Uzun bir bölüm ile geldim :) Satır arası yorumlarınızı bekliyorum..
||||
Defne, seda ve nihan odada yere oturmuş karşısına da bavulu açıp yarın saattir ne koyacaklarını düşünürken seda ''defne şimdi biz oranın koşullarını bilmiyoruz ya bence bavulu boş götür. Orada alırsın bir şeyler.'' yatağa uzanmış bir şekilde ''hem ömer de dünya para vardır azcık harca işte hem yeni kıyafetler alırsın'' nihana bakıp gülerek ''bize de alırsın kuzenimi azcık batırırsın'' nihan kahkaha atmıştı.
''Ben şimdiye kadar ömer'in defneyi alıp bir yere götürdüğüne şahit olmadım hem ayazdan biliyorum ömer sevmez alışverişi hele hele alışveriş merkezine gidip de saatlerce alışveriş yapmaktan nefret eder'' açıklamasında bulunduğunda defne gözlerini devirerek ''ya nihan şimdi hakkını yeme bir kaç kez çıktık ama bu piyasanın sürekli artan tabloları gibi bizim hayatımız da sürekli artık ve inişte olduğu için fırsat mı oldu? Duymasın vala çok kızar'' seda elini havaya doğru sallıyarak ''aman bırak sanki ben bilmiyorum onu. Çocukluğunda da aynıydı. Yıllardır görüşmedik bak gene aynı. Sen dua et kaan babasına benzemesin zaten prensesine iş bile yaptırmaz bizim ki'' nihan başını kaldırdığında konuşacakken duvara yaslanmış ellerini göğsünün altına koymuş onları dinlerken görmüştü.
Ömer el işareti ile 'sus' işareti yapınca mecbur susmuştu. Ömer'i görünce hemen dönüş yapan nihan ''aman seda defne istesin ömer her şeyi defnesine verir zaten öyle pinti falan da değildir'' konuşunca defne şaşırarak ''kızım sen demin demiyor muydun? Ömer seni hiç gezdirmiyor pinti diye aa ne-'' defne lafını tamamlayamadan nihan eli ile ağzını kapatmıştı ağzını.
Nihan önünde ki iki üç parça eşyayı bavulun içine koyup valizi kapatıp ''ömer al sen bunu in aşağıya vala bunun ineceği yok kaçıracaksınız'' cümlesini duyduklarında seda ile defne hemen başlarını kapıya doğru çevirmişti.
Defne gülerken seda ve nihan kedi gibi olmuşlardı. Ömer ikisinin de gözlerinin içine bakarak ''dönünce konuşacağım ben sizinle'' gözlerinin içine sert bakıyordu. Seda ile nihan apar topar ömerde kaçarak odadan ayrılmışlardı. Ömer arkalarından cık cık gibi sesler çıkarttığında defne yanına gidip ''kızlar da haksız değil aslında ama neyse'' omuz silkerek konuşmuştu.
Ömer tek kaşını kaldırıp ''ne yani ben seni hiç gezdirmiyor muyum?'' bu soruyu sorduktan sonra defne ellerini göğsünün altında birleştirip gözlerinin içine baktığında ömer sorduğu sorunun cevabını kendisi vermişti. ''Evet tamam lafı dolandırmayacağım hiç iki evli çift gibi dolaşamadık ama sana söz hatun bu gideceğimiz yerde seni bıktırana kadar gezip tozacağız artık ömer benim ile ilgilenmiyor diyemeyeceksin'' elinden tutup kendine çekerek öpecekken defne elini araya koyarak ''uçağımız kaçacak sevgilim? Hadi çıkalım'' deyip ömer'in ellerini arasından kaçmıştı.
Defne koşa koşa merdivenlerden indiğinde annesinin kucağında duran kızını kucağına alıp ''annecim, bebeğim oyy senin bu bakışını yerim ben'' sevdiğinde merdivenlerden inen kocasını gördüğünde ''ömer çocukları da mı alsaydık? Baksana şunlara çok özlerim ben'' gözleri dolmuştu hemen defnenin.
Kaan ellerini birbirine çırpıp sevinmeye başladığında ömer başını sallıyarak ''hayatım alamayız. Ona göre uçak bileti aldım zaten uçakta iki kişi zor buldum. Hep çocuklar ile gezemeyiz. Bir dahakine çocukları da alır gideriz ama şimdi beraber'' açıklamasını bulunduğunda nihan ''çocuklar burada kalsın mustafa ile zor uğraşıyorum dört gün yer beni çocuklar kalsın'' ayaza bakıp ''hem amcaları onları lunaparka götürür bizi de burada gezdirir'' dirseğiyle sertçe karın boşluğuna vurarak ayaz ''evet evet götürürüm'' jeton yeni düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı