KATTYS P.O.V
" Omg se lige den der kjole! Den er da bare skøn, den er lige dig! " Siger Elena, og hiver fat i en skrigende pink kjole med en katte bamse syet på skulderen.
" Den er sød! " Siger jeg og nikker, selvom jeg syntes den er hæslig.
" Og se lige den her! " Siger Elena, og hiver fat i en anden kjole, værre end den første. Elena plejer da ellers at have god smag? Hvad er det også for en mærkelig butik vi er inde i? Alle medarbejderne ligner rumvæsner.
" Skynd dig nu Katty! " Råber Elena, og jeg kigger forvirret rundt efter hende.
" Kom nu! " Kalder hun ovre fra døren. Jeg skynder mig over til hende, og følger forvirret med hende ud af butikken.
" Hvad skal vi? " Spørger jeg forvirret. Elena kigger underligt på mig.
" Ind og se fodbold? Hallo kampen starter altså om en halv time! " Siger Elena, og sender mig et hvad-går-der-dog-af-dig blik. Jeg følger efter hende hen til en taxi. Og til min forskrækkelse er chaufføren min gamle geografi lærer.
" Du hader ellers fodbold! " Siger jeg forvirret og kigger på Elena. Elena kigger på mig med store øjne.
" Jeg E-L-S-K-E-R fodbold! Det er seriøst det bedste ever... Den bold skal bare have nogle ordentlige los skal den! " Siger Elena og kigger aggressivt på mig. Jeg nikker bare, stadigt overdrevet forvirret. Hvad er det der sker?
Jeg kan nu skimte et stort stadion længere fremme. Vi drejer ind på parkeringspladsen og jeg er klar til at springe ud, men bilen stopper ikke. Vi kører direkte ind i stadionet, og chaufføren parkerer midt ude på banen.
" Det bliver så 1345 dollars! " Siger han, og Elena giver ham straks en slikkepind og hopper ud. Jeg følger efter hende. Taxien kører igen.
" En slikkepind? What! " Spørger jeg Elena, men hun tysser på mig.
" Kom nu! Kampen starter vi skal finde vores pladser! " Siger hun, og begynder at hive mig med sig. Efter en masse massen kommer vi frem til vores pladser. Elena sætter sig godt til rette, og kigger helt ivrigt ned på banen.
" Kan man godt bare sådan blive sat af midt på banen? " Spørger jeg meget meget forvirret. Igen, hvad fanden sker der?
" Dahhh? " Siger Elena, og ryster på hovedet af mig.
Nogle af de der sælgere der går rundt og sælger hotdogs kommer forbi os, og Elena køber 5 hotdogs... Til sig selv!
Hun begynder at æde dem som var hun et dyr der ikke havde fået mad i flere dage... Og hun kan ikke lide hotdogs?!
" Elena?! Hvad er det der sker? " Spørger jeg, og kan mærke panikken komme krybende.
" Altså lige nu... Venter vi bare på spillerne! " Siger hun med munden fuld af hotdog. Jeg læner mig frustreret tilbage i mit sæde, og kigger rundt. Hvorfor er alt så mærkeligt?! Det giver ingen mening.
Pludseligt begynder alle at skrige og rejse sig op. Elena rejser sig også, og så gør jeg. En masse spillere i blå trøjer kommer løbende ind, og nogle i røde.
Shake it of begynder at spille ud af alle højtalerne, og jeg bliver nærmest nød til at holde mig for ørene.
" Se SE! " Siger Elena, og peger ned på banen. Og der taber jeg sgu kæben... Harry... Niall... Louis... Liam og Zayn kommer løbende ud på banen... I alt for små træningsshorts! Wtf!!!
" Hvad i alverden? " Spørger jeg, men bliver afbrudt af, at alle begynder at skrige paniske. Jeg kigger forvirret ned på banen, og ser at frosties tigeren kommer løbende ind og æder begge fodboldt hold!!! Alle begynder at masse og skubbe og Elena begynder at græde og råbe efter Harry.
Jeg står bare og prøver at finde hoved og hale på det hele.
Pludseligt begynder alle at råbe på mig. Jeg kigger forvirret rundt, og alle står og råber af mig. Jeg kigger forvirret rundt. Der kommer flere og flere mennesker, og de kommer tættere og tættere på. Til sidst kaster de sig over mig og flænser...
Jeg åbner med et sæt øjnene, og for op i sædet. Elena kigger forskrækket på mig.
" Undskyld men jeg kunne simpelt hen ikke vække dig! Du sov virkeligt tungt! " Siger hun, og smiler undskyldende. Jeg kigger lidt forvirret rundt. Jeg er ikke på noget stadion. Jeg sider i bilen... Med Elena... Og en pakke frosties i mit skød...
" Det er okay... " Mumler jeg, og sætter mig lidt fortumlet op. Drømte jeg bare? Det håber jeg! Hvad fanden var det også for en drøm?
" Er du okay? " Spørger Elena, og kigger bekymret på mig. Jeg nikker bare.
" Jeg drømte bare en helt vildt mærkelig drøm... Du spiste hotdogs! " Siger jeg, og Elena begynder at grine.
" Det lyder da også bare vildt mærkeligt! " Siger Elena og griner sarkastisk.
" Jeg mener det! Harry og de andre spilled fodbold og så kom frosties tigeren og spiste dem! " Siger jeg, og Elena bryder ud i grin. Hun kan slet ikke stoppe, og griner bare i 2 minutters tid.
" Jeg mener det! " Siger jeg. Elena får enligt pusten igen, og ryster så grinene på hovedet.
" Du må hellere fortælle mig om din drøm! " Siger hun. Hvor i alverden skal jeg starte?
**
~ Sara
DU LIEST GERADE
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...