Arkadaşlar o kadar yoğun bir hafta geçiriyorum ki size anlatamam. O kadar çok iş vardıki sırf size yb yazmak için işlerimi bugüne sığdırıp bitirdim. Bu yb ye en az +220 vote istiyorum ve yorum da tabii
******
"Hadi ama defne anların özel hayatı yüzünden bizim arayı açmayalım hem sabah neden öyle yaptığını biliyorum ben sırf konu kapansın diye beni beni kocanı harcadın" dedi ömer.
"Aaa aaa ne münasebet ömer. Ben seni niye harcıyayım ki" dedi defne.
"Defne! Bence bu konuyu hiç açmayalım ki açarsak eğer farklı yerlere gider" dedi ömer
Defne çenesini kaşıyarak "mesela" diye sordu ömer'e cüretkar bir şekilde.
"Oooo bakıyorum da blr cesaret almış gidiyorsun defne" dedi ömer
Defne ellerini göğsünde birleştirerek "eee kimin karısıyım" dedi defne gülerek
Ömer şaşkın bir şekilde defneye bakaran "Vah vay vay defne altından kalkamayacağın şeyler deme bak" dedi ömer
Defne kendinden emin bir şekilde "ben lafımın arkasındayım ömer icraat görelim" dedi defne yürek yemişcesine.
Ömer defne'yi kendine çekerek "bak bunun geri dönüşü yok" diye fısıldadı ömer
"Haketmen gerek" dedi defne
"Allah bu saatten sonra kimse tutamaz beni" dedii ömer. Defne'nin ellerinden tutarak merdivenlerden doğru sürüklerken defne sorar "ömer nereye" diye. Ömer ise " haketmeye" diyerek yola düşerler.
Ömer defne'yi arabaya bindirdikten sonra telefonla iki dakika konuştuktan sonra arabaya biner, bindiği anda defne tarafından soru yağmuruna tutulur.
"Ay ömer nereye gidiyoruz?
Sen kiminle konuştun?
Uzak bir yere mi gidiyoruz?
Ay ömer! Çatlatmasana insanı" diyeb yol boyunca cırlayan defneye tek bir cevap bile vermedi defne.
Araba durduğunda geldiğimizi anlayarak camdan dışarı bakacağı sırada ömer defne'nin gözlerini kapatarak "sürpriz" dedi ömer
"Ay ömer vala yeter çatladım meraktan söylesene artık" arkadan gözlerinl bağlamış arabadan indiriyordu defne'yi ömer.
Defne hiç susmadaan konuşmaya devam ederken ömer "şimdi merdivenlerden geçeceğiz dikkatli ol" dedi sadece.
Merdivenleri de geçtikten sonra düz bir zeminde ilerlerken birden defne ömer'i durdurdu ve koruma yanına gelerek "abi buyur istediğin gibi herşey hazır" dedi koruma ömer'e.
Ömer korumadan aldığı kağıt ile defne'yi biraz daha yürüttükten sonra bir odanın içine sokmuş ve bir koltuğa oturmuştu. Ömer ''hazır mısın? " diye sorunca defne bir ağızla "eveeeet" dedi. Ömer gözündeki örtüyü kaldırınca defne "ohaaaa ömer bunuda mı yaptın? " diye soramadan edemedi defne.
"Evet yaptım sen iste ben dahaaa neler yaparım" dedi ömer
Ya ömer diyerek dudaklarını dudaklarına bastıran defne ömer tarafından şok gibi kalmıştı. Ömer böyle bir hareket beklemiyordu. Defne tam geri çekilecekken ömer tarafından defnenin sag eliyle başını sol elinle belinden tutarak kaçmasını engelliyordu.
"Ayh ömer bu dur boğulacağım şimdi" dedi defne
"Sık sık yap ki boğulma defnem. Nasıl özledim seni nasıl anla" dedi ömer
Defne eliyle ömer'e vurarak "ay ömer utandırma" desi defne.
"Ben senin kocanım çıplak gördüm ben seni niye utanıyon" dedi ömer
"Ay ömer! " dedi defne
"Seni de yerim ayını da yerim" dedi ömer
"Eee hangi filmi izlicez" dedi defne.
Ömer koskoca sinemayı kapattırarak defneye jestlerin en büyüğünü yapmıştı. Adam cool ya 😍
"Evim sensin" izleyeceğiz dedi ömer
"Ay en sevdiğim film" dedi defne
"İzledin mi? " diye sordu ömer
"Tabikide hemde 6 defa şimdi seninle 7 olacak" dedi defne.
"İstersen başka bir film bakalım" dedi ömer
"Hayır. Ben altı kere izledim ama yalnız izledim seninle 7 ve sonuncu kez izleyeceğim çünkü ben evimi buldum" dedi defne
Ömer karısının gözlerinin içine bakıp "seni seviyorum" der.
Sinema filmi dönmeye başladığında defne filmi, ömer de defneyi izliyordu. Filmin sonlarına doğru geldiğinde defne'nin gözler ağlamaktan helak iken ömer ise defne'nin haline bakıyor güldüğü için de defneden azar yiyordu.
Film bittiğinde ömer'in tişörtü defnenin göz yaşları yaşları ıslatmıştı. Defne ömer'e "beni sakın bırakıp gitme tamam mı? " diye soru sordu.
"Ben seni asla bırakıp gitmem" dedi ömer karısına sıkı sıkı sarılarak.
"Eee hadi ağlamak yeter birazda gülelim" demesiyle defne'yi kolundan tutup sürüklemesi bir oldu ömer'in.
"Ömer gerçekten mi? " diye soru sordu defne.
"Evet güzelim hadi bakalım biraz seninle bowling oynuyalım. Senin boyunun ölçüsünü alayım" dedi ömer defneye.
"Bu kadar iddalı olma ömer" dedi defne.
"Ben çok iddalıyım hadi gel bi idsa koyalın ortaya" dedi ömer. "Hmm tamam olur. Kaybeden birgün boyunca kazananın her isteğidiğini hayır demeden yapacak" dedi defne
"Yalnız ben kazanıcam bu iddayı eminsin demi? " ömer
"Evet" dedi defne
"Eee hadi al bakalım basla. 50 de biter" diye topu uzattı ömer.
!Haydi Bismillahirrahmanirrahim" diyerek başladı defne.
Mavi renkli olan topu defnenin elinden alıp alana geçip sag ayağını öne sol ayağını bir adım arkaya atarak sağ elini geriye ittirerek topu piste saldığında top tam ortadan ilerleyip onunuda devirmiş ve ömer'e bir bakış atmıştı defne.
Ömer ise her zamanki o cool duruşunu hiç bozmadan kendi gibi kara topu alarak hiç uzatamdan attığı topu onunuda devirerek bana ne oldu bakışı atmıştı.
Defne gene mavi renkli topu alarak dik bir şekilde topu gönderirken sadece 5 tane topu devirebilmişti defne.
Ömer defnenin 5 tane atışından sonra keyiflenerek eline aldığı gene siyah top ile attığı vuruş ile onda on yaparak öne geçmişti.
Defne üçüncü atışında sekiz top devirerek yirmi üç top devirmiş bulunuyordu.
Ömer eline aldığı siyah top ile tam atış yapacakken defnenin açılan belini gören ömer eli titreyerek atsada onda onunu devirdikten sonra "benim elim hen işte hem oynaşta" deyip göz kırparak sarı topu defneye vermişti. Ömer'in son üç atışında da üç yapmasıyla otuz puanı bulunuyordu. Defnenin bu sefer onda on yapması ve ömer'in blr tane ıskalaması gerekiyordu .
Defne atışında sekiz tane vurarak otuzbir top devirmiş oluyordu toplam.
Ömer eline aldığı top ile elini arkasından vurarak onda on devirmiş kırk top vurmuş oluyordu. Defne otuz birde kalırken ömer kırkta idi ve defne sonları oynuyordu.
Defne moral kaybı ile sadece 3 top vururken ömer ondan on vuraral rekor kırarken defne girdiği iddiayı düşünüyordu.
Ömer karısını kendine çekerek "bence biz yazlık eve gidelim bu akşam şehirdeki evde rahat edemeyiz" deyip göz kırptı karısına
Aman aman aman Yarabbim öbür bölüm vuslat var diyolla 😱😱 sınır +220 yi geçtiğinde vuslat gelir hadi bakalım
Hatam varsa affola
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı