Yanımda Sen Olmayınca

5K 299 76
                                    

 Bugün hiç tadım tuzum yok üstelik çok huysuzum, tedirginim huzursuzum anımda sen olmayınca. Gel yine başım belada beni bul karakollarda, adım yazar zabıtlarda yanımda sen olmayınca. Gel yine faili meçhul adım polis telsizinde, insaf yok vicdan izinde yanımda sen olmayınca..

****

''İki gün.. Sadece iki gün yoktun yanımda.. Seni o kadar çok özledim ki.. Burnumun direği sızladı be gülüm.. Burnum saçlarının kokusunu özledi.. 2 gece bana haramdı.. O iki gece bana bana iki asır geldi..'' diyerek karısına sımsıkı sarılan ömer ''sakın beni bir daha bırakma.. Ben sensiz nefes alamam, yaşayamam defnem'' diyerek karının saçlarına kafasını koyarak derin derin nefes alıyordu. Sanki daha önce hiç nefes almamış gibi ciğerleri bayram ediyordu.

Defne gülerek ''biraz daha sıkarsan gerçekten nefessiz kalıp öleceğim ömer'' dedi defne. Ömer kollarını azcık salsa da her an sımsıkı sarabilecek kıvamda idi. 

Defne hastaneden çıkalı bir hafta olmuştu. İlk çıktığı bu günden ziyade şimdiye daha iyidi. Uyandığı ilk gün ömer'in koşturarak hastaneye gelmesi ile defne'nin sanki ruhunu bırakmış cansız bir beden ile yattığını görmesi ile kahrolmuştu. İçten içe hep kendini suçluyordu.  Haksız da değildi. Karısını koruyamamıştı.

****
"Defne! Defne!" diyerek girdi ömer hastane yatan karısının yanına. Ömer nihandan defne uyandı hadi kalk gel cümlesini duyduktan sonra telefonu yüzüne kapattığı için defne'nin halini tam bilmiyordu. Odaya girdiğinde defne ruh gibi zaten bembeyaz olan teni iyice beyazlamıştı. Ömer defne'nin bu halinden korksa da çaktırmamaya çalışmıştı. Doktor dışarı çıkıp ömer'e defne hakkında bilgi verene kadar daha da korkmaya başlamıştı.

"Ömer bey, eşiniz psikolojik açıdan bakıldığında çökmüş durumda. Diri diri toprağa gömüldüğü için ilk uyandığında yapma diyordu. Bebeğe de zarar vermeyecek şekilde sakinleştirici kullanarak defne hanımı uyutuyoruz" diye bir giriş cümlesi ile giriş yaptı. "Düzelecek mi?" diye sordu ömer. "Kesin birşey diyemem ömer bey. Defne hanımın ani atak geçirdiğini ve geçireceğinin garantisi verebilirim. Bu defne hanıma kalmış bu durumdan çıkması da size" dedi doktor. "Nasıl yani? " diye sordu ömer. "Ona sevginizi gösterin. Size güvenmesini sağlayın bu geçirdiği ataklar hamilelik döneminde olursa riskli olabilir" dedi doktor. "Bir de defne hanım yemek yemiyor bugün ilk yemeğini yemedi" dedi doktor. "Ben ilgileneceğim. Karımı buradan çıkarmak istiyorum. Burası onu daha çok hasta yapacaktır evimizde iyileştiririm ben " dedi ömer.

"Ama olur mu ki? " dedi doktor. "Olur olur burada kurduğun sistemi evde de kurarız defneme gül gibi bakarız" diyerek ömer doktor'un yanından ayrıldı ve fazla uzatmadan defnesinin yanına gitti.

Ömer kapıdan defnesine bakarken defne ise pencerenin önünde duran yavru kediyi izliyordu. Defnesinin sevdiği herşeyi seviyordu ömer. O kediyi bile. Yavaşça odaya girerek defne'nin yanına oturarak "özür dilerim" diyebildi sadece. Defne hala o kediye bakmakta idi. Sanki omer hiç yokmuş da konuşmuyormuş gibi.. Ömer çaresizdi. Yıktığı gibi toparlaması gerekiyordu.. "Çıkar beni" demişti sadece. Ömer defnesini iyi tanımıştı. "İşlemler bitti birazdan evimize gideceğiz" dedi ömer.

Hemşire de o sırada gelmişti. Defne'yi hazırlandıktan sonra ömer karısının yanına gidip destek olacaktı ki ömer'i reddederek ayazın koluna girmişti. İşte bu ömer'e koymuştu. O da istememişti ki böyle olsun.

Eve geldiklerinde defne nihan ve ayazın yardımları sayesinde odasına çıkarken ömer ise bar taburelerine oturup bir tane şişeyi eline alıp bardağına doldurup içmeye başlamıştı. İçtikçe sanki acısı biraz hafifleyecekti. Yooo aksine daha da körüklenecekti.

Nihan defnenin yanından ayrılmamıştı. Ayaz ömer'in yanına destek olmak için yanına gelmişti. "Abi yapma defnenin sana ihtiyacı var" dedi. Ömer ayaza ters ters bakarak "istemiyor beni görmüyor musun?" kafasını kaşıyarak "ben ona zarar gelsin ister miyim sanıyorsun! Aksine ona geleceğine bana gelsin! " diyerek bardağındaki sıvıyı kafasına dikti. "Abi bir kadın birşey söylüyorsa o onun tersi demektir. Ki defne sana birşey de söylemiyor uyguluyor bu demek ki susuyor susan kadın gitmiş kadın demek konuştur abi onu gitmesine izin verme " dedi ayaz. "Korkuyorum ayaz. Korkuyorum Anlasana. Kız hiçbir suçu yokken benim yüzümden ölmeden toprağa girdi. Ne yapsa haklı! " dedi ömer.

Yalan.

****
Bir hafta geçmişti. Bir haftadır ömer salonda uyuyor, yemek yemiyor, tıraş olmuyordu. Hergün defne'nin yanına gidiyordu. Her gece defne uyuduktan sonra yanına gidiyordu çünkü defne geceleri kriz geçiriyordu. Korku atakları geliyordu ve defne'yi sadece ömer sakinleştiriyordu ama defne bunu bilmiyordu, bilmek istemiyordu.

Gene saat gecenin üçü. Ömer eline aldığı sigarayı bir yandan içine çekerken bir yandan da içkisinden yudumluyordu. Elindeki sigarası bittiğinde içkiside bitmişti. Defnesinin yanına çıkmıştı. Kokusunu içine çekmek istiyordu. Yanına gittiğinde bir melek gibi uyuyordu.. Elleri ile saçlarına dokunma ile dokunmamak arasında kalmıştı..

Sana ne kadar hasretim tahmin edemezsin. Sanki hayat durdu. Sanki artık yaşamıyorum, kalbim atmıyor, nefes alamıyorum. Sen benim ışığımsın. Senden ayrı bir saniye bile geçirmek istemiyorum. Beni affet sevgilim. Sana olan aşkımın büyüklüğünü anlamam için biribirimizden ayrı geçen ilk saniye yetti de arttı bile. Şimdi lütfen beni affet..

Ellerin, ellerini tutmayı çok özledim. Gözlerin, gözlerinin içine bakmayı çok özledim ama ellerini tutmayı daha çok özledim. Düşünün şimdi; sevdiğine sarılamadıktan, saçlarını okşayamadıktan, kokusunu içine çekemedikten; onun pamuk gibi ellerini tutamadıktan sonra sevmenin ne anlamı var? Onun elini tutmak yeni bir çağın başlangıcı, yüzyılın buluşu, amansız hastalığın tedavisi... Gözler çok şey anlatır, gözler yalan söylemez diyorlar peki eller söyler mi? Eller de söylemez! En masum ellerdir, onun elleri. Ben çok yalan söyleyen göz gördüm. Sahtekar gözler. Gözler saklanır ama eller saklanmaz. Utanınca ardı ardına karışır, sevinince sıkılır, üzülünce solarlar; ama asla saklanmazlar. Gözler görmese aşık olmaz mıydık ki? Olurduk be. Eller yeterdi ona güvenmeye, onu sevmeye, bir ömrü ona adamaya... Bana olan güvenini tekrar inşa edecekti ömer herşeyi yapacaktı bunun için.

Ömer tam yanından gidecekken defne'nin gelen krizi ömer'i geri döndürmüştü. Ömer koşarak defne'ye sarılarak "tamam sakin ol geçti geçti" diyerek saçlarında öpüyordu ömer.

Defne bir hafta sonra ilk defa ömer'e "ömer bizi bırakma" diye hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı. Öyle bir ağlıyordu ki içinde biriktirdiklerini şimdi kusuyordu. "Özür dilerim bir tanem.. Affet beni meleğim" diyerek sımsıkı sarılmıştı ömer. "Ömer çok korktum. bebeğimize birşey olucak diye çok korktum " dedi defne ağlayarak. Ömer elleri ile defne'nin yüzünü avuçlarının arasına alarak "korkma bebeğim geçti. Artık kimse size zarar veremez! Ben varım korkma" diyerek alnından öpmüştü ömer. Defne ömer'e kocaman sarılarak bir haftanın onları ayırmasının hasretini birbirlerine sarılarak ve gözyaşı dökerek atmışlardı.

****

"Hayır ömer o değil bunu alacağız!" diye cıyaklıyordum. Ama harbi ciyaklıyordum.

"Yahu bu pembe pembe benim oğlum olacak" diye ömer'de homurdanıyordu.

"Nereden biliyorsun oğlan olacağını! Zaten bir tane erkek var birde kız olsun" dedim

"Yahu o ayazın çocuğu o tattı sıra bende" dedi homurdanarak.

"Hiç homurdanma ömer! Haftaya cinsiyeti belli olduğunda göreceğim ben seni" dedi defne.

"Ya erkek olursa hiç düşündün mü? Sen tuttur kız diye bir de pembe alıyor" diyerek homurdanıyordu.

"Erkek olursa da giyer ne olacak?  O dah kendini bilmez ki" dedim. Demez olaydım dediğime pişman etti.

"Ne demek erkek olursa pembe giydireceğim hayatta olmaz! Biri görür Ömer oğluna pembe kıyafet giydirip gezdiriyor derler sonra sık kafasına" dedi. Ay ne var yani erkek çocuğu pembe giyinse? Sen dur ben sde defne isem pemve giydirmezsem.

"Defne kızım olursa onu dışarı çıkarmam. Biri bakar laf atar sonra al başına bela! Seri katil yaptırtma bana" diye tehdit ediyor birde. Ah benim bir kızım olsun bana yaptırmadığın herşeyi ona yaptırcam bakalım ona da horozlanabilcen mi? Ömer İplikçi!

😂😂😂😂 ay kız mı oğlan mı olacak bakalım. Yalnız kız olursa ömer'in çekeceği çok 😂😂😂

İkinci hikayeme bakıyorsunuz demi?  Ona da buna da bol bol yorum bekliyorum ✌✌❤

 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin