Bu yaşadığım ana gerçekten inanamıyordum. Bu ömer gerçek miydi? Ben rüya aleminde değildim demi? Adam bildiğin 360 derece döndü, değişti. İlk tanıdığım ömer ile şimdi ki ömer ile dağlar kadar fark var resmen. Demek ki gerçekten seven adam değişiyormuş adam bildiğin uysallaştı yetmedi üstüne romantik biri oldu. Gözlerimden kalp çıkacağına yemin edebilirdim. İzmir bize uğurlu gelmişti resmen. Biz buraya mı taşınsak acaba diye düşündüm bir an ama sonra aklıma okulum geldi buraya taşınamazdık. Neyse canım yaz tatili ne güne duruyor o zaman kaçar geliriz aman salla şuan keyfimi de kahyasını da alıp sadece tadını çıkartacağım.
Ben böyle derin derin iç sesim ile konuşurken ömer birden ayağa kalkıp elimi tutup hadi gidiyoruz demesiyle bir şaşkına dönmüştüm. Ne yani burada yemek yemeyecek miyiz? Burada kalmayacak mıydık şimdi biz? Eee ben açım ama. Ay defne tek derdin de yemek oldu be kızım. Biraz mantıklı düşün demek ki başka bir yere gideceğiz sürpriz orada. Ee o zaman neden burasını kapattı? Ay iç sesimi acilen susturmam gerek zira iç sesim ile konuşmaktan ömer'in ne gibi bir sürprizi vardı anlayamıyordum.
''Nereye gidiyoruz ömer? Burada değil mi sürpriz?'' diye sorduğumda ömer sakallarını kaşıyıp histirik bir gülüş bana atarak ''sürprize gidiyoruz deyip eliyle bana sahilde ki tekneyi göstererek. Ay ömer ya sen ne kadar romantik bir adams- bir dakika tekne mi dedim ben? Bildiğin tekne. Ay bu bildiğin tekne. Bu adam benim hayallerimi kendisine anlatmadan yapıyordu resmen.
Tekneye baktığımda hava karanlık olduğu için ilk başta pek anlaşılmasa da dikkatli baktığımda teknenin üzerinde rengarenk balonlar vardı. Başka şeyler de vardı ama kahretsin ki uzakta idi. Peki neden gidip yakından bakmıyorum? Çünkü mutluluktan delirdim. Delirdik Albayım :)
Ben böyle garip hallerdeyken ömer bana bakıp ''ee hadi gidelim aşkım artık çok güzel çok özel bir gece bizi bekliyor'' dediğinde beni baştan aşağı süzmüştü. Aaa aaa bu adam beni utandırmada master yapacaktı resmen. Ben de bunun altında kalır mıyım verdim tabii odunu. Ellerimi boynuna dolayarak tabii karnıma da dikkat ederek ''ee o zaman alev alsın buralar'' dedim. Ömer gözlerini pörtleterek biraz da boğazını temizledikten sonra ''yanlız şuan ateşle oynuyorsun farkın da mısın?'' dediğinde omuz silkerek gözlerimi gözlerine sabitleyerek ''en fazla yanarız'' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı