Görümce Olmak

3.6K 215 184
                                    

Gözlerimi açtığım da ömer sırt üstü yanımda uzanmış yaprak da göğsün de gözleri açık bir şekilde babasına bakıp gülüyordu. Evet evet doğru okudunuz. Bana işkenceler çektiren küçük hanım babası uyuyor diye ses çıkarmıyor birde üstüne yetmiyor babasına cilve yapıyordu. Anne eziyeti çeksin baba keyf-i sefa sürsün. Bu babacı olacak belli bari bir de oğlan doğurayım oda anneci olur belki diye kendi kendime konuştuğum da yaprak bana dönüp bakarak sesler çıkardığın da yanına yaklaşmıştım. 

''Annecim sen ne yapıyorsun bakayım böyle?'' dediğimde sanki dediğimi anlamış gibi bana cevap vermeye çalışarak anlamadığım sesler çıkartıyordu. ''Sen bana cevap mı veriyorsun bakayım? Ah seni babası kılıklı hiç altta kalma zaten'' diyerek ömer'in göğsünden alıp kendi göğsüme yatırdığım da çırpınıp gülmeye başlamıştı. 

''Annecim nolur baban gibi olma'' dediğimde ''ne varmış babasından koç gibi'' dediğinde yan yatmış bize bakıyordu. ''Aaaa ömer sen uyumuyor muydun?'' diye sorduğum da ''biliyorsun uykum hafif hem turuncu kafam yanımdaydı gözlerimi dinlendiriyordum'' dediğinde ''vala baba-kız ilişkinizi kıskanıyorum sen uyuyorsun o uyanık sana bakıp cilve yapıyor beni de mahvediyor'' dediğim de ömer ''babasını çok seviyorsa benim aşkım kızım'' diyerek çıplakta olan ayaklarını ısırır gibi öperek ''bir de oğlan yaparız oda senin kuyruğun olur'' dediğinde eline bir tane vurarak ''ısırmasana ömer çocuğun ayağını?!'' dediğimde kaan içeri girmişti. 

''Neredeydin sen annecim?'' dediğimde kaanın elinde bir biberon ile geliyordu. ''Kardeşim acıkmıştır diye bende ayten ablaya süt ısıttırdım anne siz uyuyordunuz?'' dediğinde ömer elini yastığa vurup gülerek ''gel ulan buraya! Küçük İplikçi'' dediğinde kaan temkinli bir şekilde gelmişti.

''Kızdın mı baba?'' diye sorduğun da ömer tek kaşını kaldırıp bana bakarak ''defne bazen diyorum kaanı acaba sen mi doğurdun?! Bir çocuk bu kadar sana mı benzer yahu. Bak sen beni kıskanıyordun al sana kaan o da senin dibinden ayrılmıyor bak sen uyu diye turuncu kafaya süt ısıtmış'' dediğinde ben tam cevap verecekken kaan ömer'e okkalı bir cevap vermişti. 

''Her doğuran maalesef anne olmuyor baba. Çık bak dışarıya bak benim gerçek annemden daha iyi annelik yapan kedi köpekler var. Defne annem beni doğurmadı ama benim ona olan sevgim ve saygım beni koşulsuz sevmesi..'' dediğinde yaprağı ömer'e verip kaanı kucağıma aldığım da ''ah benim güzel oğlum. Bak şimdi bu konuyu son defa konuşacağız ve bundan sonra kimse bu konu ile ilgili konuşmayacak. Sen benim oğlumsun yaprağın da abisisin ve siz ikiniz beraber büyüyeceksiniz. Anladın mı kuşum?'' dediğimde kaanın ağladığını görmüştüm. 

Kendini benden geri çekip elini tersi ile gözlerinde ki yaşı silip ''Söz. Erkek sözü. Bundan sonra bu konu hiç konuşulmayacak ve ben kardeşim ile çok güzel olacağız onu hiç yalnız bırakmayacağım'' dediğinde ömer kaanın saçlarıyla oynayarak ''aferin benim oğluma! Sen geçecen oğlum bu işlerin başına okucan büyücen kardeşine abi şirkete de patron olacan. İplikçilerin efendisi olacan Mustafa ile'' dediğinde ''evet siz erkekler çalışcanız kızım da sizin çalıştığınız paraları yicek'' dediğimde gülmeye başlamıştık. 

Birden aklıma abimin askerlik eğlencesi olduğu gelince ''ayyyy ömer! Kalk kalk kalk! Bu akşam abimin askerliğe gidişinin yemeği var ve ben hala yatıyorum!'' dediğimde ömer ''hayatım bir sakin ol hazırları ayten hanım yapıyordur hem babamlar da boş değillerdir'' dediğinde ''hayatım babamların yapması ile ilgili değil bu! Abimi evlendirdiğimde ben ne olacağım? Görümce. Görümce ne demek sen biliyor musun?! Nereden bileceksin ki! Her şeyin çok çok çok güzel olmalı'' dediğimde yataktan kalkmıştım. 

Ömer sakallarını kaşıyarak ''hayatım gelen yabancı değil ki?'' dediğinde elimi belime koyup ''ömer ben senin akrabalarını tanıyor muyum?! Sen beni tanıştırdın mı? Ayol tanıştırmayı geç bir düğün bile yapmadın!'' dediğimde banyoya giderken ''ya fırsat mı oldu defne?! Sen iste yaparız'' dediğinde geri dönüp ''önemli olan söylemeden yapmak!'' dediğimde ömer yaprak ile kendini yatağa attığın da ''ömer kızımıza dikkat et!'' diye bağırmamayı da ihmal etmemiştim. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin