KATTYS P.O.V
" Wauw Wauw Wauw! " Siger jeg, og kigger op på det kæmpe skib. Det er jo... En million gange større tæt på! Slet ikke så lille som på alle billederne.
" Ja! Det er fantastisk! Kom, køen starter her! " Elena trækker mig med hen bag en masse mennesker.
" Det er da vidst et populært museum! " Siger jeg, og kigger på de mindst 100 mennesker foran os.
" Det er heller ikke hver dag du kan få lov at besøge et hangar skib " Siger Elena. Jeg nikker.
" Jeg er da også glad for det... Men ved du om der er en candyfloss bod ombord? " Spørger jeg, og Elena sender mi et surt blik, som ret så meget bekræfter at det er der ikke.
" Jeg spurgte bare " Siger jeg, og Elena sænker sit blik.
" Såh... Har du fundet ud af, hvor det er vi skal hen i morgen? Eller hvert fald hvad stedet hedder? " Spørger jeg. Elena lyser op og nikker.
" Jeg fandt ud af det i går! Men hver forberedt! Der skulle være 34 grader eller mere " Siger hun. Jeg nikker, og peger på mine solbriller.
" Jeg er altid klar! " Siger jeg og smiler.
" Vi skal til Lake Havasu " Siger hun. Jeg kigger underligt på hende.
" Hvad i alverden er det? " Spørger jeg.
Køen begynder lige så stille at rykke.
" Det er en by! " Siger Elena som om det er åbenlyst.
" Den har jeg aldrig hørt om! " Siger jeg.
" Det er heller ikke en specielt kendt by! Men vi skal også kun overnatte der... Næste dag kører vi videre til Grand Canyon! " Siger hun.
" Altså det store hul i jorden? " Spørger jeg, og Elena nikker grinene.
" Jeg forstår ikke det sjove! Og hvorfor skal vi være 2 døgn ved et stort hul? " Spørger jeg.
" Hvis du ikke var så doven og havde googlet det, ville du vide hvad det er jeg mener! " Siger Elena og smiler til mig.
" Når men det er jeg! " Siger jeg bestemt.
" Jeg vil ikke lave om på det! Så har du jo bare noget at glæde dig til " Siger hun.
" Ja ja så siger vi det " Siger jeg.
Det er enligt blevet vores tur, og vi går frem til billetlugen. En dreng på vores alder side inde bag skranken. Han er ikke lige min type... For langt hår... Alt for langt hår!
" Goddag og velkommen til U.S.S Midway, hvad kan jeg hjælpe med? " Spørger han venligt, og smiler til os.
" 2 heldags billetter tak! " Siger Elena og smiler. Drengen nikker, og rækker os 2.
" Hav en god dag " Siger han efter os. Vi går smilene op af en masse trapper, op til indgangen. Man skal bare lige over en reb bro, som hænger imellem det lille tårn, og selve skibet. Der er pisse langt ned... Der er sikkert hajer der nede som bare venter på at jeg falder!! SHIT!
" Elena... Jeg... " Stammer jeg, og knuger rebet i mine hænder. Elena vender sig forvirret om.
" Hvad sker der? " Spørger hun forvirret. Jeg kigger ned på vandet, som ser meget mørkere ud end før. Åh gud der er en haj dernede!
" Jorden kalder Katty? " Siger Elena og vifter en hånd foran mit ansigt. Jeg kigger forvirret op på hende.
" Hvad sker der? " Spørger hun.
" Hajer! " Stammer jeg, og peger ned på vandet. Elena kigger forvirret ned i vandet, og så op på mig.
" Hajer?... Hov vent er det din skræk for hajer igen? " Spørger hun, og jeg nikker. Hun tager mig blidt i hånden, og giver mig et beroligende smil.
" Bare følg mig! Og IKKE kig ned... Så sker der ikke noget " Siger hun, og begynder at trække mig med over. Først stritter jeg vildt meget i mod, men må til sidst give slip.
" Et sug af lettelse skylder igennem mig da jeg sætter min fod på skibet.
" Se selv! Du gjorde det... Og der var ingen hajer! " Siger Elena og klemmer min hånd.
" Tak " Jeg smiler taknemligt til hende.
Vi går sammen videre ind på skibet, og kommer til et lille indhegnet område, hvor nogle mænd står. En af dem kommer hen til os da vi kommer ind.
" Goddag og velkommen! Her er jeres høretelefoner og iPods! I aflevere dem ved udgangen! Hav en god fornøjelse " Siger han, og rækker os begge et par høretelefoner med en iPod. Jeg kigger forvirret ned på dem.
" Hvad? " Spørger jeg og kigger forvirret op på Elena, som allerede har taget dem på.
" Du skal bare tage dem på! Man går rundt på skibet, og så kan du trykke de tal ind der står, og så fortæller den noget historie! " Forklarer Elena. Jeg nikker, og tager dem på. Vi går videre ind på skibet, og Elena finder et lille kort frem hun tog ved indgangen.
" Kom med! Herovre er første punkt! " Siger hun, og trækker mig igennem en masse mennesker. På den anden side af alle menneskerne, er der rigtigt nok et stort grønt 1 tal skrevet på væggen.
" Du trykker bare på 1 " Siger Elena og viser mig det. Jeg trykker på 1 tallet, og kigger rundt på den udstilling der er. En stemme begynder at snakke. Der er sat lyde ind, så man nærmest føler at man er her under en krig. Det er ret så fantastisk lavet.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Mit hoved kan ikke mere! " Siger jeg og aflevere glad høretelefonerne i en bunke. Elena gør det samme, og vi går ud fra skibet.
" Ja jeg må da godt nok sige, at 36 punkter er meget! Vi fik jo set hver en krog af skibet " Siger hun. Jeg nikker. Vi går sammen over samme reb stige, denne gang er det ikke et særligt stort problem. Jeg vil bare væk nu.
" Såh... Vi skal afsted nu? " Spørger jeg, da vi kommer ned til vores bil, som er parkeret lige over for. Elena nikker, og låser bilen op. Vi hopper begge ind.
" Men du må da indrømme... At sådan en hangarskib er fantastisk! " Siger hun. Jeg nikker.
" Jeg har lært så meget... Jeg får sådan helt lyst til at melde mig til flåden! " Siger jeg.
" Lad være med det! Jeg har brug for dig her! " Siger Elena. Jeg smiler til hende.
Jeg kigger en sidste gang op mod det store skib, før vi begynder at køre.
" Såh... Klokken er 3? Hvor længe skal vi køre? " Spørger jeg.
" 7 timer... Så vi er der først i aften! Men jeg tænker at vi lige holder inde på In-An-Out-Burger på vejen... Deres burgere er faktisk vildt gode " Siger Elena.
" Det bliver en laaang eftermiddag! " Siger jeg. Elena dasker mig bare i siden.
" Tag dig sammen, og sæt lidt musik på. Så skal du bare se, at tiden kan gå meget hurtigere! "
**
Fortsat god dag!😉❤️
~ Sara
ESTÁS LEYENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...