Sevgi Çemberi

3K 231 258
                                    

MERHABA SEVGİLİ OKUYUCULARIM :)

BEN YARIN BİR İŞ GÖRÜŞMESİNE GİDECEĞİM SİZLERDEN TEK BİR İSTEĞİM VAR BANA DUA ETMENİZ.. BU İŞE ÇOK İHTİYACIM VAR İNŞALLAH OLUR :)


|

BÖLÜM ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.. 

''Sen ne diye sırıtıyorsun lan öyle?'' diye soru sorduğun da ömer ayaz arkasına yaslanıp hala gevrek gevrek sırıtıyordu. Ömer iyice meraklı gözlerle ayaza baktığın da yan gözle nihana da baktığın da oda gülüyordu. ''Pişt nihan! Kızım ne oluyor anlatsana?'' dediğinde defne bu sefer ''baba oluyorum!'' dediğinde ayaz aynı anda ömer ile ayağa kalkıp göğüslerini birbirine çarparak ''helal olsun lan sana'' diyerek seviniyorlardı. 



''Sen benim kızımı ilk kucağına alacan bende senin çocuğunu ilk kucağıma alacağım'' dediğinde ömer ayaz abisinin dediği şeyi ilk başta algılamadıysa da sonra dank etmişti. ''Lan sen onu unutmadın mı?'' dediğinde ömer tek kaşını kaldırıp ayaza baktığın da ''lan?'' diyerek ters ters konuştuğun da ''ya abi biliyorsun heyecandan o şayapma'' dediğinde çatık olan kaşları inmiş gülmeye başlamıştı. 




''Unutmadım lan tabii ağızdan söz bir kere çıkar. Yaprağımı amcası ilk kucağına alacak bende senin serseriyi'' dediğinde ömer elini ayazın omzuna koyup ''eminsiniz demi?'' dediğinde defne ömerden önce soruyu sormuş o cevaba göre nihana sarılacaktı. 



Nihan gözleri kırpıştırarak ''evet evet ben işte sabah ayaza söyledim siz daha uyanmamıştınız ayaz da durmadı koşa koşa en yakın hastaneye gittik ultrason ile baktık 2 haftalık hamilemişim'' dediğinde nihan defne bu sefer kollarını açarak oturduğu yerden nihanın gelmesini beklemişti. Ağır hamile olduğu için nihanın hareket etmesi gerekiyordu sarılmaları için. 



''Allahım ben şimdi teyze mi oluyorum? Ay çıldır defne çıldır!'' dediğinde defne nihan da defnenin bu mutluluğu karşısında ''ama ilk önce ben teyze oluyorum hihihihi''diyerek gülmeye başlamıştı. 



''Ay evet ilk sen olacaksın ama inşallah seninki de kız olur da bıcır bıcır kızlarımızı giydiririz'' dediğinde defne ömer oradan atlamıştı. ''Yoooook kız olmasın erkek olsun!'' deyip defnenin yanına gidip ellerini karnına koyarak ''benim kızım İplikçilerin tek kızı olacak!'' dediğinde ayaz burun kıvırarak ''ben de kızım olsun ist'' lafını tamamlayamadan ayaz ''istemiyorum erkek olsun tabii'' dediğinde ömer ''adam ol'' dediğinde gülüşmeler başlamıştı. 



Defne çayını yudumlarken ''sen erkekçiydin ömer ne oldu da sana değiştin bir den bire?'' dye sorduğun da defne ayaz kafasını kaldırıp abisine baktığın da ''yengem doğru diyor abi masanın liderliği sende ki masanın üyelerinin hiç birinin oğlu yok'' dediğinde ayaz ömer kaana göz kırpıp ''benim bir oğlum var zaten ayaz bak karşında oturuyor'' diyerek kaana selam çaktığın da defne memnuniyetle gülümsemişti. 



''Hem diyelim bende oğlan olmasaydı sen varsın sende de oğlan var yani sıkıntı yapma o masanın her zaman lideri benim bu arada masa da demişken uzun zamandır toplantı yapmadık topla onları bi'' dediğinde ömer ''ben varım abi de sen bizim başımızsın senin oğlun olacak ki senden sonra ilerde o olsun'' dediğinde ömer sırıtmıştı. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin