Kapitel 56

175 10 2
                                    

KATTYS P.O.V

Vi er nu efter en ret så lang dag kommet tilbage til vores hotel. Eller, vi er ikke kommet tilbage. Men vi har fundet vores hotel, fundet vores værelse OG formået at bestille en pizza via roomservice. Drengene har fået et værelse på samme hotel, men på en anden etage. Vi skal allerede afsted i morgen, så det med at pakke ens kuffert ud har mig og Elena droppet. Ikke fordi at vi har pakket vores kufferter ud før, men man ved jo aldrig. Når vi kommer tilbage til Los Angeles skal vi jo være der i en uge, så der skal vi nok pakke vores ting ud.

" Katty! " Råber Elena til mig ovre fra hendes seng. Hun ligger på ryggen med armene ud til begge sider. Jeg kigger sløvt væk fra min telefon og retter mit blik imod hende. Jeg ligger selv på ryggen af min seng, men med mit hoved hvilene på en af hovedpuderne. Jeg elsker virkeligt sengene i USA. De er kæmpe store, med kæmpe dyner og kæmpe puder! Så kan man rigtigt ligge og vende og dreje sig og ikke være bange for at falde ud over sengekanten.

" Jaer? " Svarer jeg. Elena drejer sit hoved og kigger mig i øjnene.

" Må jeg stille dig et spørgsmål? " Spørger hun. Det er som om den energi der før var i hendes øjne er forsvundet, og er blevet erstattet med et mørkt tomt blik.

" Ja da! " Svarer jeg og ruller om på siden, og så jeg hviler mit hoved mod min hånd. Elena tager en dyb indånding og retter sit blik tilbage mod loftet.

" Lad os sige, at der er den her pige! Hun har en sød kæreste... eller noget, og hun er rigtigt glad for ham. Men så møder hun også den her anden søde dreng! Og han er måske lidt kendt... Og han har måske nogle fans! Og hende er pigen bliver jaloux på hans fans for den måde, at de kigger på ham! Betyder det at hun er vild med ham? Og hvad så med den anden dreng? " Elena fortæller det som var det en opdigtet historie, men det lyder som om at det ligger hende meget nært. Jeg kigger undersøgende på hende, men hun undviger mit blik.

" Elena? " Spørger jeg forsigtigt. Jeg tror ikke, at den historie er opdigtet. Jeg tror, at den pige hun omtaler er hende selv.

" Mmmmm? " Mumler hun. Hendes toneleje er blevet meget lavere end da vi startede.

" Omhandler det her dig, Harry og Cameron? " Siger jeg med en mere alvorlig stemme og sætter mig ordentligt op. Nu kan jeg se Elenas øjne, og en stille tåre løber ned af hendes kind. Hun nikker stille og flere tåre løber ned af hendes kinder. Jeg skynder at rejse mig fra min seng, og hoppe over i hendes. Hun sætter sig automatisk op og slår hendes arme om mig. Så sider vi på sengen og krammer. Elenas krop ryster let, og jeg prøver virkeligt at få hendes til at slappe af.

" Jeg er så dum! " Hvisker hun og kort efter undslipper et hulk hendes læber. Jeg knuger hende blot hårdere.

" Du er ikke dum El... Det er du ikke! " Siger jeg beroligede. Det er underligt, at side i den her situation med Elena. Det plejer at være hende der er den stærke af os, hendes der løser mine problemer og hjælper mig. Det er ikke tit at det er Elena som bryder sammen på den her måde. Jeg aner ikke hvad der sker inde i hendes hoved, men jeg vil meget gerne hjælpe hende. Det skylder jeg hende. For alt hun gør for mig hver dag, hver time, hvert åndedræt. Det lyder som en overdrivelse, men det er det ikke.

" Jo jeg er Katty! Jeg er så dum! " Hulker Elena og trækker sig fra mig. Hun tørrer hurtigt sine øjne i sit ærme, for blot efter at en ny stime tårer løber ned af hendes kinder.

" Hvorfor er du dum Elena? Jeg forstår det ikke? For at være ærlig, så er jeg virkeligt forvirret lige nu! " Siger jeg og Elena nikker.

" Jeg er dum fordi at jeg er et dumt menneske! Jeg har Harry! Harry er nok det sødeste menneske i hele verden, og jeg kunne ikke drømme om en bedre kommende kæreste- "

" Så du indrømmer at du godt kan lide ham? " Siger jeg og kan ikke lade være med at smile. Elena møder nervøst mine øjne, men nikker så stille.

" Ja... Jeg kan godt lide ham! Jeg tror, at grunden til at jeg bliver ved med at benægte er, at jeg er bange for at binde mig! " Siger hun. Hendes hænder ryster, så jeg tager fat om dem og nusser dem blidt, og smiler et lille smil til hende.

" Elena du skal ikke være bange for at indrømme dine følelser! Bare fordi at du fortæller os eller ham at du kan lide ham, betyder ikke at det er jer 2 til verdens ende! " Siger jeg. Elena nikker svagt.

" Men jeg føler mig så dum! For jeg har været så bange for at vise følelser for ham, men så snart at jeg møder Cameron så er det intet problem at blive klar oven i mit hoved om hvad jeg føler "

Vi sider lidt i stilhed. Elena kigger ned på gulvet, og jeg kigger undersøgende på hende.

" Hvordan har du det med Cameron? " Spørger jeg forsigtigt. Elena kigger øjeblikkeligt op, og hendes øjne er halv store.

" Jeg... Jeg tror godt at jeg kan lide ham! " Siger hun. Man kan tydeligt høre frygten bagerst i hendes stemme.

" Sådan... På... Jeg vil gerne date ham måden? " Spørger jeg. Elena ryster på hovedet.

" Jeg ved det ikke! Men jeg har følelser for ham! Men jeg ved ikke hvilke slags! " Siger hun. Jeg nikker.

" Måske skulle vi finde ud af det! " Siger jeg. Elena kigger forvirret på mig. Tårende er stoppet med at trille ned af hendes kinder.

" Hvordan? " Spørger hun. Jeg tænker mig kort om, men jeg har allerede en ide.

" Du har kysset med Harry før, har du ik? " Spørger jeg. Elena nikker stille og jeg kan ikke lade være med at grine kort og daske til hende. Hun kigger forvirret op på mig.

" Du skal ikke være bange for at fortælle mig om dine følelser for min bror! " Siger jeg og smiler til hende. Hun smiler kort.

" Men du har kysset ham! Følte du noget da i kyssede? " Spørger jeg. Det ligner at Elena går ind i en lille tænke boble.

" Øh... Det var inden at de tog på tourné! Det var bare os 2 i rummet... "

" Du behøver ikke at forklare mig alle detaljerne! " Siger jeg. Elena nikker.

" Men svaret er ja! Jeg følte noget! Som en masse sommerfugle i min mave, en let kvalme af bare ren glæde og begejstring! Jeg kan huske at jeg var helt oppe og køre efter! " Fortæller hun, og et smil bryder frem på hendes læber.

" i er også ret søde! " Siger jeg og Elena rødmer let. Jeg kan ikke lade være med at grine. Jeg er glad for at min veninde har fundet en ordentligt fyr. Altså, også selvom at det er min bror.

" Jeg har en plan! " Siger jeg og klapper mine hænder sammen. Elena kigger nervøst på mig.

" Og den involvere Kiki og Cam! " 

****

Finally I'm back with another chapter!!!❤❤ Ahaha det har været cirka 1 måneds pause? I hvert fald lang tid!(: Men nu har jeg haft tid til at tænke alt igennem, og jeg har fundet min skrivelyst frem igen!(; Så nu er jeg i gang igen!❤❤

Det bliver cirka sådan foreløbigt, at der kommet 1 kapitel hver Onsdag, måske nogle gange 2! Jeg håber at i dejlige læsere stadigt læser med!

Jeg lover jer, at jeg tager mig sammen fra nu af og gør den her bog til en succes(Hvilket jeg ikke kan fordi at jeg stinker til at skrive), så jah!!xD
Jeg håber at i alle har haft en god dag!
~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetWhere stories live. Discover now