KATTYS P.O.V
Jeg dækker mig bag Kian og kigger bange mod de 2 fyre som kommer mod os. Nick og Daniel virker ikke særligt rare mere. Jeg kigger over mod Elena, som står i Camerons arme og ryster let. Nick og Daniel kommer helt hen til os, og stopper kun få meter fra os og drengene.
" Hvad vil i? " Spørger Cameron og kigger surt på dem. Han har rettet sin ryg, og pustet sin brystkasse lidt frem.
" Din lille veninde slog min kæreste! " Hvæser Daniel. Hans stemme er kold og følelses løs. Cameron kigger forvirret ned på Elena, som stirrer videre over på mig. Kian kigger forvirret på mig og jeg smiler undskyldende.
" Din kæreste har sikkert gjort noget, så det har været det rigtige at gøre! " Siger Kian og træder et skridt frem mod dem. Tænk at han virkeligt bakker mig op og hjælper mig. Nick træder tvært op på siden af Daniel.
" Min kæreste gjorde intet forkert " Siger Daniel og Nick nikker anerkendende.
" Din kæreste! Klart! Få sekunder før stod i og flirtede mod os! " Siger Elena og vrider sig fri af Camerons arme. Både Kian og Cameron kigger begge overraskede på Elena, og så over på Daniel og Nick.
" Stod i og flirtede med vores piger? " Siger Cameron og løfter sit ene øjebryn og kigger ondt på Nick og Daniel.
" Jeres piger? " Siger Daniel og ham og Nick bryder ud i grin.
" Som om at så lækre piger ville være sammen med skvats som jer! " Siger Nick og både Kian og Cameron træder helt frem så de står lige foran hinanden. Man kan se at begge drenge spænder i alle deres muskler.
" Skvats? Er vi skvats? " Siger Kian med en stemme som runger af vrede. Daniel nikker provokerende. Og få sekunder efter er drengene i en slåskamp. Kian banker Nick op af en spille maskine, og Cameron sider på maven af Daniel som er banket ned i gulvet. Mig og Katty kigger med kæmpe øjne på dem og kigger paniske på hinanden. Drengene råber af hinanden, og folk rundt omkring i arkaden bekynder at komme hen og se hvad alt larmen skyldes.
" Hvis vi ikke vil have dem arresterede nu, så må vi væk! " Siger Elena. Jeg nikker.
" Drenge! " Råber jeg og går frem mod dem. Men de ignorerer mig alle og banker videre på hinanden. Jeg kigger irriteret på dem, og skynder mig hen til Kian. Nick står stadigt presset op af en spillemaskine. Kian skal lige til at slå Nick igen, men jeg griber fat i hans kno og drejer ham rundt, væk fra Nick. Nick kigger forvirret på mig, og jeg slår ham direkte i kravebenet. Nick mister balancen og falder ned på gulvet og klynker. Kian kigger med kæmpe øjne på mig.
" Få Cameron fri, og mød os ude på parkeringspladsen!! Mig og Elena starter bilen! Vi skal væk, NU! " Siger jeg og Kian nikker. Jeg vender mig mod Elena som står og kigger helt paf på mig. Jeg griber hendes hånd og begynder at trække afsted med hende. Vi kommer hurtigt ud arkaden og løber over vejen over til parkeringspladsen. Vi styrter hen til bilen, og Elena fumler nøglerne op af hendes taske. Hun får dem med lidt besvær fikset op, og låst bilen op. Vi springer begge ind og Elena starter bilen. Vi kører så hurtigt vi kan ud på vejen og op på siden af arkaderne. Kian og Cameron kommer få sekunder efter løbene ud, Cameron med et blåt øje. Jeg åbner døren ind til førersæderne og de springer begge ind på skødet af mig. Vi får lukket døren med besvær, og Elena trykker på speederen lige i det Nick og Daniel kommer løbene ud fra arkaderne. Daniel har næseblod, og Nick ligner en der har fået en mavepuster. Jeg ligger slet ikke mærke til at jeg bliver totalt mast af Kian og Cameron, for det føles som om at alt er frosset inde i mig. Hvad fanden skete der lige?
****
~ Sara
JE LEEST
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfictie" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...