''Ya ayaz yatar mısın şuraya?! Sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?'' diye konuştuğun da ayaz oflayarak yatağa tekrar geri girdiğinde ''nihan ben yatmaktan çok sıkıldım 2 aydır yatıyorum zaten yeter'' diye konuştuğun da nihan ''aşkım iyiliğin için diyorum ben sana kemiklerin daha kaynamadı'' dediğinde ayaz ''nihan sen git mustafa ile ilgilen Allah aşkına beni bırak ben yatınca daha çok kötü oluyorum'' diye konuştuğun da ayaz birden kendini yataktan attığın da odadan da aynı hızla çıkmıştı.
Ayaz merdivenlerden inerken bir eli de boşluğunda duruyordu. Dikişleri hala alınmamıştı. Emine hanım merdivenlerden koşa koşa inen oğlunu gördüğünde ''sanırsan adam vurdu polisten kaçar nereye?'' diye merdiven başında yakaladığın da ayaz ''ana senin bu gelinin beni yatağa bağladı yahu sıkıldım diyorum çıkarmıyor daraldım da daraldım'' diye konuştuğun da nihan da bir eli karnında bir eli belinde yavaşça geliyordu. 7 aylık erkek bebeğine hamileydi.
Emine hanım ''oğlum karın ha doğurdu ha doğuracak bebek gibi arkadan koşturuyor yat işte dinlen'' diye nihana destek çıktığın da ''konuş anne konuş! Ben artık senin bu oğluna söz geçiremiyorum. O beyin ameliyatı olduktan sonra huyu suyu değişti bu oğlunun bıktım!'' diye konuştuğun da ayaz sert bakışlarını nihana göndererek ''ben hiç değişmedim nihan hala aynı ayaz! Sadece bunaldı! Sıkıldım! Nefes almama fırsat ver!'' diye konuştuğun da kapıyı çarpıp evden çıktığın da emine hanım ''abisi kılıklı ne olacak!'' dediğinde nihana dönüp yanına gittiğinde ''gel kızım gel bunlarla uğraşılmaz ne hali varsa görsün diyeceksin'' dediğinde defne mutfaktan yaprak ile çıktığın da ''ömer ayazı da kendi gibi yaptı bak ikisi de ortada yok anne'' dediğinde derin bir nefes almıştı emine hanım.
''Oturun bakayım şöyle yamacıma ver torunumu da kucağıma'' dediğinde emine hanım başladı anlatmaya. ''Oy benim güzel torunum kollarını ısırdığım ya Allah uzun ömür versin. Ömer bu yaşlardaydı.'' diye girmişti konuya. ''Hani ben hep anlatırım ya ahmet böyle iyidi şöyle iyidi diye yok işte o öyle değil'' diye konuştuğun da nihan ''ben zaten hiç inanmıyordum ki ayaz ile ömer böyle kütük babalarının olmamaları ihtimal dahi bile değildi'' dediğinde defne kıkırdamıştı.
''Ahmet beni bir kere aldattı'' der demez defne ''ayaz..'' diye konuştuğun da emine hanım derin bir iç çekerek ''ya ayazın anası ile beni aldattı. Bana deli divane aşık adam gitti aldattı şeytana uydum dedi'' iç çekerek. Nihan ilk sorsam sormasam diye içinden tartıştığın da ''anne neden aldattı peki?'' diye de sormadan edemedi.
Emine hanım kucağında ki torununun saçlarından öptüğünde ''ikinci bir çocuk vermedim diye'' dediğinde defne emine hanıma dönerek ''gerçekten mi? Bu mu yani?'' dediğinde kahkaha atarak ''ömer eğer bir gün böyle yaparsa ben sizin gibi yapmayacağım anne boşayacağım!'' diye net konuştuğun da emine hanım kaşlarını çatarak ''olmaz. Neymiş o? Bizim ailede boşanmak yok'' diye konuştuğun da defne arkasına yaslanıp ellerini göğsünün altına yerleştirdiğinde ''iyi işte ben ilk olurum!'' diye konuştuğun da tek kaşını kaldırmıştı.
''Kızım o işler öyle olmuyor işte. Sen bir kere girdiysen o nikahın altına bu böyle gider. Gitmeli. Gitsin ki alem görsün. Sen oğluma yıllarını ver gelsin bir paçoz alsın elinden erini adını işte bende bu yüzden bırakmadım ahmeti. Babam rahmetli ile ahmet çok kavga etti bu yüzden ama ben seviyorum dedim bırakmadım sen de bırakmaycaksın!'' diye konuştuğun da defne ''babam öleli atmış gün oldu anne atmış gün. Biz o gün bu eve geldiğimizden sonra ömer çok değişti.'' dediğinde nihana bakarak ''hani dedin ya sen ayaz beyin ameliyatı oldu değişti ah ömer de öyle! Adam 365 derece değişti resmen. Bana verdiği sözleri artık tutmuyor!'' diye konuştuğun da emine hanım devreye girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı