KATTYS P.O.V
" KATTY!!! OP NU!!! " Råber Elena lige i hovedet på mig og hopper oven på mig. Jeg prøver at få hende væk fra mig, men hun giver ikke op. Det er en typisk Elena måde, at vække folk på. Jeg ville normalt råbe af hende, men jeg har ingen kræfter. Jeg vil bare sove. Men det må jeg ikke.
" Katty! Jeg har bestilt bord på en fin restaurant i San Francisco klokken 1! Du skal op NU! " Siger Elena og hopper videre. Jeg kigger træt op på hende. Jeg vil meget hellere blive liggende, men det ved jeg godt ikke går. Elena har lagt planer, og jeg kan ikke tillade mig bare at blive liggende. Jeg rejser mig træt op og Elena smiler stort.
" Tak Kat-Muz! " Siger hun glad og omfavner mig i et stramt kram. Jeg sukker dybt og hun giver hurtigt slip.
" Mød mig ude ved bilen! " Siger hun og er væk på 0,5. Nogen gange spekulere jeg over om hun er i familie med The Flash.
15 minutter efter sider vi ude i bilen, med alle vores ting liggende i bagagerummet.
" Are you ready? "
" Ready steady?
" Let's go! "
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
" Laaaast Christmas i gave you my heart" Synger jeg og kigger afventende på Elena. Hun ryster bare på hovedet af mig.
" Behøver jeg at- "
" SHH! " Hviner jeg og kigger strengt på hende, og hun sukker.
" But the very next day, you gave it away! " Synger hun imens hende øjne er på vejne.
" YAY! " Siger jeg glad og klapper i mine hænder.
" Hvorfor vil du have mig til at synge med på en julesang? Altså hvad jeg ved er vi IKKE i december! " Siger Elena. Elena er ikke den største julefan. Hun kan godt lide det og sådan, bare først i december. At jule før december mener hun er overvurderet. Hvilket det IKKE er! Jul er det bedste nogensinde. Bare at være derhjemme, drikke varm kakao, pynte op og høre julemusik! Hvert år hører jeg den samme sang i julen. Superheroes af The Script. Det er ikke fordi det er sådan en traditionel julesang, men den skal med på min playliste.
" Fordi det er hyggeligt " Svarer jeg. Elena er altid lidt pessimistisk omkring juleting, men det lader jeg mig ikke slå ud af. Det er min juleånd for stærk til.
" Når vi kommer til LA burde vi holde jul med drengene! " Siger jeg og griner. Elena kigger med hævede øjenbryn på mig.
" No way! " Siger hun og griner.
" Jo da! Vi kunne give gaver og danse rundt om en palme sammen med min skildpadde! " Siger jeg glad.
" Skildpadde? Den samtale troede jeg at vi havde afslutte Katty?!
" Nej! Jeg for mig en skildpadde, lige meget hvad du siger! Niall vil sikkert genre købe en til mig " Siger jeg.
" Hvorfor Niall? " Spørger Elena forvirret.
" Fordi han er venlig og ser godt ud!
" Det var da godt nok det værste argument jeg har hørt fra dig! " Griner Elena.
" Så lytter du ikke efter til hvad jeg siger halvdelen af tiden! "
" Jo jeg gør! "
" Nope! "
" Jo "
" Nej! Slut basta! " Siger jeg og Elena tiger stille. Mig og Elena diskutere tit over en masse ting. Vi kører lidt videre i stilhed.
" Er vi der snart? " Spørger jeg.
" 1 time så er vi ved broen! " Meddeler Elena.
" Okay! " Svarer jeg.
" Hvor skal vi spise henne? " Spørger jeg.
" På en italiensk restaurant! Min far kender egeren! " Siger Elena og smiler. Elena elsker italiensk mad. Alt der har med italien er hendes livret.
" Lyder lækkert! " Siger jeg og Elena nikker.
" Efter det tænker jeg at vi kører ud til Golden Gate og bagefter ned på San Francisco Pier 39 og kigger på søløver! " Fortæller Elena.
" Er det dem der du har fortalt om? " Spørger jeg og griner. Hun nikker smilene.
" De ser enormt søde ud, men de lugter ikke specielt godt! " Siger hun og griner.
" Dem glæder jeg mig til at møde! " Siger jeg og vi griner begge.
" Det skal du også! Efter det finder vi vores hotel, vi kan gå lidt rundt og shoppe, og så finde et sted at spise noget aftensmad "
" Lyder godt! Hvor ligger vores hotel henne? Tæt på alting eller langt fra? For de sidste steder vi har været, har ligget ude i ingenting! " Siger jeg og Elena griner.
" Ja sådan er det, de steder vi har været. Ej, det her hotel ligger midt inde i byen så der burde ikke være problemer! " Siger hun.
" Lyder godt! " Siger jeg og smiler.
" Yup! Sætter du ikke noget musik på? " Spørger Elena. Jeg nikker og tænder radioen. American Idiot med Green Day spiller og mig og Elena begynder at hoppe op og ned i vores sæder.
" DONT WANNA BE AN AMERICAN IDIOT! "
****
Skrevet ud til den dejlige What_Love123 ❤️
~ Sara
KAMU SEDANG MEMBACA
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fiksi Penggemar" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...