Bölüm arası yorumlarınızı bekliyorum 🙌
Arkadaşlar sizden önemli bir ricam var; Gençlik Ödülleri'nde Elçin için oy verme cumartesi günü son sizden ricam oy verip ödülleri almamız. İki ödülü de alabiliriz 🙌🙏
|
''Ömer senden çok rica ediyorum şimdi gideceğimiz okulda lütfen sorun çıkarma hatta sen hiç konuşma çünkü sen konuştun mu hep bir tehtit hep başka şeyler bunu güzellik ile halledeceğiz? Tamam mı?'' diye konuştuğumda kaanı kucağına alıp ''oğlum ben be zaman birini tehtit ettim'' diye sorduğunda eyvahlar olsun yandık diye geçirmiştim içimden.
Kaan ömer'in kucağında huzursuzca oturduğun da elimi kaana uzatıp onu kendime çektiğimde ömer bırakmamıştı. Tek kaşını kaldırıp ''oğlum ile konuşuyorum işte defne bir dur'' dediğinde eski ömer'in döndüğüne yavaş yavaş gözlerim ile şahit oluyordum.
Bende bir elimi dizime koyup tek kaşımı kaldırıp ömer'e baktığım da ''çocuktan çıkarma sinirini de bana!'' dediğinde kaan araya girip ''sen bana bir soru sordun ya ben sana cevabını vereyim. Ben seni tanımıyorum ne kadar ciddisin nerede ne yaparsın bilemem beni zamanında sahiplenseydin şimdi senin yanında olurdum annemin değil, annem ne diyorsa odur. '' deyip benim yanıma geldiğinde yüzüme ne oldu bakışı kondurduğumda ömer ''gel sen de gel anan yetmedi sende gel'' diye arabada söyleniyordu ömer. Arabaya binmeden önce telefon görüşmesi yapmıştı. Ne olduysa ondan sonra olmuştu zaten. Kim bilir neye sinirlendi de bize patlıyordu. Eve gidince öğrenirdik.
Araba durduğunda tam kapımız açılacakken ''dediğin gibi olsun konuşmayacağım eve gidince konuşacağız seninle Defne İplikçi!'' dediğinde bir şey olduğunu anlamıştım. Bende aynı onun gibi tek kaşımı kaldırıp elimi koluna koyarak ''eve gidince konuşacağız Ömer İplikçi!'' diye karşılık verip önden yürümeye başlamıştım.
Beyaz ceketimi omuzuma atmıştım. Ömer'in deyimiyle külhan beyi gibi olmuş sanki hamile gibi değildim. Çok biliyordu beyefendi. Ömer ile Kaanı arkamda bıraktığım da ömer ''hamile midir yoksa külhan beyi mi? Yakında benim yerime de geçer adam da vurur bu senin anan!'' dediğinde dediğini duymuş ansızın durduğum da kaan kıs kıs gülerken ömer öyle kalmıştı. ''Sen böyle gidersen yakında onu da yapacağım haydi oyalanmayın'' dediğinde ömer kafasını sallayıp arkamdan gelmeye devam etmişti.
Namı olan bir aile olduğumuz için okulun müdürü bizi kapının önünde karşılamıştı. Ömer ile el sıkıştıktan sonra okulu bir süre gezdirip odasına geçmiştik. Normal de okula kayıt yapılması mümkün değilken ömer'in ya parasına ya da gerçekten korktuğu için kaanı almayı kabul etmişlerdi. Odaya geçtiğimizde kaan ömer'in kucağında oturuyordu. Mutlu olması gerekiyordu ama üzgün gibiydi. Belki de ömer var diye böyleydi. Babasıydı aralarının iyi olması gerekti ki kaan bundan pek mutlu değildi.
''Her şeyi hallettik defne hanım kaan artık bizim okulumuzun öğrencisi demin de okulu gezdirdiğim gibi okulumuzda her şey mevcut'' dediğinde ömer dışarı da söz verdiği gibi konuşmuyordu. ''Okul çok güzel ama oğlumun bir şeyler ile uğraşmasını istiyorum mesela futbol gibi burada böyle şeyler var değil mi?'' diye sorduğumda kaan canlanmıştı.
Futbola gönderecek misin gerçekten anne?'' diye sorduğun da elimi ona uzatıp yanıma aldığım da ''tabiki de seni görüyorum evde mustafa ile oyunlar oynadığını istersen ona doğru eğilebiliriz'' dediğimde ömer kısık bir öksürük ile araya girmişti. Tek kaşını kaldırıp ''futbol olmaz da koskoca ömer iplikçinin oğlu bir topun peşinden koşuyor mu desinler hem hadi onu kabul ettim diyelim ya biri oğlum gole giderken ayağına çelme takarsa ben onu yaşatır mıyım?'' diye ibrahime sorduğun da ibrahim ellerini cebine koyarak silahını okul müdürüne göstererek ''yaşatmayız reis'' dediğinde gözlerimi devirmiştim sinirden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı