret og slap af! " Siger Elena, dybt koncentreret i ikke at køre ind i en anden bil, med vores kæmpe bil. Jeg ville bare have ondt af den anden. Vores bil er kæmpe!

" Jeg kan slet ikke vente... Men jeg er også ret sulten?! Har de mad dernede? Hvis de ikke har... Så tror jeg altså ikke at jeg overlever og- "

" Katty... Johnson... TIG STILLE!! " Vrisser Elena irriteret af mig. Jeg tiger stille, og sider bare og kigger ud. Det er svært at finde en parkeringsplads, men det lykkedes. Elena for pakkeret bilen, og vi stiger glade ud. Solens kinder og man kan allerede mærke at det bliver en varm dag.

" Har du alle dine ting? " Spørger jeg Elena da hun låser bilen. Elena tjekker lige sin taske igennem, og nikker.

" Jep! Vent! Jeg har fået en besked " Vi stopper begge op, og Elena tjekker sin telefon. Hun smiler og rækker mig telefonen. Jeg tager i mod telefonen. Det er en besked fra Ashton. Han sider i flyveren mod LA, og er havnet ved siden af en fan.

" AHAH " Griner jeg og Elena griner med.

" Jeg håber ikke hun er sådan en sindssyg en! " Siger jeg og rækker Elena sin telefon tilbage.

" Du mener en som dig? " Spørger Elena griner. Jeg nikker.

" Altså hvis jeg skulle side ved siden af Dylan O'Brien... Så ved jeg ikke hvor meget Dylan der ville være tilbage bagefter! " Siger jeg og griner en ond latter. Elena kigger bare underligt på mig og begynder at gå. Vi går sammen ned til outlettet og finder hurtigt en subway. Vi spiser vores mad og drikker vores juice. Så er vi også klar til at shoppe. Mere end klar fra min side.

" Hvor skal vi starte? " Spørger Elena og kigger ned i hendes kort.

" Skal vi ikke bare starte fra en ende af? " Spørger jeg imens vi går rundt og kigger på nogle butikker.

" Her er 128 butikker, så det kan godt være at vi skal vælge med omhu! " Siger Elena og kigger op på mig.

" Det var mange! " Siger jeg og vi nikker begge.

" Vi skal nå noget senere, ved 5 tiden, så vi kan vel bare shoppe indtil da? " Foreslår Elena.

" Lyder godt!... UH OH OMG!!! " Jeg spotter en af de mest fabtastiske butikker jeg kender, og begynder at spurte derhen. Butikken også kendt som Hot Topic! Den er bae!! Den har sådan nærmest... ALT MERCHENDISE!! Altså fra superhelte, til Anime, til Harry Potter, Film, Musik, Bøger!!

Da jeg træder ind i butikken kigger jeg bare rundt med store øjne. Det sjove ved dette outlet er, at tingene er ikke bare billigere, men der er også procenter på det! Altså, i forvejen koster det den halve pris, og den halve pris er der også procenter på! Det er som at komme i himlen!

Jeg skynder mig hen til superhelte afdelingen, og finder hurtigt Captain Americas hjørne. Det er stort. Min bror har også hans eget hjørne. Men jeg gider ikke lige kigge på hans fjæs lige nu.

Da jeg har fundet en del ting, kommer Elena hen til mig.

" Katty? " Spørger Elena. Jeg vender mig om mod hende, og ser hende med Filurkatte strømper.

" Er de ikke bare fantastiske? " Spørger hun og kigger forelsket på strømperne. Hun krammer dem hårdt, og jeg tjekker lige om nogen kigger på os.

" De er ret søde... Men se lige hvad jeg har fundet! " Jeg viser Elena alle Captain America tingene, og hun nikker. Vi kan lide hver vores ting.

" Altså, vi shopper på Harrys kort, så slå du dig bare løs! " Siger Elena, og forlader mig for at kigge videre. Jeg står bare lidt og stirrer på alle tingene. Så finder jeg en kurv, og så tager jeg en af hver ting med Captain America og propper ned i den. Altså, han er bae! Så går jeg tilfreds hen for at finde Elena. Hun står og kigger på Vinyls. Hun har fundet en med... Twenty One Pilots.

" Men du har ikke engang sådan en pladespiller? " Siger jeg forvirret da hun ligger Blurryface ned i sin kurv. I kurven ligger sokkerne og Vessel. Twenty One Pilots album igen.

" Nej! Men de er bare så flotte... Og jeg kunne da bare anskaffe mig en! " Siger hun. Vi går videre rundt og kigger, men finder ikke så meget mere. Vi betaler og går videre til næste butik.

Altså! Jeg kan bare lige informere jer, at det er fantastisk at shoppe på Harry Styles kreditkort!

***

~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetOù les histoires vivent. Découvrez maintenant