Kepalaku masih lagi terlentang di atas meja sambil terduduk
"Hello Suho...Aku nak datang rumah kau ni.."Joy bersuara di dalam talian.
"Untuk apa?" Soal Suho.Pelik.
"Aku ada hadiah istimewa untuk kau malam ni...Confirm malam ni kau akan tidur nyenyak.."
Joy tersenyum sinis sambil memandang ke arahku.Terus talian dimatikan oleh Joy.
Aku dipapahkan oleh Joy untuk masuk ke dalam perut keretaku.Aku terbaring pada tempat duduk belakang.Sungguh...aku langsung tidak menyedarkan diri sewaktu itu..
Telefonku berbunyi menandakan mesej masuk.Puas Joy mencari dimana letaknya telefonku tetapi tidak jumpa.Bersungguh-sungguh dia mencari,akhirnya jumpa juga didalam handbag ku.
Joy menekan button telefon itu untuk membaca mesej tersebut.
Assalammualaikum,kenapa balik lambat?? Takde kol,takde mesej..Aku risau lah..Bila nak balik ni??
"Hurmmm....Kau ambil berat juga ye Ad??Isteri kau sekarang..ada dengan aku lah..Hahaha.Aku nak buat apa dengan dia eh?? Hrmmm.
Joy menarik kasar tudungku untuk dibuka.Dia menaip untuk membalas mesej itu.
Nanti saya balik lah..saya busy ni..awak jangan risaulah..
Itu lah mesej yang dibalas oleh Joy.Bukan Aku!
Diriku dibawa ke sebuah rumah yang tidak pernah aku pergi mahupun melihat.Aku masih lagi terlena..Ubat yang diberi oleh Joy amat kuat sehingga aku tidak menyedarkan diri selama berjam-jam.
Pintu kereta pantas dibuka oleh Joy setelah tiba di destinasinya
"Bella???...." Suho terperanjat melihat diriku yang terlentang pada kerusi duduk.Matanya tidak berkelip memandangku.
"Apa lagi yang kau tercegat dekat situ??ambik lah dia ni!!" Arah Joy,yang dari tadi berdiri pada sisi keretaku.
"Joy..apa yang kau dah buat ni?? Kenapa Bella ada dekat sini??" Bertubi-tubi soalan yang keluar dari mulut Suho.Perkara yang tidak dijangka berlaku.Memanglah terkejut!
"Kau jangan banyak tanya boleh tak?? Ambil je lah!!Cepat!!nanti ada orang nampak lah.."
"Tapi..." tidak sempat Suho berkata-kata,Joy terlebih dahulu memotong ayatnya.
"Cepatlah!!"
Tidak mahu Joy marah punya pasal,Suho pantas mencepung diriku untuk masuk ke dalam rumah itu.
Tubuhku dibaringkan di atas tilam yang empuk.Suho merenung tajam ke arah Joy.
"Okay..ni lah hadiah yang aku kata tu.." Joy membelai-belai anak rambutku sambil matanya memandangku.
Suho tidak faham..Dia masih tercengang.
"Hadiah apa? Eh! Kejap!! Apa maksud kau ni??" Soal Suho.
"Lembab lah kau ni!! Sini!!..macam ni..Aku nak kau..hilangkan maruah dia.." joy berbisik pada telinga Suho..Di sebalik bisikan itu,timbul satu senyuman pada bibir Joy
Suho hanya diam.Jelas,tertelan air liurnya..
"H..H..Hah??"
"Haish!! Pendekkan cerita,Aku nak kau rogol dia!! Dah cukup jelas tak ayat aku??" Terus terang Joy bertutur.
Mata Suho terbeliak besar.Terperanjat jadinya apabila mendengar arahan dari Joy.Joy hanya tersenyum sinis dari tadi.Hasutan syaitan pada telinganya tidak putus-putus.
"Apa kau merepek ni?? Aku takkan ulangi kerja terkutuk tu lagi!" Bantah Suho.
"Kau dah janji dengan aku kan yang kau nak tunaikan semua permintaan aku??Kau dah lupa ke?? Nak aku ingatkan balik??"
YOU ARE READING
Isteri Pakai Buang✔️
Romans|TAMAT| Aku Bella. Aku tidak menafikan yang diriku sangat sosial,tetapi itu tidak bermakna tubuh badanku mudah disentuh oleh mana-mana lelaki termasuklah teman lelakiku sendiri,Suho.Hidupku sangat dikawal oleh abangku,Adrian Sufi.Bukan abang kandun...