Yol Ayrımı

5.1K 297 42
                                    

Evden apar topar çıkan ömer ile ayaz arabaya bindiklerinden beri hiç konuşmamışlardı taki ömer bu sessizliği bozana kadar. ^ Bu yaptığın şeyi ömür boyu taşımak zorundasın. farkındasın demi?^ dedi ömer. 

  ^ Evet farkındayım abi göze aldım^ dedi ayaz.

^ Bir çocuğun sorumluluğunu almak kolay değil ayaz hem nihan, nihan bu işe ne diyecek?^  dedi ömer.

^ Saygı duyacak abi. Ben babası olucam o da annesi olucak^  dedi ayaz. 

 ^Bir sorsaydın keşke^ dedi ömer 

  ^ Abi bak bu konuyu seninle ilk ve son defa konuşacağım lütfen sözümü kesmeden dinle beni^  dedi ayaz.

Ömer kafası ile ^ tamam^  dedikten sonra ayaz konuşmaya başladı. 

Abi Hulusi babam beni bulmuş bana sahip çıkmış. Yuva vermiş bana. Aş vermiş. Okutmus beni. En önemlisi soyadını vermiş. Soyunu onun kanından olmadığı halde hemde. Bana baba oldu. Seni abim yaptı. Neden yaptı? Ben sana söyleyeyim. Vicdanı beni bırakmadı çünkü. Benimde vicdanım bırakmıyor abi. Hulusi İplikçi bana nasıl baba sende abi olduysan, ben o çocuğa baba, nihan ana, sen amca defne isede yenge olacak. Herkes benim öz çocuğum bilecek" dedi ayaz.

"Eyvallah" dedi ömer sadece.

Araba durduğunda ömer "ben o şerefsizi öldüreceğim sende yiğenimi alacaksın" dedi ömer.

Ayaz kafasını "tamam" anlamında salladıktan sonra arabadan sessizce inip adamlardan bilgi alıyordu.

"Abi çatılarda adam var" dedi koruma

"Bizi görüyorlar mı" dedi ömer

"Hayır abi merak etme burasını görmeleri imkansız. 7 çatıda 7 adam. Tabi o 7 sinin arkasında 7 adam. Biz de onların arkalarındayız işaretin ile hepsini indirecekler. Tahmin ettiğin gibi seni bekliyorlar abi" dedi koruma

"Şerefsiz ya! İndirin hepsini" dedi ömer.  Koruma telsiz ile "indirin" dedikten 1 dakika sonra geri dönüş ile işlemin tamam olduğu bilgisi geldi. "Şimdi ne yapıyoruz abi "  dedi koruma. Ömer adama dönüp "dalıyoruz" deyip belinden çıkardığı iki beylik tabancayı eve doğru yürümeye başladı.

Eve yaklaştığında önüne çıkan herkesi teker teker kafalarına sıkıp indiriyordu. Kendince ev basmak öyle değil böyle olur diyordu.

Ömer ortadan hiç kimseden kaçamadan cesurca gözüyle sabitlediği adama doğru gidiyordu. Önüne gelene sıkıyor onun yetenediğ yerde adamları sıkıyor ömer'i koruyordu.

Eve girdiğinde "huhu ben geldim! Nerdesin Çakmak hadi çık karşıma" dedi ömer alaylı bir şekilde

"Niye sesin çıkmıyor çakmak? Geçen cdye çok güzel bülbül gibi şakıyordun? Ne oldu ? Ne değişti ne hela bana? " dedi ömer

Ömer eli ile heryeri arayın diye emir veriyordu. Bir yandan da gözleri ile arıyordu. "Çakmaaaak! Ne oldu beğenmedin mi? Yada dur dur kıskandın mı? Senden daha janjan geldiğim için de hele bakim" dedi ömer

Ömer aradığı avını dolapta saklandığını görünce eli ile adamlara sus işareti yaparken bir yandan da odada dolaşıyor onu arıyor gibi davranıyordu.

"Hadi çık bak sana söz seni hemen öldürmeyecegim" dedi ömer

Ömer tam konuşacakken ayaz kucağında oğlan çocuğu ile içeri girer. "Abi ben benimkini buldum senin pezevek nerde" dedi ayaz.

"Lan! Çocuğun yanında doğru konuş! Anlayacak seni." dedi ömer

"Tamam abi niye kızıyorsun ki" dedi ayaz

"Bebeği alın arabaya götürün birazdan geleceğiz" dedi ömer adamlarına.

"Çakmak çık şu siktiğimin dolabından! " dedi ömer

Adam kapağı yavaşça açarak "tamam teslim oluyorum " dedi çakmak

Ömer adamı saçından tutarak "ev basma öyle değil böyle olur çakmak. Şimdi söyle ben sana n'apayım?  Seni köpekbalıklarına yem mi edeyim yoksa sallandırayım mı?" dedi ömer.

İkiside değil. Birinin soyadı çakmak olan birine ateş ile karşılık ile verelim bence abi" dedi ayaz

"Yak diyorsun cayır cayır " dedi ömer

"Bence çok anlamlı olur abi Abbas Çakmak, çakmak ile yakılarak öldürüldü" dedi ayaz gülerek

"Yok yok bu kadar insafsız olmazsın sen bence" dedi adam

Ayazın dediği iyi bir teklif kabul edildi. Seni öyle bir yakacam ki kimse bir daha Ömer İplikçiye kurşun değil karşıma bile çıkamayacak" dedi ömer

"Benim karıma silah çekmek neymiş canın ile ödeyeceksin! " dedi ayaz.

"Evdeki her odayı yakın geride iz kalmasın! Getirin" dedi ömer

"Yapma etme! Sık kafama ama bunu yapma" dedi adam

"3 saniye sadece 3. Eğer fark etmeseydim şuan karım ölmüş olabilirdi. Ben onu hastaneye yetişmek için sayısız adam öldürmüş olabilirdim. Allahtan farkettim de şuan yaşıyor" dedi ömer.

İçeri beyaz önlüklü doktor girerek "şimdi doktor kolumdaki şu kurşunu çıkartıyorsun sonrada ben bu kurşunu bu gördüğün ite yediriyorum" dedi ömer

Ömer elini korunmasına uzatarak "ver" dedi. Korumanın avucunun içine koyduğu 12 mermi kovanını avucunun içine alarak "bak burda 12 tane boş mermi kovanı var. Aileme sıktırdığın 12 kurşun." dedi ömer. "Açın şunun ağzını" dedi korumalara. "Ne yapıcaksın ömer" dedi adam. "Sana hepsini tek tek yutturacağım" dedi ömer

Adam korumalar tarafindan tutularak kurşunları adama yedirmeye çalışıyorlardı. Adam ağzını açmayınca burnunu sıkarak zorla hepdisini ağzına tıkmış ve hepsini yutturmustu ömer.

"Getirin" diye adamlarına talimat verdi ömer. Korumalar çakmak soyunda olan bütün erkekleri getirtmişti. "Seni öldüreceğim sonra senin soyundan baska biri gelecek onunla uğraşacağım en iyisi hepinizi bir arada çıkartayım" dedi ömer.

"Diğer odaları yakın! " dedi ömer. Adam ömer'e yalvarıp yakarsa da değişen hiçbirşeydi. Adamı bir sandalyeye oturtup elini kolunu bağlayarak üstüne bir vidon benzin dökmüşlerdi. Benzini döktükten sonra adamları dışarı çıkartan ömer kendi son sözünü söyleyip odan çıkmıştı.

"Sen bana bir daha kimsenin yanlış yapamayacağını yaparsa sonlarınım senin gibi olacaklarını görecekler. Seni uyarmıştım haddini ve yerini bil diye. Ama sen ne yerini ne haddini bildin! " diyerek altın varaklı çakmağı çakarak odaya salmış ve kapıyı kapatmıştı.

"Sana dediğimi yaptın mı"  dedi ömer korumasına

"Evet abi yaptım sadece 5 dakikamız var hemen gitmeliyiz" dedi koruma

"Hadi herkes arabaya çabuk gidiyoruz" deyip herkes arabasına binip oradan uzaklaşmaya başlamışlardı. Tam beş dakika sonra büyük bir ses ile az önce çıktıkları ev yanmaya başlamıştı.

Ömer evin mutfağında ki tüpü açtırarak olayın tamamen bir kaza süsü vermişti.

Ömer arabayı durdurarak "ayaz şuan bir yol ayrımındayız. Son kez soruyorum emin misin? Buna hazır mısın? Herşeyi göze aldın mı? " dedi ömer

"Herşeyi göze aldım abi sen hiç merak etme" dedi kucağında ki güzel varlığa bakarken..

Evet arkadaşlar yb geldi yb de artık bir çocuğumuzda var artık daha neşeli bölümler geliyor 😍 bu bölüm deföm yok ama yb de bol bol deföm okuyacaksınız

Hatam varsa affola..

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin