''Sen buraya geleceğini bana demedin ya?'' dedi ömer. Şimdi seni baskına geleceğim aşkım diyemiceğime göre hemen bir yalan uydurmam gerekiyordu. Aman be ömer aman. Heh buldum. ''Özledik seni babası ondna geldik durmadı bir türlü sürekli kıpır kıpır hem canımız sıkıldı nihan ile şirkete gelip sizi görelim dedik? Kötü mü etttik?'' deyip topu nihana verdim biraz ona gol atmayı öğretecektim. ''Kocalarımızı bir de şirkette görelim dedik bakalım burada nasıllar?'' demez mi? Ah nihan öyle mi demen gerekiyordu. Yok bu kız daha olmamış. Ben bir türlü öğretemedim. Nihan bu topu bana atsaydı doksandan gölü atardım nasıl mı? Hem ima dolu bir gol hemde gözüm üstünde akıllı ol kocacığım golü olurdu. Bakın görün; ömer'in yanına yaklaşıp ''Evde çok sıkıldık biz babası finallerimizde bitti bir sizi görelim ne var ne yok hem sen bizim buraya gelmemizi istemiyor musun?'' diyerek ömer'in yapmaz ama şeytan işte dürter filan akıllı olsun diye dürtme biçimi idi bu ama sazan nihan direk atladı ayol bir erkek soru soruyorsa sende soruyla cevap vereceksin ki yalan deyip demediğini anlayasın. Bir erkek sana sıradan bir soru soruyorsa açıkla da açıkla ama bu öyle değil ki sen olta atmalı soru da sormuyor yok yok benim nihana ders vermem lazım ama dur kızım doğsun teyzesine verirken oda öğrenir ama kızım doğana kadar bir iki taktik öğretmem gerek hayır bu safoz beni de ele verir ömer zaten zeki biri neyse gene çok konuştum ayol sizde durdurmuyorsunuz kii? :)
Ayaz nihana cevap vererek ''işte kocan bütün gün bu suratsızın yanında suratsız bir şekilde oturuyor bir aksiyon yok yani'' demez mi ayaz. Nihan ile aynı anda dönüp ayaza bakarak ''sen akşam evde görürsün aksiyonu!'' diyerek hem ömer hem de ayaz bir korkmuşlardı. Hayır canım ne aksiyonu istiyorsun ki sen! Biz iyi ki gelmişiz baksanıza neler dönüyor kim bilir yoksa benim bu hormonlar bana kafayı mı yedirtiyorlar. Aman yarabbim benim derhal bir şey yapmam lazım kendi iç sesimle konuşurken birden ayağa fırlamıştım. Açıkla şimdi bakalım ne dicen defne!
''Nereye hayatım?'' diye sordu ömer. Kaşlarımı çatarak ''lavobaya gidiyorum ömer nereye gideceğim'' diyerek nihana da göz kırparak odadan hareket ettim. ''Ay dur defne bende geleyim'' diyerek peşimden gelmişti. ''Kızım bunlar ne karıştırıyor ben bu ayazı yolarım'' dedim. ''Bak ben de şüphelendim dur dur halledicez biz bugün buraya geldik ya iyi oldu bende ayazın bir haltlar karıştırdığından şüpheleniyorum ömer yapmaz da ayazı kesin yolacağım!'' diyerek lavobaya doğru yol aldık.
''Lan sen ne boş boş konuşuyorsun geveze!'' diyerek kalemi ayaza fırlattı ömer. ''Ne kızıyorsun ya abi '' dedi ayaz. ''Yediğin haltları sakın bana bulaştırma hamile olan senin karın değil benim karım. Bak asistanı kıskanıp gelmiş buralara toparla şimdi toparlayabiliyorsan?'' dedi ömer. ''Aman ya sanki bir şey yaptık biz alt tarafı ofiste çok kız o kadar göz abicim bu bakıyor ne edicen sanki sen bakmıyorsun?'' dedi kendini geri çekerek. ''Kes sesini olmayan şeyi inanacak şimdi defne duyup sonra uğraş. O evlenmeden önce idi salak. Ben yengeni nasıl aldım senin haberin yok tabii. Hayır asistan da güzel çalışıyor nasıl kovayım kapmış her şeyi hallediyor işlerimi'' diye düşünürken defne ile nihan odaya girerler.
''Hayatım gelsenize'' demişti ömer kapıda duran bize bakarak. Ben sana göstereceğim asistanı. Çok güzel çalışıyor ha! ''Yok ömer biz eve geçiyoruz zaten buradan da alışverişe gideceğiz'' dedim. ''Tamam biz de gelelim öğle tatili zaten beraber yemek yeriz'' dedi aklınca biz demin konuşulanları duyduk mu duymadık mı? Ben sana çok güzel yemek yedireceğim ömer bekle sen. ''Yok bir tanem biz kız kıza yicez hem başka kızlarda gelecek üniversiteden öyle yiyeceğiz siz ofiste yiyin yemeği!'' diyerek mesajı da vermiştim. Dışarı sakın çıkmayın yakarım! Ben size soracağım siz bekleyin.
''Ayaz'ı bizden biliyorduk meğersem abisi kılıklı neler karıştırıyorlarmış duydun mu?''dedi nihan. Ah nihan hadi sen yedin de ben nasıl yedim bunu?! Hormonlarım iyi ki uyandırdı beni. ''Sen bekle onun da cezasını keseceğim. Sen topladın demi?'' diye sordum. Hee siz bilmiyorsunuz tabii biz o iki dakika tuvalet şeyinde oradaki safımızı kurduk. Tabisi herkes yanımda olacak hele olmasın saçını başını yolarım! Nihan topladı herkesi öğle yemeğinde planımı anlatacağım onlara anlar da bana ajanlık yapacaklar.
''Defne bunlar ötmesinler ömer veya ayaza?'' dedi nihan. Evet böyle bir ihtimal vardı elbet düşündüm ''merak etme diyemezler onun için tehtit de hazır'' diyerek birlikte gülmeye başladık. Biz yemekleri söyledikten sonra hepsi sıra halinde yanımıza geldiler. Tabi yemek yediğimiz restorantı kapatmıştık. Ömer İplikçi'nin karısı olmanın faydaları idi bunlar. Korumalara da tembih etmiştim bir şey diyemezlerdi. ''Defne hanım nolur bizi kovdurtmayın bu işe yeni girdik ne isterseniz yapacağız biz'' diyerek 10/0 önde başlamıştım. Patron karısı olmanın faydaları idi bunlar işte. Kafamı kaldırıp yüzlerine gülerek baktıktan sonra nihana bakıp göz kırpıp yemeklerimizi yemeğe devam ettik.
''Siz hiç merak etmeyin Defne İplikçinin askerleriyiz artık siz ne derseniz o'' dedikten sonra arkalarını dönüp tek sıra halinde gitmeye başladılar. ''Defo sen çok fenasın kızım resmen korktular senden yalnız plan da harika benim senden çok şey öğrenmem lazım'' dedikten tabağına dönmüştü. ''Herhalde kızım senin daha kırk fırın ekmek yemen lazım dinlemiyorsun ki beni hadi ye yemeğini ye'' dedikten sonra kendi yemeğime de bakmıştım. ''Ee kardeş geliyor mu?'' diye sordum nihana. Tabi nihan anladı yüzüme saf saf bakıyordu. ''Ne kardeşi kızım'' diye tekrar bana soru sordu. ''Mustafaya kardeş sen ile ayaz diyorum'' deyince anladı bizim ki ah nihan ah senin şu anlama şeyini ne edicez hiç bilmiyorum. ''Yok be ne kardeşi senin bıcır gelecek ya işte o mustafama yeter hem bu saatten sonra hiç çocuk yok ona'' dedi. ''Saf mısın kardeşim sen? Yok ben de akıl neden böyle bir soru soruyorum ki tabiki de safsın!'' dedim. ''Ay gene neyi anlamadım defne?'' dedi. ''Kızım adamla evlisin farkındasın demi?'' dedim. Gözlerini devirerek ''farkındaysan isteyerek evlenmedim zorla evlendik ki yeni yeni ısınıyorum'' dedi nihan. Şimdi sen adama yanaşmazsan adam da gider başka şırfıntılara bakar sonra sene gelirsin omuzumda ağlarsın defne gitti gittii ayaz gitti diye. O yüzden ne edeceksin biraz işve cilve yap bari'' dedim.
''Ay sanki bende severek evlendim ama bak 3 aylık hamileyim hem de ikinciye. İlk başta neler çektim sen biliyorsun ama şimdi çok seviyorum çok! Sende denesen sende çok seveceksin ama sen denemiyorsun ki?'' dedim. '' Ayol seni ömer zorla aldı neler ettin zaten ben seni de anlamıyorum ki ikinci çocuğu verecen adama'' dedi. "Ay nihan içim şişti yemin ediyorum senden ne diyorum bende sevmeden olmuyor dedim. Sonra ağlama bana hiç" dedim nihana. "Ya defne deme öyle ya" dedi bu sefer de. "Sana müstehak ama hadi kıyamıyorum ki. Neyse sen şimdi ayazı biraz süründür onun icabına sonra bakarız. HDİ kalkalım ayaklarım ağrıdı ya" dedikten sonra hesabı ödedikten sonra arabaya binip evin yoluna doğru gitmeye başladık.
"Eeee şimdi nasıl olacak bu iş defne?" diye sordu nihan. "Çok kolay olacak evden naklen yayın izleyeceğiz işte o kızı da daha iyi izleyeceğiz hem elimizde delil de olacak. Bırak şimdi onu finaller de hala açıklamadı" dedim. "Ya defne yılbaşına da az kaldı sen finalleri bırak şimdi kutlayacak mıyız?" diye sordu nihan. Ömer'i azcık tanıyorsam buna kesinlikle izin vermez neymiş elin itleri bana bakarmış oda gidip vururmuş! "Ömer'i ikna etmek lazım ama oda çok zor. Sevmiyor böyle etkinlikleri kıskançlıktan" dedim nihana. Gözlerini devirerek "ayaz da izin vermez o zaman. Of ama ya" dedi nihan. Gülerek "sen ikna edersin de ben zor" dedim. "Nasıl ikna edecekmişim ki?" diye sordu. Ellerimle ağzımı kapatarak "baba edersen verir" dedikten sonra kahkaha atmaya başlamam ile nihanın ellerini göğsünün arkasında birleştirerek "of desene hayal oldu bu yılbaşı" demesiyle arabada karnımı tutarak gülmeye başlamıştım.
Sizce defne ömer'i ikna edebilecek mi?
Defne'nin şirkete koyduğu ajanları ömer veya ayaz yakalayabilir mi?
Ömer uzun zamandır toplamadığı masayı topladığında neler konuşulacak?
Hepsi yb ✌
Bol bol yorum ve vote bekliyorum 😘
Hatam varsa affola..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı