Kapitel 61

163 14 5
                                    

ELENAS P.O.V

" Hm... Ham der derovre... Det er ikke helt galt " Siger Katty og peger diskret længere ned af stranden. En dreng med mørkt langt hår sat op i en knold bagi og sorte solbriller. Jeg kigger kort ned på hans mave, og må give Katty ret. Den mave er slet ikke værst.

" Men se nu der! " Siger jeg. Katty følger mit blik. Bag ham manden kommer en anden mand. Manden går direkte op til ham med de sorte solbriller og de begynder at kysse. Mig og Katty smiler begge og kigger væk.

" De er ret så søde sammen! " Siger jeg og Katty nikker. Mig og Katty har aldrig haft noget imod bøsser eller lesbiske. Kærlighed er ikke et valg. Man bestemmer jo ikke hvem man falder for.

Vi begynder at gå længere ned af stranden. Vi holder begge godt udkig. Vi vælger at sætte os ned på sandet lidt væk og side og nyde solen.

" Ved du hvad Elena? " Spørger Katty og kigger på mig. Jeg kigger over på Katty og smiler.

" Næh...? " Svarer jeg.

" Det her har nok været mit livs bedste ferie " Siger Katty og smiler stort. Jeg smiler tilbage og kaster mig så over hende i et kram.

" Du er den bedste " Hvisker hun og jeg griner.

" Det samme sagde du om kaffen du fik på Baresso tidligere! " Siger jeg og Katty begynder også at grine. Vi trækker os fra krammet og sider bare og griner lidt. Og da sker der noget. Lige foran os kommer 2 MEGA lækre drenge gående. De er ikke bare sådan " Wauw " de er sådan " Holy Shit! ". Mig og Katty kigger på dem og kigger så på hinanden. Den ene er høj og bredskuldret med lysebrune lokker og flotte blå øjne. Den anden er lidt lavere med sort hår og grønne krystal øjne. De stopper lidt længere henne, og den ene sender mig og Katty et blik. Vi smiler begge sødt tilbage og gør vores bedste for at se lækre ud. Hvilket går en del bedre for Katty end for mig. Drengen kigger tilbage på sin ven og siger noget, og så kigger de begge hen på os. Jeg læner mig diskret ind til Katty.

" Nu? " Spørger jeg og Katty nikker. Vi rejser os begge samtidigt og går elegant hen til de 2 drenge. De kigger begge på os da vi kommer over til dem og de smiler grinene til hinanden. Den ene har en hvid T-shirt på, men man kan sagtens se hans veltrænede muskler igennem. Den anden har bar mave og en 10 ud af 10 mave.

" Heeey " Siger Katty og griner kort og smiler sødt til ham med sort hår.

" Jamen halløj smukke " Siger drengen tilbage og smiler. Jeg får også øjenkontakt med ham med det lysebrune hår.

" I er da vidst ikke herfra, er i? Jeg syntes ikke at jeg har set jer før! " Siger ham der står foran mig og blinker til mig. Jeg smiler sødt, bider mig stille i læben og ryster på hovedet.

" Det er vi heller ikke! " Siger jeg og drengene nikker.

" Og vi går lidt og tænker på om der er et sted hvor man kan få en kold smoothie? " Fortsætter Katty og ham foran hende nikker smilene.

" Jeg kender et godt sted længere nede af stranden! Hvad siger du Nick, skal vi ikke tage pigerne med på en smoothie? " Spørger ham med de grønne øjne ham som åbenbart hedder Nick. Nick nikker og smiler sødt til mig.

" Det ville være super! Tusind tak! " Siger mig og Katty næsten samtidigt og fniser så. Drengene griner også let.

" Hvad hedder disse smukke damer så? " Spørger Nick og smiler til både mig og Katty.

" Jeg er Katty, og der her er min veninde Elena! " Præsentere Katty. Jeg nikker.

" Jeg er Daniel, og det her er min ven Nick " Præsentere Daniel og smiler.

" Er i klar til at snuppe en smoothie? " Spørger Daniel og vi nikker begge. Vi skal lige til alle fire at begynde at gå, da en falsk hosten lyder bag os. Vi vender os alle nysgerrigt om, og ser en høj blondhåret pige med hele Matas i hovedet. Hun har en skrigende pink bikini top på, og nogle sorte G-strenge. Ved hendes side står en anden pige med en sort hår, en blå bikinitop og G-strenge og sorte solbriller. Mig og Katty kigger spørgende på dem. Hende den blonde træder et skridt frem mod os med glødende øjne.

" Hvad tror i så lige at i laver? " Hvæser hun. Mig og Katty sender hinanden samme forvirrede blik.

" Øhm... Altså vi var på vej over for at få en smoothie? " Siger Katty tøvende og fniser. Det får blondinen til at sende et dræberblik efter hende.

" I står og flirter med vores kærester! " Snerrer hende den mørkhårede og træder frem og griber Nick i armen. Blondinen griber ud efter Daniel, og de trækker begge drengene til sig, over på deres side.

" Vi stod da bare og snakkede? " Siger jeg og prøver at virke uskyldig. Selvom jeg ikke tror at det vil hjælpe.

" Ja som om! Tror du ikke godt jeg kan bedømme om folk snakker eller flirter? " Siger hun og griner hånende af mig. Katty træder truende et skridt frem.

" Jeg kan godt forstå at hun tvivler! Du ligner ikke ligefrem en der er i familie med Einstein " Siger Katty kækt og sender et udfordrende blik mod blondinen og hendes ven. Jeg træder stille op på siden af Katty. Blondinen træder et skridt frem og langer ud efter Katty, men Katty når at flytte sig.

" Bitch! " Hvæser Katty denne gang og langer ud efter hende. Hun rammer hende lige midt i panden og hun falder på numsen lige ned i sandet. Alle kigger chokerede på hende, og så begynder hun at skrige. Drengene kigger pludseligt meget MEGET surt på os.

" Sig mig, slog du lige min kæreste!? " Råber Daniel og mig og Katty træder begge hurtigt et skridt tilbage.

" Øh... " Svarer Katty, helt paf. Både Daniel og Nick træder over mod os og mig og Katty sender hinanden samme blik.

" LØB! " Hviner jeg og mig og Katty vender rundt med det samme. Vi begynder at spurte ned af stranden. Vi kan høre drengene bag os, men det er godt at mig og Katty træner fitness. Vi løber alt hvad vi kan ind og ud imellem folk.

" Undskyld! " Siger vi stort set hele tiden til folk da vi løber ind i dem eller kommer til at skubbe til dem. Vi styrer mod arkaderne. Men Nick og Daniel kommer hele tiden nærmere, og mig og Katty er ved at miste pusten.

" Denne vej! " Siger jeg og guider Katty op af en trappe op til en åben dør som fører ind til arkaderne. Her indenfor er der ret mørkt, og vi skal lige vende os til den pludselige forandring. Vi løber ind og ud imellem folk, og leder febrilsk efter 2 velkendte drenge. Jeg er lige ved at give op, da jeg ser Cameron og Kian ovre ved Air hockey bordet.

" Cameron! " Hviner jeg og de kigger begge forskrækkerede op. Jeg skynder mig at løbe om bag ham og Katty gør det samme med Kian.

" Rolig nu! Hvad sker der? " Spørger Cameron bekymret og ligger sine arme om mig.

" Dem... " Hvisker jeg stille da Nick og Daniel kommer rundt om hjørnet og spotter os.

****

Så blev det onsdag og tid til en opdatering;) Håber alle nyder vinterferien! Det gør jeg i vært fald.
Forsat god dag!
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora