ELENAS P.O.V
Vi står nu nede for enden af trappen, i kø til at komme op til zoomlinen. Katty står og hopper op og ned, imens jeg står og tænker over om det her nu var en god ide. Jeg har godt nok prøvet det før, og der var det mega skægt! Men jeg har også lige lidt højdeskræk! Det var ikke så slemt sidste gang jeg var her, men nu... Idk det hele går sikkert fint. Det er bare mig der bekymrer mig for meget om alting. Det er en dårlig vane.
" El! SE! " Siger Katty og rusker vildt i mig. Jeg kigger forvirret på hende, og følger så hendes finger. Hun peger op på nogen som lige er blevet sendt afsted. En af dem, en dame i cirka 40'erne skriger imens de andre 3 personer griner helt hysterisk.
" Jeg glæder mig så meget " Siger Katty og kigger håbfuldt op af den lange trappe/kø.
" Ja det kommer i hvert fald til at tage lidt tid! Køen er ret lang, men lad os nu vente og se " Siger jeg. Her er meget larm. Folk snakker højt sammen, og lad os ikke glemme de kæmpe svævebaner over vores hoveder. Det larmer også en del. Og så også bare alle menneskerne og bilerne nede på gaden. Og den høje musik. Sådan er det bare i USA. Jo højere, jo bedre, jo større, jo bedre!
Vi står i køen i laaang tid. Nogle enkelte gange rykker køen sig lidt, men det er ikke særligt tit. Køen bliver bare længere og længere. På et tidspunkt kom nogle mennesker foran os i køen. De havde åbenbart reserveret en tid. Men det var også endnu et par piger der holder polterabend så det er fair nok. Det er sjovt at tænke over, at det er et polterabend. Altså, at det er det her de vælger at gøre! Også bare at gå og tænke på at man næste dag ikke er single mere... Mon mig og Harry nogensinde bliver gift? Jeg har faktisk flere gange tænkt på det. Det virker ret voldsomt, men man bliver nød til at tænke på fremtiden. Det nytter ikke noget kun at leve i nuet. Nogen gange kan det være rart og sådan, men så bliver det også bare for let. Alt er ikke bare en dans på rosenblade. Nogen gange er der også nogle torne på de roser, som måske er kommet med...
" Elena, kom! " Siger Katty og hiver i min arm. Køen begynder at rykke sig ret meget, og vi kommer hele vejen op til første platform. Lidt længere henne i køen, får man spændt sikkerhedsudstyr på og sådan. Jeg kan mærke knuden i min mave strammes.
" Tænk hvis Harry var med her og nu! Han ville sikkert skrige som en pige! " Siger Katty og griner.
" Jeg sagde det jo! Se selv! " Siger en pige ret højt bag os. Mig og Katty kigger begge bagud, og 2 piger står og diskutere imens de kigger på os.
" Se nu kigger de på os... OMG det er dem! " Siger den ene og tager hurtigt hånden op på munden for at slukke et skrig der var på vej. Mig og Katty kigger begge på hinanden, og så på de to piger. Katty læner sig stille ind til mig og hvisker;
" Fans! " Jeg nikker og smiler til de 2 piger.
" Hey " Siger jeg. Pigerne kigger med store øjne på mig, og smiler så to kæmpe smil.
" Omg... Hej Elena! " Siger den ene. Hun har flot langt mørkebrunt hår, og den smukkeste karamel hud. Den anden pige er meget høj med sort hår og meget markerede kindben.
" Og hej Katty! " Siger pigen og kigger over på Katty. Katty smiler også til dem.
" Tænk at vi faktisk støder ind i jer... Heldet er med os i dag " Siger hende med kindbenene, og de 2 piger smiler til hinanden.
" Vi kunne måske ikke tage et selfie sammen? " Spørger pigerne og vifter med deres telefoner.
" Selvfølgeligt! " Siger mig og Katty i kor. Vi tager nogle forskellige billeder med pigerne. Et mere eller mindre normalt billed, et fjollebillede og et hvor vi leger divaer! Vi snakker lidt sammen. Pigerne er faktisk utroligt søde. Det er som om tiden flyver afsted imens vi snakker med dem. Pludseligt er det vores tur til at får sikkerhedsudstyr på. Mig og Katty træder frem og bliver først kropsvisiteret. Så kommer vi videre hen til nogle andre mennesker, som giver os vores udstyr på. Vi skal stå på nogle bestemte gule prikker. Da vi er done bliver vi vist over på nogle andre gule brikker vi skal stå og vente på. Man kan køre 4 mennesker af gangen.
" Nu sker det sgu... Omg jeg kan altså ikke vente! " Siger Katty hyper og det ligner næsten at hun ryster. Katty elsker fare. Hun elsker når hun får det der adrenalin kick. Mig og Katty står lidt og snakker, da de 2 piger fra før kommer hen til os, nu også med udstyr på.
" Heey! Vi skal vidst køre sammen, siger pige med det sorte hår, som hedder Kinsey.
" Er i også bare totalt klar? " Spørger Katty og ligner en der ikke kan være i sig selv. Pigerne griner og smiler.
" Elena her, hun har lidt højdeskræk! " Siger Katty og peger over på mig. Jeg ruller mine øjne af hende.
" Vel har jeg da ej! " Siger jeg og krydser mine arme. De griner alle bare af mig.
" Jo du har! Den gang Harry inviterede dig til Paris! Du turde ikke tage med op i Eiffeltårnet! " Siger Elenore og Katty griner og giver pigen highfive,
" Omg... I ved da også bare alt! " Siger jeg og kaster opgivende mine hænder op i luften. Pigerne griner bare og nikker.
" Sådan er det at være fan... Jeg kan stadigt ikke fatte at vi faktisk står og snakker med Harry Styles søster og hans kæreste! " Siger Kinsey og begge piger kigger smilende på hinanden.
" Vi er altså ikke- "
" Det er også hyggeligt at møde jer! " Siger Katty og afbryder mig.
" De næste, kom frem! " Siger en høj mandestemme, og vi kigger alle forvirrede mod den.
" Det er vidst os "
***
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...