Yukarı odamıza çıktığımızda bir kadeh içmeden bile sarhoş olabileceğimi söyleseler inanmazdım. Resmen ömer'in kollarında sarhoş gibiydim. Aylar sonra ilk defa tenlerimiz birbirine değecek, birbirimizi hissedecektik. Şuan yaşadığım mutluluk vazgeçilmez bir şeydi.
Bir şarkı mısrasının en güzel dörtlüğünde gibiydik. Birden elim karnıma gittiğinde kızımızın da bu mutluluk mısrasında yer aldığını anladığım da yüzümde gülücükler eksik olmamıştı. Ömer kızımızın tekme attığını anlayınca elini karnıma koyarak ''babacım sen uyumuyor musun? Hadi geç oldu uyu bizim anneyle işimiz var'' dediğinde yüzüm kıpkırmızı olmuş ömerin koluna bir tane vurmuştum.
''Ya ömer ne yapıyorsun? Seni duyup anlayabiliyor artık demesene öyle'' dediğimde ömer tekrar elini karnıma koyup önümde diz çöktüğünde ilk önce karnıma sıcacık bir öpücük kondurmuştu. ''Babasının prensesi seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun demi? Sen benim ilk göz ağrımsın tabii annende öyle seni beklerken baba azcık ilgi istiyor sen uslu uslu dur tamam mı kızım?'' diye konuştuğun da gülmemek elde değil.
''Ömer sana inanamıyorum sana kızımız duyuyor derken bundan bahsetmiyordum'' dediğimde ömer başını kaldırıp bana baktığın da ''şaka yapıyorum hayatım o kadar da cahil değilim bende biliyorum az çok tabii senin kadar olmasam da'' dediğinde gülümsemiştim.
Yanıma gelip bana sarıldığın da ''sancın varsa hiç başlamayalım hiçbir şey senin ve kızımdan önemli değil tamam mı?'' dediğinde elimi sakallarına götürdüğümde ''ince ruhlu kocam benim ama ben hazırım'' dediğinde gözlerimin içine bakıyordu. Kap kara olan gözlerinin içinde ki beni görmek sadece bana özel olmalıydı ki ben ömerin gözlerine baktığım da sadece kendimi görüyordum ve bu beni çok mutlu ediyordu.
Elini geceliğimin askısına getirdiğinde çok naif dokunuşlar ile bana dokunuyor sanki ters bir hareket yapsa kırılacakmışım gibi. Askıyı indirdiğinde karşısında iç çamaşırlarım ve karnım burnuma kadar gelen kocaman bir karın ile karşısında çıplak duruyordum. Benim elimden tutup beni yatağa yatırdığında kendi de soyunmaya başlamıştı. Bir an olsun gözlerini gözlerimden çekmiyordu. İşte bu adamın bu tavrına hastaydım.
Kendisi de karşımda sadece iç çamaşırı ile kaldığın da şöyle bir baştan aşağı süzdüğümde eskisinden daha da yakışıklı olduğunu ve şişkinliğinin çok olduğunu gördüm. Yanıma gelip uzandığın da eli karnımda idi. Kendisi de biraz aşağıya indiğinde başını karnıma yasladığın da ''ben eskiden mucizelere inanmazdım ama artık inanıyorum'' dediğinde çıplak olan karnıma sıcacık bir öpücük bırakmıştı.
Elleri fütursuzca üzerimde gezinirken delirmemem an meselesiydi. Çok naif dokunuyordu ve bu da beni delirtiyordu. ''Seni çok özledim'' diye bana fısıldadığın da beni birazcık aşağı çektiğinde üzerime çıkmıştı. Gözlerime bakarak ''sen hiç kıpırdama canınızı yakmayacağım'' dediğinde üzerimdeki son parçaları da çıkardığın da bir bütün olmak için hazırdık.
Kendini yavaş hareketlerle bana ittiğinde ilk atışta sesli bir inleme çıkmıştı ağzımdan. Ömer bu sese dayanamayıp ara verecekken onu durdurup devam etmesini söylediğimde memnuniyetle gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı