ELENAS P.O.V
" Tusind tak for en god dag Charlie! " Siger jeg og krammer Charlie. Hun trækker sig og krammer så Katty.
" Det har været så hyggeligt! Tak fordi at i ville følges med mig! " Siger hun og smiler. Mig og Katty nikker begge.
" Det har været så hyggeligt! Du må hilse din ven fra os " Siger Katty.
" Det skal jeg nok! Vent til at jeg fortæller ham hvem jeg har hængt ud med! " Siger Charlie og vi griner alle.
" Han kan bare lære at være en bedre ven! Giv ham en lammer fra mig! " Siger Katty og Charlie fniser men nikker dog.
" Skal jeg nok! Tak for i dag " Siger hun og vinker til os, før hun vender sig rundt og begynder at gå. Mig og Katty kigger lidt på hinanden og smiler.
" Hun var hyggelig " Siger jeg. Katty nikker.
" Det er altid sjovt at møde nye mennesker rundt omkring i verden! " Siger jeg.
" Lad os komme hjem ad! " Siger jeg efter lidt stilhed, og vi begynder sammen at gå over mod bilen. Den er som sædvaneligt meget nem at spotte.
" Hvornår skal vi op i morgen? Og hvor skal vi hen? " Spørger Katty da jeg starter bilen, og vi begynder at køre tilbage ud af parken.
" San Francisco! Og vi skal meget tidligt op! Vi skal kun være der i 1 dag, og det er i morgen! " Siger jeg. Katty sukker men nikker.
" Hvor langt er der? "
" 3-5 timer! " Svarer jeg.
" Vi skal cirka op ved 6 tiden i morgen tidlig " Fortsætter jeg.
" Jeg kan sove i bilen, ik? " Spørger Katty og jeg sukker og nikker.
" Du skal være glad for at det ikke er dig der kører! " Siger jeg og Katty fniser.
" Jeg MÅ ikke køre bil for dig! Du siger at det ikke er sikkert for andre menneske! " Fniser Katty og jeg sukker.
" Det er fordi, at det er sandheden! Du er jo livsfarlig " Siger jeg og Katty begynder at grine.
" Ved du hvad Elena? " Spørger Katty. Jeg ryster på hovedet og kigger over på hende.
" Hvad? " Spørger jeg. Hun smiler stort til mig og kigger på mig med hundehvalpe øjne.
" Jeg har brug for en skildpadde! " Siger hun og laver en sød lillepige stemme. Jeg griner bare af hende.
" Hvad tror du selv? Du kan ikke engang passe en kaktus! " Griner jeg. Katty retter sig op i sit sæde og kigger fornærmet på mig.
" Vel kan jeg da så! " Siger hun og ligger sine arme over kors. Jeg kigger over på hende med hævede øjenbryn og hun sukker til sidst.
" Okay nok ikke lige en kaktus, men det er altså anderledes med en skildpadde! " Siger Katty bestemt.
" Stakkels skildpadde siger jeg bare " Siger jeg og griner.
" Lad dog hver! Jeg vil elske den skildpadde med hele mit hjerte, og passe den som var den dronningen af England! " Siger Katty stædigt og kigger ud af sit vindue.
" Hvad vil du fodre den med? " Spørger jeg for at prøve hende af.
" Det den har lyst til at spise! " Siger Katty og kigger hen på mig.
" Så du har tænkt dig at gå hen og være sådan 'Nurg hey lille skildpadde! Hvad vil du have at spise til morgenmad? Æg og bacon eller frugt? Hvad er du mest til' " Siger jeg og laver en anderledes baby stemme. Katty ryster frustreret på hovedet.
" Er der noget galt i det? " Spørger hun. Jeg ryster bare på hovedet.
" Slet ikke! God plan, held og lykke! " Siger jeg og kommer til at fnise. Katty sukker.
" Altså Elena! Så sjovt er det heller ikke! " Siger Katty irriteret, men man kan mærke på hende at hun heller ikke gider at diskutere det mere.
" Det er faktisk meget sjovt hvis du spørger mig! " Siger jeg og smiler til hende.
" Og folk siger at du er den voksne af os to! " Siger Katty og griner.
" Det passer da også meget godt! "
" Nej! "
" Jo "
" Nej "
" Jo det gør! "
" Nej! Elena altså- "
" Jo! " Siger jeg og griner.
" Du er irriterende! " Sukker Katty.
" I lige måde! " Siger jeg og sender hende et luftkys. Hun ryster bare på hovedet af mig.
" I hate you! " Siger hun. Jeg smiler til hende.
" I hate you more! "
****
Hav en dejlig mandag!❤️
~ Sara
YOU ARE READING
Dare to Dream •5SOS-1D-C.D-K.L• // Afsluttet
Fanfiction" Nu er Katty Johnson og Elena Wolf tilbage i et helt nyt eventyr! " " Omg Katty ti stille! Du skræmmer dem jo helt væk " {I kan ikke være sikre på at alt i har hørt om de to piger, passer ind her! Meget vil være det samme, men noget er måske ændre...