KATTYS P.O.V
" Jeg er helt rundtosset! " Siger jeg og griner. Kian støtter mig med en arm og griner også.
" Måske skulle vi tage en pause? Spise noget mad! Klokken er også 20:35! " Siger han og kigger på de andre. Cameron og Elena nikker og det samme gør jeg.
" Jeg kunne godt spise nogle pomfritter! " Siger jeg.
" Uh også mig! " Siger Elena.
" Hvad venter vi på? Lad os komme ned og bestille pomfritter!! " Hviner jeg og tager fat i Elenas hånd og trækker hende med mig. Drengene følger efter os.
" Er det bare mig, eller er Kian mega lækker? " Hvisker jeg til Elena. Hun fniser og ryster på hovedet.
" Den måde han kigger på dig fortæller, at han tænker det samme om dig! " Hvisker hun tilbage. Jeg kan ikke lade være med at smile og kigge mig over skulderen. Mig og Kian for øjenkontakt og jeg vender mit hoved tilbage. Vi går hen til en dør og kommer ned af en lille trappe. Den fører ned i et kæmpe rum, med nogle forskellige døre hen til forskellige ting. Der er også skilte, og Elena peger på et hvor det står Cafe på. Jeg smiler og vi går hen til den dør. Vi træder ind i et stort lokale. Lokalet er rundt med vinduer ude i siderne, og en bar i midten. Ude ved vinduerne er det sofaer, og vi slår os hurtigt ned i en. Drengene kommer lige efter os.
" Skal vi alle bare have pomfritter eller? " Spørger Kian og kigger rundt.
" Og en Cola! " Siger jeg glad og smiler til ham. Han smiler tilbage og kigger rundt.
" Jeg tager også en cola! " Siger Cameron og nikker. Kian kigger over på Elena som ryster på hovedet.
" Jeg kunne godt bare bruge en vand! " Siger hun og smiler et lille smil til Kian. Han nikker og rejser sig.
" Jeg er tilbage om lidt! " Siger han og forlader os. Jeg vender mig rundt og kigger ud af vinduet. Lige nedenunder os er der hvor man kan springe ud. Lige nu står en mand der har fået seler på, ude på en form for en vippe. Han står lidt og springer så. Det ser helt vildt ud, og jeg får endnu mere lyst. Det er min drøm og det kunne være så cool. Solen går snart ned og at se ud over Las Vegas oplyst ville være så smukt.
" Cameron! Kom lige! " Siger jeg og rejser mig. Cameron kigger underligt på mig med rejser sig, og Elena kigger underligt efter os. Jeg går lidt væk rundt om et hjørne og stopper så og vender mig mod Cameron.
" Hvordan har du det med højder? " Spørger jeg ham direkte. Han kigger forvirret på mig.
" Fint? " Svarer han forvirret. Jeg nikker.
" Du ved vel at der er det der hedder Sky Jump her, ik? " Spørger jeg og han nikker.
" Godt! " Siger jeg. Cameron kigger pludseligt på mig med store øjne.
" Katty... Du har ikke tænkt dig at springe ud, vel? " Spørger han. Jeg ryster på hovedet og han trækker lettet vejret.
" Vi skal alle springe ud! " Siger jeg glad. Camerons ansigt skifter fra forvirret til rædselsslagent.
" Aldrig i livet! Jeg skal ikke springe ud fra noget tårn! " Siger Cameron og ryster på hovedet imens han stille bakker et skridt bagud.
" Årh lad nu være Cameron! Please? Det er min store drøm at springe ud fra noget højt! " Siger jeg og folder mine hænder og kigger bedende på ham. Han kigger mistroisk på mig.
" Hvorfor gør du det så ikke bare selv? " Spørger han.
" Fordi det ikke ville være det samme! Jeg vil udleve en af mine drømme sammen med mine venner! " Siger jeg og kigger på Cameron med hundeøjne. Han kigger væk og lidt rundt. Det ligner at han tænker. Efter 1 minuts stilhed, vender han sig mod mig.
" Hvis jeg gør det, så skylder du mig! " Siger Cam og peger på mig med en finger. Jeg springer glad op i luften og krammer ham.
" Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak! " Siger jeg glad, imens Cameron bare griner.
" Det var så lidt!... Har du snakket med de andre? " Spørger han. Jeg ryster på hovedet.
" Ikke endnu! Hvis du nu overtaler Kian, så tager jeg mig af Elena! " Siger jeg og rækker min hånd frem. Cameron kigger mig i øjnene og nikker. Så rækker han sin hånd frem og ryster min.
" Aftale! "
****
~ Sara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Hayran Kurgu" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...