23

2.4K 154 58
                                    

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)


||

Defnenin gözlerinden akan yaşlar yanaklarından süzüldüğünde sadece tek bir kelime etmişti. ''kızımı bulana kadar hiç bir şey eskisi gibi olmayacak..''

Ömer defnenin restine karşılık ellerini tekrar tutmaya başladığın da ''bunun da üstesinden geleceğiz. Şuan acın var anlıyorum ama beni de anla. Sen annesi dokuz ay karnında taşıdıysan bende babasıyım. Bende acı çekiyorum.'' dediğinde defne tek kaşını kaldırarak ömer'in yüzüne bakarak ''sen babasın evet herkese baba oldun, herkesin güvenliğini sağladın bir kızımızın güvenliğini sağlıyamadın ömer!'' defnenin bu cevabı üzerine ömer karısının ellerini gene bırakmamıştı. 


''Evet. Haklısın. Ben doğru düzgün bir baba olamadım. İşler ile ilgilenmekten size vakit ayıramadım, haklısın. Ama şu hiç değişmedi defne. Sevgim. Evet şimdi sana vereceğim sözüme inanmayabilirsin fakat ne pahasına olursa olsun kızımı ve yiğenimi bulacağım. Çok ağır bedeller ödeteceğim. Yakacağım. Çıra gibi hemde. Şu koşulda sadece yanımda olmanı'' tuttuğu elini daha çok sıkarak ''elimi hiç bırakma, bırakma ki ben senden güç alayım ve kısa zamanda bulmama yardımcı ol. Kızımdan ve oğlumdan sonra beni ayakta tutabilecek tek kuvvet senin bana olan aşkın..'' ömer'in gözleri dolu doluyken karısının ellerini alnına götürmüştü. 


Defne boşta kalan elini ömer'in saçlarını götürüp okşadığın da ''bu söylediğim sözler acımdan ömer. Yoksa seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Hadi kalk şimdi git ayazın yanına. Ona abilik tavsiyeni ver kızımızı ve mustafayı almadan gelmeyin. Ben hep senin ellerini tutuyor olacağım'' dediğinde ömer başını yavaş yavaş kaldırarak defnenin gözlerine baktığın da ''sen benim mucizemsin'' alnını öpüp yanından kalkıp defnenin dediği gibi kardeşinin yanına doğru hareket etmeye başlamıştı. 


Ömer kardeşini bıraktığı yerdeydi oğlunun yanı başında camın arkasında. Ömer kaşlarını çatıp elini sert bir şekilde kardeşinin omzuna koyup ''kim olduğunu, kimin kardeşi, kimin oğlu, kimin torunu en önemli sakın soy adını unutma! İkimiz de şuan yeniliyoruz ama bir an önce toparlanıp ayağa kalkmaz isek devrimiz son bulacak. Bizi yenecekler. Mağlup olacağız?! Sen bunu istiyor musun?'' sorusu üzerine ayaz ellerini camdan çekip abisinin gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı. 


''Ben az önce bir anneden en son duyulacak lafları işittim. Bu saatten sonra yapılacak tek bir şey var abi o da önümüze kim çıkarsa çıksın yakıp kavurmaktır.'' dediğinde ömer sessizliğini bozmamıştı. 


FLAŞBACK 


Ayaz abisinin laflarından sonra bir cesaret ile karısının yanına girmişti. Nihan pencerenin kenarına sinmiş elinde peçete ile ağlarken oğlunun acısı ile yeni doğmuş oğlunu görmek istememişti. Oğlu için endişelenen anne nihan gitmiş kendini odaya hapis eden bir anne nihan gelmişti. 


Ayaz sessizce nihanın yanına gidip karşısına oturunca nihan pencereden dışarıya bakan iki çift gözünü ayaza doğru çevirmişti. Peçete ile burnunu sildikten sonra konuşmaya başladı. ''Bağırıp çapırmanın veya çocuk gibi küsmenin bu saatten sonra hiç bir anlamı yok. Senden sadece bir şey isteyeceğim tek bir şey söylüyeceğim'' gözlerini ayazın gözlerine sabitlediğinde ayaz sessizdi. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin