BAB 9: Hak atau Halal

57.1K 894 23
                                    

Diriku amat letih pada malam itu,jadi aku mengambil keputusan untuk mandi.Aku membuka semua pakaian pada diriku.

Pili air pancut terus dipusing olehku.

Setelah sahaja aku mandi,Aku terus keluar dari toilet itu dengan tuala yang berbalut pada diriku.Kiranya berkembanlah.Aku terkejut melihat Ad yang berada di birai katil.

"Kau buat ape dekat sini??" Aku menutup bahuku yang tidak ditutup.

"Ada masalah ke?? Aku ni suami kau!?"

Aku terdiam seketika.Baru aku teringat yang aku dah jadi "ISTERI".

Aku laju mencapai tombol pintu toilet tersebut tetapi Ad pantas menarik tanganku.

"Apa ni?? Lepaslah!!" Aku menarik-narik tangan ku.

"Kau nak lari kan?? Aku bukan bodoh lah Bella!"

"Aku nak masuk toilet pon salah ke??buat apa aku nak lari-lari.Kau ingat ni cerita Hindustan?"

"Haha..kau buat lawak ke apa ni??" Ad masih menggengam kuat tanganku.

Tiba-tiba aku dapat merasakan hangat pada diriku.Aku pon menoleh untuk melihat badanku.Ternyata tiada seurat benang pon pada tubuh badanku.Aku melihat Ad mencampak tualaku ke atas katil.

"Ad lepaslah!!!eh lepaslah!!!" Aku menjerit sekuat hati.Amat janggal bagi aku untuk berbuat seperti itu dengan keadaan tidak berbaju.

"No way! Mari sini kau!"

Ad terus mengangkat tubuh badanku dengan laju lalu menghempaskanku ke atas katil.

"Bagi balik tuala aku!.." aku cuba untuk bangun dari katil tersebut tetapi Ad tetap menolak tubuh ku.

Ad membuka butang bajunya dan dia terus menerkam leherku sehingga meninggalkan kesan luv bite.

Aku rimas kerana aku terpaksa berkongsi udara dengan Ad akibat dia bertindih dengan ku.

"Ad...aku penat...jangan buat macam ni" aku meraung.

Ad terus mengucup bibirku dengan kasar  supaya aku tidak meraung.Air mataku sudah pon mengalir di pipi.Nak tak nak,Aku terpaksa memberikan tubuhku pada Ad buat kali yang ke dua.

"Kau jangan menangis boleh tak?? Hah?? Just shut up!!" Ad menampar pipiku berkali-kali akibat taksub dengan nafsunya pada malam itu.

Aku lemah saat itu.Badanku dihimpit olehnya.Aku langsung tidak berdaya.Pandangan ku mula menjadi kabur...Sesaat kemudian,Aku pengsan.Ad khusuk dengan kerjanya padaku.

Aku tersedar pada awal pagi.Kelihatan Ad sedang lena tidur di sebelahku.

"Kenapa perlu kau yang ada dekat sebelah aku?? Kenapa bukan Suho?" Aku berbisik pada hatiku dengan air mataku  yang mencurah jatuh di pipi.

Aku bingkas bangun dan terus masuk ke dalam toilet.Aku membuka pili air di singki.Wajahku yang terpancar di cermin ditatap olehku.

"Arghh!!......."

Rasa benci yang amat mendalam di hati apabila wajah Ad terpancar di ingatan.Dia sanggup paksa aku malam semalam padahal aku langsung tak sedia.Dayus....

Tiba-tiba,Ad mengetuk pintu bilik air..

"Woii..keluar kejap!"

Aku masih diam di dalam.Apa lagi yang dia nak dengan aku?? Tak puas ke dengan apa yang dia dah buat semalam?.

"Aku cakap keluar!! Kau jangan sampai aku pecahkan pintu ni."

Pintu yang diketuk oleh Ad amat kuat sehingga hampir roboh.

Isteri Pakai Buang✔️Where stories live. Discover now