Meraba arkadaşlar yeni bölüm ile geldim
Yorum ve voteleri bekliyorum👀😂
Şimdiden varsa hatam affola🙏😋
Defneden
Bana tokat atalı tam tamına 1 hafta olmuştu. 1 haftadır ne odadan çıkıyordum ne de yemek yiyiyordum. Hayata küsmüştüm mafya bozuntusu kocam yüzünden. Bir haftadır her saat başı odaya gelir kendimi kapattığım odanın önüne kadar gelir bana sadece bakardı. Nerden görüyorsun derseniz tabiki de ilk önce geldiğini hissediyordum. Sonrada ne kadar da dikkat etse bir yere çarpıyor veya gölgesini görüyordum. Klasik erkekti işte beyinleri bu kadar çalışıyordu kendini çok zeki zannediyordu ama ufacık bir hata onu ele veriyordu. Onu çözmem çok kolay oldu aslında zaafı ben olunca
Evet doğru duydunuz tam tamına bir haftadır yemek yemiyordum! Neden diye sorarsanız kendinle iç savaş veriyordum aslında eğer onun hizmetçilere emir edip bana yemek için önüme getirmesi onu yediğim taktirde ona mağlup olacağımın göstergesiydi ve ben ona mağlup olmayacağımı kanıtlayacaktım. Normalde pek inat etmem ama ettim mi de kimse inadımı kıramaz bu da öyle şuan.
Aslında bu hırçınlığımın sebebi benim onunla zorla evlendiğim için değildi. O gün imzayı attıktan sonra bana söylediği kelimenin tam tersini yapmasıydı.
"Seni herşey den merkezden kötülükten kötü insanlardan koruyacağım, sana söz" demişti. Ben ona inanmıştım. Korksamda inanmıştım ya da inanmak zorundaydım çünkü artık onunla evliydim. Hani dedim ya "inanmıştım" ne kadar insanların hayallerinin ve umutlarının yıkıldığını anlatan bir kelime. En son annem öldüğünde kullanmıştım gene bir erkeğe bu sefer babama demiştim. İlk babam şimdi de kocama! (Ne koca ama)
Ona o kadar çok kırgınım ki anlatamam. Kelimelerim kırgınlığımı anlatmaya yetmez. Bana vurduktan sonra yüzündeki ifade gözümün önünden gitmiyor. Bana pişmanım demesi neyi değiştirirdi ki? Vurmuştu bir kere bana. Aslında o tokat bana en büyük cezaydı insanlara hele hele erkeklere güvenmeyeceğim konusunda akıllanmadığım göstergesiydi.
Belki bu kadar üstüne gitmeseydim bunun yapmazdı diyorum ama sonra içimdeki sesi bastırıyorum. Ne bekliyorsun ki o bir mafya! Vicdanlı veya centilmen biri olmasını mı? Kahretsin ki ben bekledim ama çok güzel cevabımı aldım!
Bana benim olan herşey senin dedi ve ben bu yetkimi kullanarak ona hayatını zehir edeceğime dair kendime söz verdim! Artık o gününü görecekti. Sesine hasret kalacak hasret!
Tabi ben böyle düşünürken birden karnımın guruldama sesini duyana kadar! Daha ne kadar dayanabilirdim bilmiyorum ama gittiği yere kadar sürecekti onu biliyordum!
Bir gece uyumaya çalışırken odamın kapısı açıldı tabi hemen uyuma numarası yaptım. Bana o kadar çok şey söyledi ki bir an olsun inanacaktım. Tabi o beni uyuyor zannederken ben onu dinliyordum. Ve zafer çığlıkları atıyordum. Sürüm sürüm sürüneceksin mafya bozuntusu!
***
İ: Abi bir hafta oldu ne odasından çıktı ne de yemek yedi her saat başı bir tepsi gönderiyorum ama nafile yemiyor geri gönderiyor
O: İnadını kırmanın bir yolu illaki vardır İbrahim! Yakın anlaştığı bir arkadaşı yok mu hiç bir araştırsana
İ: Var abi, adı nihan. Nihan Kalaycı. Kalaycı şirketin sahibi Mehmet Kalaycının küçük kızı. Oda defne hanım gibi tek kız. Beraber büyümüşler. Bir tek o var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı