Kapitel 55

170 9 2
                                    

ELENAS P.O.V

Jeg står nu på en parkeringsplads lige ved siden af Golden Gate, og venter på, at de andre kommer. Jeg glæder mig sygt meget til at kramme Katty. Vores tidsplan er gået helt i vasken, men det bedste er bare at vi har fundet hinanden nu. Og gud hvor er jeg glad for, at Kian og Cameron var der for hende! Det føles pænt meget som om at de forfølger os... Men det tror jeg enligt ikke at de gør! Jeg skifter vægten fra mit ene ben til det andet, og kaster mit blik rundt på parkeringspladsen. Det er der hvor jeg spotter en kæmpe limousine komme kørende over Golden Gate, og dreje ind på den parkeringsplads jeg står på. Og hvis jeg ikke tager fejl, så sider Katty inde i den limousine. Hun er Katty Johnson, så jeg er faktisk 100% sikker. Døren på limousinen går op, og ud kommer Cameron, Kian og Katty! Katty opdager mig straks, og kommer spurtende hen til mig. Hun kaster sig over mig, og det er lige før at jeg falder bagover.

" ELENA!! Gud hvor har jeg savnet dig " Hviner hun og begynder at vippe vores kroppe frem og tilbage imens vi krammer. Jeg trækker mig og griner.

" Jeg er også mega glad for at se dig! " Siger jeg og griner. Katty smiler og vender sig så om, og vi kigger begge hen mod Kian og Cameron. De kommer stille traskende hen til os, men begge med smil på læberne.

" Dejligt at se dig igen Elena! " Siger Kian og trækker mig ind i et halvt kram. Bagefter krammer jeg Cameron. Han smiler stort til mig. Gud hvor har jeg savnet de der brune øjne.

" Godt at se jer også! " Siger jeg og smiler til dem begge.

" Hvad så nu? " Spørger Katty spændt og kigger med store øjne på mig. Jeg kigger tøvende hen på limousinen, og så tilbage igen.

" Drengene skal vel videre eller? " Spørger jeg.

" Faktisk ikke! Det var min sidste aftale i dag, så nu har vi... jeg fri! " Fortæller Cameron og jeg smiler overrasket.

" Ej hvor fedt! Så kan det være at i vil med ud og spise senere? " Spørger jeg. Drengene kigger på hinanden, og ligner nogen der prøver at telepatere. Men det virker ikke helt som om at de forstår hvad den anden siger.

" Okay gider i forklare hvad de der blikke handler om? " Spørger Katty irriteret og sætter sine hænder i siderne. Nogen gange bliver jeg lidt bange for hende... Men så husker jeg hende kærlighed til skumfiduser med frugt smag, og så er det glemt. Drengene kigger begge forvirrerede op og kigger så på hinanden.

" Det var bare... Altså... Vi ved jo godt at i faktisk allerede har svaret nej! Men vi tænke på om vi ikke måtte tilslutte os jeres roadtrip? " Spørger Kian forsigtigt og kigger tøvende på os. Mig og Katty sender hinanden et kort blik, som fortæller at de skal vi lige snakke om.

" 2 sek! " Siger jeg og begynder at trække Katty med lidt væk. Drengene bliver stående, stadigt helt tøvende.

" Skal vi lade dem tage med? " Spørger jeg Katty.

" Det ved jeg da ikke! Er der plads i bilen? "

" Der er 4 sæder, OG et kæmpe bagagerum! Plads er ikke noget vi mangler " Svarer jeg. Katty nikker.

" Hvad kunne der ske hvis vi tog dem med på den sidste lille del? Det kunne da enligt være meget sjovt " Siger Katty. Jeg nikker.

" Vi kunne få det ret sjovt, Men hvad med alle de hoteller jeg har booket? " Spørger jeg.

" De kan bare selv købe værelse når vi kommer frem, og ellers må de sove på vores gulv! " Siger Katty. Jeg nikker.

" Det er vel fair nok... Så vi lader dem komme med? "

" Jep! " Siger Katty og jeg nikker. Vi går sammen tilbage til drengene, som står og ser lidt nervøse ud.

" Drenge! " Siger Katty med hendes dybeste mest alvorlige stemme - JA Katty Johnson kan være alvorlig, og hun for deres opmærksomhed med det samme.

" Vi er kommet frem til et svar " Erklærer hun.

" Og det er? " Spørger Cameron forsigtigt.

" JA " Siger hun glad og smiler. Drengene fryser begge helt op og begynder at smile stort.

" Seriøst? Ej hvor fedt! " Siger Kian og drengene giver hinanden highfive.

" Men- " Siger Katty. De kigger forvirrede på hende.

" Men? " Spørger Kian bange.

" I skal selv sørge for hotel værelser, og jeg forsæderne er optagede! " Siger hun. De ånder begge lettede op.

" Selvfølgeligt! Jeg troede lige at det var sådan noget med at være jeres personlige slaver eller sådan noget " Griner Cameron, men lidt for tidligt.

" Men siger at i ikke skal det? " Spørger Katty, og jeg kan næsten ikke lade være med at grine.

" Men... " Siger Kian, og der bryder mig og Katty ud i grin. Vi bliver bare ved med at grine, og til sidst griner drengene også. Jeg må støtte mig op af Cameron til sidst, imens han også selv griner.

" Der fik i os virkeligt! " Siger Kian og Katty fniser.

" Vi er gode til det med skuespil og overbevisning " Siger Katty stolt. Cameron nikker.

" Det må man nok sige! "

Da hører vi alle nogle skrig lidt væk fra, og kigger mod lyden. Der står 4-5 piger med deres telefoner retter mod os, og peger ivrigt på os.

" Fans! " Siger Cameron, og jeg nikker.

" Dem har vi slet ikke haft problemer med... Ikke fordi at der er nogen som er fan af os " Mumler jeg.

" Alle ELSKER mig! " Siger Katty. Jeg fniser.

" Ja da! " Svarer jeg, og Katty smiler tilfredst.

" Hvad gør vi nu? " Spørger Katty, og vi kigger alle på hinanden.

" Mad? " Spørger jeg.

" MAD! " Svarer de andre i kor. Jeg griner. Det kan godt være at det kun er 4 timer siden at vi sidst spiste, men jeg er dødsulten.

" Lad os finde et godt burgersted! " Siger Katty, og vi nikker os alle enige.

" Men inden da, lad os da lige gå over og sige hej til pigerne! " Siger Cameron. Jeg nikker, og vi går over mod dem, drengene forrest. Da pigerne opdager at vi er på vej over mod dem, begynder nogen at dem at skrige.

" Hey piger! " Siger Cameron med et charmende smil og de hviner.

" Hey Cam " Siger en pige med blondt hår og krammer ham. Mig og Katty står bare og kigger på lidt væk. Drengene tager billeder og skriver autograferne, og pigerne ligner nogen som slet ikke kan være i deres egne kroppe.

" Den måde de kigger på dem... " Siger jeg, og Katty nikker.

" Man kan bare se kærligheden " Svarer hun. En knude samler sig stille i min mave. Den måde alle pigerne hænger over Cameron, det kan jeg ikke lide. Han er min!... Eller det er han ikke! Hvad er det jeg siger? Jeg har Harry! Men alligevel går det mig på, at Cameron snakker med andre piger. Og det er endda fans? Hvor langt er jeg lige sunket... Det er ikke godt! Slet ikke godt!

*****

Så kom der enligt endnu et kapitel!❤️ Tusind tak igen til alle der læser med! Der vil desværre ikke lige blive opdateret den næste periode, da jeg har Terminsprøver!😕❤️ Håber ellers at alle har det godt!
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDove le storie prendono vita. Scoprilo ora