Arkadaşlar ben bu hikayeyi yazıyorum amaaaa siz beğenmediniz galiba👀😞 Okunma sayısı çok az böyle giderse bırakacağım gibi😞😞
Bölüm yorumları ve Voteleri bekliyorum🙏Varsa hatam affola🙋🙋
Kadın gözlerini açınca ilk önce bir gerinmeye çalıştı ama adam tarafından iki eliyle beline öyle bir sarılmıştı ki kalkmayı geçin kıpırdayamıyordu bile. Gözlerini kırpıştırdıktan sonra dün gece aklına geldi ve düşündü ona bir şans verseydi nasıl olurdu diye. Hiç kıpırdamadan ellerini yumruk şeklinde yaparak çenesine yasladı ve iç sesi konuşmadan durmuyordu ve kendini iç sese teslim etmişti.
Aslında fena da birine benzemiyo4 baksana çok masum gözüküyor. Kara kaşları, kara gözleri gözlerinin içine doğru düzgün hiç bakmamıştı çünkü onunla göz göze gelmeye cüret edemiyordu. Yüzündeki pürüzsüz teni dokunmak istiyordu ona ama korkuyordu. Yüzüne bakarken kadının yüzünde oluşan gülümse ona biraz da hayranlığıyla bakıyordu.
Ta ki adam pat diye gözlerini açınca adamla göz göze gelmişlerdi. 10 saniye göz göze kaldıktan sonra adam çarpık bir gülüş atıyordu kadına. Kadın suratını hemen assa da çok geçti. Görmüştü adam. Sen beni mi izliyorsun diye sorduğunda, yoo hayır ne izlicem ben seni be desede adam yememişti. Öyle bi sıkmışsın ki beni nefes alamıyordum. Uyan diye kıpırdıyordum sadece başka birşey düşünme!
Diyerek üste çıkmaya çalışsamda nafile nerde bende o şans gene yapmıştı yapacağını.
Ondan mı hayran hayran bakıyordun bana dedi, tam cevap verecekken karnına giren şiddetli bir ağrı yüzden iki büklüm olmuştum daha doğrusu beni sıktığı için olmaya çalışıyordum. Ne oldu neyin var demesiyle bacak aramdaki sıvıyı fark edip siktir demiştim sessizce adam ne olduğunu anlamamıştı ta ki kan adama bulaşana kadar! Adam sıvıyı hissettiğinde regl mı oldun diye sordu ve yerin dibine gitmem bir olmuştu. Sence diye dikleştiğimde hep böyle mi oluyor senin regl diye sordu ben ise artık beni bırakır mısın? Lütfen dedikten sonra bırakmıştı beyefendi bırakmaya da niyeti yoktu pis sapık!
Banyoya girdiğimde kasıklarım o kadar çok ağrıyordu ki ölücem zannediyordum bir yandan da her yerde ped arıyordum ama lanet olsun ki yoktu her şey vardı ihtiyacım olan bi o yoktu mecbur ondan yardım isteyecektim.
Şimdi bana bi bakar mısın desem gelmez öküz! Ama dikkatini çekecek bir kelime kullanmam lazım diyerek Ah! Diyerek kapıya kulağımı dayadığımda geldiğini fark ettim. Defne iyi misin neyin var diyerek beni merak ettiğini anlamıştım. Ömer burada şey yok. Ney yok diyerek bana soru ile soruyla cevap vermişti. Şey işte ya ped! Allahtan bunu söylerken yanımda değildi yoksa utancımdan olurdum herhalde.
İç sesim duysa ne olur adam bizzat gördü defne sus diyordu. Ben nasıl unuttum ya bi dakika ama erken geldi diyerek ömerin sesiyle iç sesinde susmuştu.
Yani ne yapayım yoksa demişti bende hemen karşılığını alsana diyerek vermiştim! Ben mi alıcam sen onu unut demişti
İlk defa bir erkeğe yalvarıyordum şaka gibi ama yalvaracaktım yada dur ya benim canına minnet burada durmak!
Tamam alma bende buradan çıkmam diyerek onu can noktasından yani kendimle vurmuştum.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra tamam bekle alıp geliyorum demişti. Ben şok tabi adama bak ya sırf bana yakın olsun, beni görsün diye kadın pedi alacaktı. Biran gülümsedim ve koluma bir cimcik attım kızım kendine gel o bir mafya ve seninle zorla evlendi yumuşamak yok!..
Adam kadına tamam demişti ama tabiki de kendisi almayacaktı adamlara da aldıramazdı kıskanıyordu çünkü karısının mahremi sonuçta. Baş hizmetçiye çağırarak ona ped almasını emretmiş ve adamlarla göndermişti 10 dakika sonra gelmişler hizmetçi adama uzatır ve yukarı odalarına çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı