Lipstik berwarna merah menyala disapukan pada bibirku. Aku mencapai beg tanganku dan menarik tombol pintu bilik itu untuk keluar.Night dress yang tidak berlengan dipakai pada tubuhku.aku mengatur langkah kakiku di anak tangga.
"Bella nak pergi mana ni?"
Ad yang berada di ruang tamu terus melihat ku yang sedang berdiri di hadapan pintu rumah.
"Keluar" hanya sepatah perkataan yang dikeluar oleh mulutku
"Tak boleh ke kalau duduk rumah satu hari?asyik keluar je tiap-tiap malam."
"Suka hati aku lah nak keluar ke taknak.Kau jangan nak campur hal aku! Lebih baik kau jaga diri kau tu." Aku terus melangkah keluar dari rumah.
Ad hanya memerhatikan dari jauh kereta BMW yang dibawa oleh ku.
Aku mengambil telefon ku lalu mendail nombor telefon Suho.
"Hello? Sayang saya dah on the way ke sana.Awak tunggu eh?" Aku menekan minyak dengan lebih laju lagi.
"Alright.." talian terus dimatikan.
KERETAKU diparking di hadapan club.Aku terus keluar dari perut kereta itu dengan memakai kasut bertumit tinggi 4 inc.Rambutku dibebaskan.Kaki ku mengatur langkah ke dalam clubing,tempat yang selalu aku dan kawanku yang lain melepak.
"Hey..Bella..jom join kiteorang.Duduklah.Jihyo yang kelihatan mamai menyambut kedatanganku.
"Ihh..apa bau ni?? Kau minum arak eh?" Aku terbau benda yang sangat kuat di mulut Jihyo ketika dia bercakap.
"Mana ada aku minum.."
Badan Jihyo terhuyung-hayang.Matanya pula seperti orang hisap dadah.Sah! Dia memang minum arak.
"Jangan tipu aku boleh tak?" Bahu Jihyo dipapah olehku.
"Banyak songeh ah kau ni..Jomlah try minum.Sedap weyh!! Cuba sekali mesti nak lagi. Jihyo menghulurkan segelas wind ke arah ku.
Aku menolak tetapi dia tetap memaksaku untuk mencuba.
"Trylah minum..Aku cabar kau Bella! Aku tahu iman kau takkan kuat punya." Hasutan demi hasutan yang diberi oleh Jihyo.
"A...a...ku..aku taknak lah.."
"Woii bella! Kau kan berani? Minumlah! Tengok tu, kekasih hati kau pon minum jugak ape" Gelas wind itu masih dihulurkan kepada ku
Aku pon mencapai gelas itu daripada Jihyo.
"Yah...ini barulah Bella!" Jihyo puas hati kerana akhirnya aku terima juga gelas itu.
Aku meneguk air itu dengan mata yang agak cemik.First time minum wind memang muka jadi cemik.Aku meneguk lagi segelas wind yang berada di atas meja.
"Uhuuh...sayang jom kita dancer." Suho memeluk pinggangku.
Aku hanya akur sahaja permintaan daripada Suho kerana mataku sudah hayal.
Aku mengambil lagi segelas air wind dan tambah lagi segelas.
"Bella..banyaknya kau minum.Nanti hayal tahu tak?" Teguran Jihyo tidak ku hiraukan.Aku hanya menikmati keseronokan pada malam itu.
Tepat pada pukul 4 pagi,Aku dan Suho melangkah keluar dari tempat itu.Aku dan Suho terhuyung-hayang sambil berpelukan.
"Uhuh...!!!erm..auhhh.." minuman itu sangat menghayalkan ku.
"Sayang are you happy tonight"
"Of course!! Im happy tonight!
Aku dimasukkan ke dalam keretaku oleh Suho
"Drive elok-elok..saya tengok macam terlebih minum je awak ni?
YOU ARE READING
Isteri Pakai Buang✔️
Romance|TAMAT| Aku Bella. Aku tidak menafikan yang diriku sangat sosial,tetapi itu tidak bermakna tubuh badanku mudah disentuh oleh mana-mana lelaki termasuklah teman lelakiku sendiri,Suho.Hidupku sangat dikawal oleh abangku,Adrian Sufi.Bukan abang kandun...