Kapitel 70

145 10 1
                                    

ELENAS P.O.V

" Skal vi ikke gå ind og se en film? " Spørger jeg optimistisk. Vi er alle fire på opdagelse i Santa Barbara. Vi har haft en rigtig hyggelig dag. Vi var cirka fremme ved 12 tiden og så spiste vi frokost på en Subway som ligger overfor vores hotel. Bagefter kørte vi ned til stranden og badede og hyggede, og nu er vi så på opdagelse i selve byen, og på udkig efter aftensmad.

" En film? Hvilken en skulle det så være? " Spørger Cameron og stikker sine hænder i sine lommer. Jeg elsker når Cameron gør det. Det giver ham et råt look samtidigt med hans søde smilhuller.

" Superman Vs Batman går i biffen lige nu! Er det en mulighed? " Spørger jeg. Drengene nikker overvejende og Katty nikker.

" Altså... Jeg ved hvor meget du elsker Batman... Så jeg vil ikke være nederen og sige nej! " Siger Katty og smiler til mig. Jeg smiler sødt til hende og sender hende et luftkys.

" Jeg har ikke noget imod det " Siger Cameron. Jeg stopper op og det gør de andre også. Vi rykker os lidt ind på fortovet så vi ikke står i vejen og samler os i en lille cirkel.

" Hvor mange syntes at det lyder godt at gå ind og se Superman Vs Batman? " Spørger jeg og kigger rundt på vores lille forsamling.

" Jeg stemmer ja! " Siger Katty.

" Jeg er også på! " Siger Cameron. Vi kigger alle afventende på Kian som ender med at nikke.

" Okay! " Siger han til sidst. Jeg klapper glad i mine hænder.

" Så er det det vi gør! "


*_*_*_*_*_*_*_*_*_**_*_*_*_*_

" Den var- "

" Mega dårlig! " Afslutter jeg og de andre nikker.

" Altså... Jeg havde forventet mere! " Siger Katty. Jeg nikker. Alt Batmans nye udstyr var sejt... Men ellers... Var den bare ikke særligt god.

Vi begynder sammen at gå tilbage mod hotellet. Solen er nu gået ned, og mørket har lagt sig over byen. Gadelygterne spreder et svagt gult skær og palmerne står som store sorte skygger og blæser i aftenvinden. Vi når hurtigt frem til vores vej men der er ikke rigtigt nogen af os som er trætte.

" Lad os lave noget! " Foreslår Katty og klapper i sine hænder. Vi stopper alle op ude foran vores hotel og kigger rundt.

" Hvad skulle vi lave? Der er ikke noget der er åbent " Siger Cameron. Mig og Katty kigger lidt rundt da vi ser det. Ud af 5 forretninger lyser 2 neonskilte stadigt. På det ene står der " Tattoo" og på det andet står der "Nails".

" Uhhhh " Siger mig og Katty i kor og griner så. Drengene kigger forvirret på os og følger så vores blik over mod de to skilte.

" Ingen tattoos! " Siger Cameron og ryster på hovedet.

" Hvad så med at få lavet negle? " Spørger Katty. Jeg smiler lumskt.

" Nej! " Siger Kian strengt.

" Jo! " Siger Katty og griber fat i hans arm. Kian stritter imod og river sig løs. Katty kigger såret på ham.

" Why? " Spørger hun og laver et sad face. Kian kigger længe på hende.

" Så skal Cameron også! " Siger Kian bestemt.

" Hvad? Hvad har jeg gjort? " Spørger Cameron forvirret og jeg griner og griber hans arm.

" Jep! Vi skal alle have lavet negle! " Siger jeg glad og Katty nikker ivrigt.

" Neeeeeeeeeej! "

******

~ Sara

Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // AfsluttetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora