ELENAS P.O.V
" VÅGN OP!!! VÅGN OP!!! " Jeg banker puderne ned i hovedet på Katty, og hun giver et kæmpe spjæt fra sig, og triller ned på gulvet. Hun lander med et ordentligt bump. Jeg smider tilfreds puderne på den nu tomme seng, og går hen og trækker gardinerne for. Sollyset stråler ind gennem de små vinduer og Las Vegas kommer til syne.
" Rrrr... Grm... " Katty siger nogle mærkelige lyde, så jeg går hen og kigger til hende. Hun ligger på maven på gulvet, pakket ind i hendes dyne, og sender mig onde dræberblikke.
" Undskyld! " Siger jeg hurtigt, men Katty virker ikke som om, at hun har tænkt sig at tage imod den.
" Du kunne prøve en anden gang, at vække mig blidt og stille? " Siger hun surt, og rejser sig langsomt op fra gulvet. Jeg nikker, og går ud på badeværelset for at blive klar.
" Og så går du bare? Tak! " Siger Katty inde fra værelset, og få sekunder efter står hun bag mig.
" Sorry for den hårde vækning! Men vi har travlt! Vi har en lang dag foran os! " Siger jeg.
" Hvordan kan du slet ikke være træt efter i går? Du var den der drak mest? " Spørger Katty uforstående, og tager sig forvirret til hovedet. Jeg smiler bare, og rækker hende nogle hovedpine piller.
" De her virker! Og tro mig, har også kvalme! Men hey, vi skal have det sjovt! " Siger jeg, og går ud fra badeværelset.
" Kan du overhovedet huske hvad det ente med i går? " Spørger Katty og følger med mig ind på værelset igen.
" Ja! Vi legede Truth or Dare, vi drak mere og så endte det med, at vi tog en taxi hjem med Ash... Ash? Hvor er Ash? " En ting slår mig pludseligt. Vi havde Ash med hjem i går! Men... Hvor er han nu?
Jeg begynder hurtigt at fare rundt i værelset, som er ret lille. Katty følger bare trop, som en lille hund. Hun er stadig ikke helt vågen. Hun har maskara under øjnene, og ligner en zombie... Vampyr!
" Ash? ASHTON! " Kalder jeg for mig selv, og kigger forvirret rundt. Hvor kan han være? Så hører vi begge en dyb australsk accent ude fra badeværelset.
" Hm... Det er mit navn! "
Mig og Katty kigger begge på hinanden, og styrter så ud på badeværelset. Vi kigger forvirrede rundt, og kigger så begge på badekaret. Katty trækker forhænget for, og der ligger vores kænguru. I badekaret. I sit tøj fra i går. Han kigger op på os, og smiler da han ser os.
" Hey piger! " Siger han og gnider sig i sine øjne.
" Hvad laver du herude? " Spørger Katty forvirret, imens jeg hjælper ham op af badekaret.
" Jeg sov! Jeg måtte ikke sove hos Elena... Eller dig! Du sparkede mig i maven og sagde at jeg skulle tage 'badekaret', så grinte dig og Elena og gik bare i seng! Så havde jeg intet valg, vel? " Siger Ashton. Det hele kommer langsomt tilbage, og mig og Katty bryder ud i grin.
" Ahahahah! Aldrig lyt til Katty når hun er fuld! " Griner Katty og jeg nikker og klapper venligt Ashton på skulderen. Hans hår stritter til alle sider.
" Men hey! Jeg har reserveret en taxi til om en halv time, så få lidt fart på Katty! " Katty nikker, og begynder straks at få tøj på. Ashton står bare lidt forvirret tilbage.
" Skal du ikke også et eller andet Ashton? " Spørger jeg Ashton og kigger spørgende på ham. Det er som om, at han pludseligt husker det, og begynder at styrte rundt.
" PIS PIS PIS PIS! Jeg skal nå et fly om 1 time og jeg har mega travlt!! Hvor er mine ting? På det andet hotel!! PIS! " Ashton begynder at løbe stresset rundt og hive i sit hår. Jeg rækker ham hans telefon, og han begynder hurtigt at ringe rundt.
" Ja... Ja jeg ved det! Tusind tak! Ja jeg er godt klar over det... Ja! Tusind tak! "
Ashton snakker i telefon, og imens gør mig og Katty os klar. Da mig og Katty skal til at gå, er Ashton også klar. Hans hår er blevet sat så godt som han nu kan.
" Nogen kommer og henter mig med mine ting! Jeg håber ikke pressen har opdaget noget! " Siger Ashton da vi går ud af døren.
" Jeg orker ikke pressen... Den er bare irriterende! " Siger Katty. Vi nikker alle.
" Jeg skal tilbage til LA nu... Hvor langt er i på jeres Road Trip? " Spørger Ashton.
" Vi er halvejs? Ja! " Siger jeg og nikker.
" Hvad skal vi enligt i dag? " Spørger Katty og kigger nysgerrigt på mig.
" Hvad vi skal? Vi skal såmænd shoppe alt det vi vil på Harrys kreditkort, så skal vi ud og du skal have din overraskelse! " Siger jeg og smiler hemmelighedsfuldt. Katty kigger med julelys i øjnene på mig.
" SHOPPE!!!!!!!!!!!! " Hviner hun glad og hopper lidt op og ned.
" Vi skal på et out leet! Specielt kendt for at de har meget Adidas? " Siger jeg, og Katty omfavner mig hårdt.
" Det bliver den bedste dag... EVER!!!! "
****
TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN DEJLIGE What_Love123 JEG ELSKER DIG MONSTER MEGET, og jeg glæder mig til at fejre dig i dag!❤️❤️
~ Sara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Hayran Kurgu" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...