Ömer karısının ve teyzesinin kızı ile arasında ki didişmenin daha çok büyümemesi için teyze kızını susturup ''ee seda yengen doğru söylüyor! Tanıştırayım eşim Defne tabi ayrıca da serdarın da kardeşi'' dediğinde seda tek kaşını kaldırıp biraz öne eğildiğinde ''ondan bu kadar öz güven sahibi demek ki?!'' dediğinde defne tek kaşını kaldırıp ''benim doğuştan gelen bir şey bu öyle sonradan görme (!) değilim!'' dediğinde imalı konuşmuştu defne.
Ahmet baktı ki ömer susturup arayı bulamıyor kendi girmişti araya. ''Defne kızım ben acıktım yemek yemeyecek miyiz? Hem bak turuncu kafa da bakınıp duruyor'' dediğinde ömer sedanın yanına gidip dürterek ''o çeneni kapa yoksa defne kapatacak!'' dediğinde ahmet emineyi kucağına alarak ''aman benim torunum güzel torunum'' diye sevdiğinde defne babasının yanına gelip kızını kucağına aldığın da ''ay benim turuncu kafam nasıl da bakınırmış yerim annem seni ama ben'' diye sevdiğinde yaprak annesine karşılık sesler çıkartmıştı.
Ömer de yanlarına gittiğinde elini tutmuştu minik kızının. ''Babacım sen büyüdün de anneye cevap mı veriyorsun bakayım oyy gel babaya'' dediğinde defnenin kucağından alıp göğsüne yatırdığın da ömer defneye dönerek ''sen git üzerini değiştir ben ilgilenirim kızımla hayatım'' dediğinde defne turuncu kafasının başına çok naif bir öpücük bıraktığın da nihana kaş göz işareti yapıp arkasından gitmişti nihanda.
Nihan defneyi kolundan tutup durdurduğunda ''kız defne senin bu gelin çok fena ben sana diyim bak'' dediğinde defne de tek kaşını kaldırıp elini beline koyarak ''fark ettim nihan fark ettim! Bu düşündüğümüzden de fena! Ama ben ona yapacağımı bilirim!'' dediğinde nihan gülerek sinsice bakışlar atarak kolunu sıvazlayarak ''ne yapıyoruz?'' diye sorduğun da defne nihanın kulağına bir şeyler fısıldadığın da nihan ''sen çok fenasın defne!Korkmalı mıyım?'' diye sorduğun da defne ''benim yanımda olduğun için korkma titret!'' dediğinde saçlarını savurup odaya girmişlerdi.
||
''Seda sen ne destursuz konuşuyorsun öyle!'' dediğinde ömer ile ayaz sedayı mutfağın bir köşesinde fırçalıyordu. Seda elini beline koyarak ''tüh vala size! Koskoca İplikçiler iki kadından korkuyor teyzesinin kızını mutfakta fırça attırıyor vala yazık size'' dediğinde ömer tek kaşını kaldırıp ''seda sen ölmek istiyorsun galiba! Kılıbık da de tam olsun!'' dediğinde ayaz araya girmişti.
''Senin dediğinde gibi değil o seda! Erkeği yöneten kadındır biz erkekler bunu kabul etsek de etmesek de bu doğru! Huzurum için huzurumuz için sesini kes!'' dediğinde ömer araya girmişti. ''Unutma defne ile nihan sadece senin yengen değil görümcende!'' dediğinde seda ellerini göğsünün altında birleştirerek burun kıvırdığın da ''nereden görümcem oluyormuş ben daha kabul etmedim!'' dediğinde ayaz sedaya bir tane vurarak ''hade lan oradan! Serdara nasıl baktığını gördüm sende beğendin burnundan kıl aldırmıyorsun o kadar!'' dediğinde ömer ters ters bakmıştı.
''Bana bak senin o atarlı giderli hallerin burada geçmez alırım o façanı aşağıya bir de o arkadaşların burada yok'' dediğinde seda ''ben doktorum abi doktor! Bırak da azcık serseri olayım yeterinde disiplinliyim ben! Nerede ve nasıl davrancağımı bilirim ben!'' dediğin de mutfaktan çıkmıştı seda.
''Bu kız serdara vermekten vazmıgeçsek acaba abi?'' diye sorduğun da ömer ''neden?'' diye sorduğun da ''çocuğun başını yakar bu yeminle'' dediğinde ömer gülerek ''serdara bu müstehak da defne.. Defnem durmaz tabi nihan olan gene bize olacak'' dediğinde elini mutfağın tezgahına vurmuştu.
||
''Serdar sen ne yapacağını biliyorsun değil mi?'' dediğinde ahmet ''biliyorum baba merak etme bir topal erkeği nasıl olursa öyle olacağım'' dediğinde sinan ile ali gülüyorlardı. ''Dayıcım duydun mu serdar dayın bir topal erkeği olacakmış duyda inanma'' dediğinde yaprak dayısına bakıp gülerek sesler çıkartıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
Ficção GeralBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı