''Seni var ya seni parçalayacağım ben kızım!'' diye hiddetlendiğimde nihan odada kaçacak yer arıyordu mustafa kucağında ile. ''Ya bilerek yapmadım defne sırf seni ve yiğenimi düşündüm de ondan şayaptım yoksa ben senden hiç bir şey saklar mıyım? Asla saklamam!'' dediğinde benim sinirim geçmemişti hala. Birden karnıma giren ağrı ile iki büklüm olmuştum. Öyle bir bağırmıştım ki sanarsın doğuruyorum! Şimdi bu neydi bilmiyordum ama daha doğuma 2 ay vardı. 7 aylık hamileydim ve doğum için daha çok ama çok erkendi!
Ben iki büklüm yerde yatarken nihan mustafayı yatağa oturtduktan sonra nihana ''yanına yastık koy düşmesin!'' demeyide unutmayarak ''nihan geliyor bak vallahi geliyor!''deyip ''aaaaaaaaa'' diye bağırdıktan sonra kapı öyle şiddetli bir şekilde açılmıştı ki öyle olsun yani. Ömer ''ne oldu hırsız mı geldi niye bağırıyorsunuz!'' deyip ellerinde silah ile odaya dalmışlardı ömer ile ayaz.
Allah aşkına evde hamile bir kadın var adamın aklına ilk hırsız mı girdi geliyor! Yahu benim bir hamile karım var o mu acaba doğuruyor düşüncesi yok adamda! Ya sabır! Ben böyle iç sesimle kavga ederken dışımdan daha fazla dayanamayarak ''DOĞURUYORUM ÖMER DOĞURUYORUM!'' cümlesini kurduğumda ömer üç yaşında olan mustafa gibi bakıyordu. Hayır adam da tık yok. Resmen takıılı kaldı. İşte erkeklerde böyle anacım çocuk yap dersin koşa koşa gelirler ama doğuruyorum dediğinde malak gibi suratına bakarlar.
''BANA BÖN BÖN BAKMAYI KES ÖMER! DOĞURUYORUM DİYORUM SEN BANA ÖYLECE BAKIYORSUN! Aaaaa YETER ARTIK!'' diye bağırdığımda nihan tarafından itinayla dürtülerek kendisine gelmişti ömer ile ayaz. Ömer silahı beline takıp dizlerinin üzerine çöküp yanıma gelerek ''tamam defne tamam sakin ol! Hay aq ne yapıyorduk biz böyle durumlarda?'' diye ayaza bağırdığında ''derin derin nefes alması gerekiyormuş abi? Telefonda öyle yazıyor'' diye cevap verdiğinde ömer ayaza öyle bir bakmıştı ki ''sen şuan bu haldeyken açtın birde telefondan mı bakıyorsun?! Ben seni aq!'' diye bağırdığında ömer'in ağzına bir tane vurmuştum.
''Konuşma şöyle küfürlü çocuk var burada?!'' diye cırladığımda ömer elimi tutuyordu ben de elini sıkıyordum. Acısını nasıl tarif edebilir ki insan? Yoktu bunun tarifi. ''Ayaz aradın mı ambulansı?'' diye sorduğunda ''aradım abi yolda geliyor'' cevabını verdiğinde şöyle bir baktığımda ayaz ile ömer telaş içinde oradan oraya koştururken nihan sakince bavulumu hazırlıyordu..
''Ya siz neden bu kadar teleşlısınız! Sakin olsanıza kızı da panik yapıyorsunuz?!'' diye uyardığında nihan ''sen olmuyacaksın baba tabi! Ben olacağım karışma heyecanıma?''dediğinde ömer durup elimi daha da çok sıkarak ''ben baba olacağım! Baba olacağım ulaaaaaan!'' diye bağırmaya başlayıp beni kucağına aldığı gibi odadan çıkarmıştı. Ben her ne kadar ''bağırma ömer! Unuttun mu yukarıda bir tane daha çocuğun var!'' dediğimde ''bana b,r kere de laf sokma hatun laf sokma!'' dediğinde ''sen dur ben daha sana neşer diyeceğim! Aaaaah canım acımasa ben sana daha neler yapacağım!'' dediğimde ''yav sen hele bir kızımızı doğur sonra ne istersen yap!'' dediğinde ambulans gelmişti.
Ömer panik icinde etrafımda dolanırken doktor ise ayaklı paniğin sakin olmasını dile defalarca getiriyorlardı ama kime diyorlardi ki. En yakın hastaneye gittiğimizde doktor acil kapısından bizi karşılamıştı. Hastaneye gelene kadar Ömerin başımda paniklemesine mi ağlıyacaktım yoksa kasıklarıma giren keskin sancıya mı bilememiştim.
Doktor bizi acil odasına alırken ben doğumhane beklerken buraya girmiştik. 'Doktor ben doğuruyorum sen beni, ahhhh öleceğim sen beni nereye aldın! "diye bağırdığım da doktor" "yalancı hamilelik daha doğurmuyorsunuz defne hanım?" dediğinde ''sadece yalancı mı?Ne yani bu kadar çektiğim acı yalandan mıydı yani?" diyebilmiştim. Erkek doktor gülerek ''çok normal bu defne hanım yani yedi aylıksınız şuan sizin deneme aşamanız bunlar böylesi sık sık olabilir ama ilkine göre bayağı ağır geçmiş gibi'' dediğinde ömer'e bakıp ''sağ olsun eşim benden panik daha da panik yaptı beni'' dediğimde doktor gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı