KATTYS P.O.V
" Hvorfor skal der altid være kø? " Spørger jeg muggent og kigger ned af den lange kø. Elena trækker på skuldrene og smiler opmuntrende til mig.
" Det går hurtigt " Siger hun. Jeg kigger mistroisk på alle menneskene men bider det i mig.
" Hvor mange forlystelser er der? " Spørger jeg for at få tiden til at gå. Også selvom jeg allerede kender svaret.
" 3 forlystelser og så er der Sky Jump! Rutchebanen er desværre lukket " Svarer Elena.
" Sky Jump... Vent hvad er det? " Spørger jeg nysgerrigt.
" Øhm... Det er noget hvor man kan hoppe ud fra Stratosphere! Altså tårnet vi befinder os i lige nu! " Siger Elena.
" Whaaat? Hvor højt er det her tårn? " Spørger jeg. Jeg kan mærke adrenalinen begynde at komme. Jeg har altid drømt om at springe ud fra noget. At prøve følelsen af at flyve.
" Ca. 360 meter? Det er vært faldt højt! " Siger Elena som ikke virker som om det interessere hende.
" Det må vi op og høre mere om! " Siger jeg og får et smil på læben.
Det bliver i det øjeblik vores tur og vi går frem til en skrank. En mand med jakkesæt på sider bag skranken og kigger op på os.
" 2 billetter? " Spørger han. Elena nikker og han taster noget ind på computeren. Elena betaler og vi får lov at komme videre hen til en elevator, som fører os på til toppen.
" Skal man betale for at komme derop? " Spørger jeg. Elena nikker.
" Det er dyrt! Og så skal man også betale for at prøve tingene! " Siger hun.
" Jo dyrere jo bedre! " Siger jeg for mig selv og Elena griner. Vi går sammen op af nogle trapper og hen til et sted med nogle store elevatorer. En mand med jakkesæt står og tager i mod os. Han guider os venligt ind i en elevator, hvor der ikke er andre men en mand i medarbejder tøj.
" Hey " Siger han og smiler til os da vi er kommet ind.
" Hej " Siger mig og Elena i kor.
" Hvilken etage? " Spørger han og kigger på mig. Jeg kigger over på Elena.
" 107! " Svarer hun. Manden nikker og trykker på knappen hvor "107" står skrevet og elevatoren begynder at gå op.
" Så hvor kommer de 2 smukke damer fra? " Spørger manden og smiler venligt til os. Vi smiler begge og Elena rødmer. Typisk hende.
" England! " Svarer jeg. Han nikker og forsætter.
" Er i på ferie? "
" Ja! " Svarer jeg igen. Så lader jeg Elena tage over og fortælle om hvor vi har været og alt det. Imens står jeg bare og stirrer ud i ingenting. Jeg skal springe ud fra det her tårn! Det ved jeg bare at jeg skal! Og jeg skal have Elena med! Også selvom hun lider af højdeskræk! Hun skal med! Jeg skal udleve endnu en drøm! Jeg har allerede fløjet en dag i dag, og det er ingenting i forhold til dette!
Det går lidt længere tid, så stopper elevatoren og dørene går op. Elena giver manden drikkepenge og vi går ud af elevatoren, og kommer ud i et fællesrum af en art. Her er en masse døre til elevatorer, som fortæller mig at der i alt er 4. En masse mennesker skynder sig ind i elevatoren vi lige er kommet ud af.
" Hvor skal vi hen? " Spørger jeg nysgerrigt og kigger rundt.
" 2 sekunder... Jeg tjekker lige! " Elena finder et kort frem og kigger ned i det. Jeg står bare og kigger lidt da nogle elevator døre går op. Og ud af dem træder 2 meget bekendte mørkhårede drenge.
" WHAT THE FUCK?! " Råber jeg og kigger overrasket på dem. De træder begge ud af elevatoren og er smadrede af grin. Elena flyver op og kigger skræmt på mig, og så over på dem. Så får hun også store øjne.
" Hvad i alverden laver i her? Kian! Cameron! " Siger hun. Jeg smiler overlykkelig til Kian og løber hen til ham.
" KIKI! " Råber jeg glad og krammer ham. Han griner bare og krammer mig igen.
" Hey Prinsesse! " Siger han og smiler til mig. Så krammer jeg Cameron. Så kigger vi alle over på Elena som står og ligner en der har set et spøgelse.
" Kom nu her Elena! " Siger Cameron og rækker sin hånd ud. Elena vågner op fra sin trance og skynder sig hen til os, og omfavner Cameron.
" Heeey! " Siger hun og krammer også Kiki.
" Sorry... Blev bare meget overrasket! Vil nogen af jer forklare hvad i laver her? " Spørger hun og ligner et stort spørgsmålstegn.
" Nogen var tilfældigvis herovre til noget modelarbejde " Siger Cameron og smiler. Mig og Elena kigger begge overraskede på ham.
" Hold da op! " Siger Elena og smiler til ham.
" Model? " Spørger hun og han nikker grinene.
" Jep! Som nu er her med min gode ven for at hygge med 2 gode venner! " Siger han og ligger en arm om Elena. Hun kigger smilene op på ham. Jeg dasker til gengæld Kian i siden og han kigger underligt på mig.
" What's up bro? " Siger jeg og Kian kigger bare underligt på mig.
" Jamen! Hvad venter vi på? Lad os gå op og prøve nogle sindssyge forlystelser! "
****
Og så rigtigt godt weekend til alle!
~ Sara
ESTÁS LEYENDO
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfic" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...