''Ne zaman söyleyeceksin nihan'a gerçekleri?'' dedi ömer. Ayaz sakallarını kaşıyarak ''abi söylemeye hiç niyetim aslına bakarsan. Neden dersen mustafayı kendi oğlu gibi seviyor hatta benden daha çok seviyor. Şimdi ben ona dersem eskisi gibi olmaya bilir ama böyle devam edersek daha iyi olur'' dedi ayaz. Yani bir yandan da doğruydu. Nihan öğrenirse huzursuzluk çıkabilirdi.
''Haklısın da defne ısrarcı tabi bu aralar benimle bile ilgilenmiyor kaç gündür midesi ağrıyor final haftası sınavlarına çalışıyor derken unutur diyeceğim de defne unutmaz ya'' dedi ömer.
''Hastaneye götürsene abi tedavisi vardır belki'' dedi ayaz. ''Yok be koçum öyle değil şimdi 3 ay oldu ya hamileliğinde doktor şey dedi saç çıkartıyormuş bebeğimiz ondan midesi yanıyor dedi yoksa gayet sağlıklılar. Tabi yengen tozu duman akatıyor o ayrı mesele'' dedi ömer. ''Ee 9 ay onlar çekiyor ağrılarını biz erkeklere de kadınlarımızın nazını çekmek düşüyor abi'' dedi ayaz. ''Çekeceğiz tabii o da beni çekiyor'' diyerek gülmelere başlamışlardı abi kardeş.
''Ee abi senin emektar işte çıkıyormuş ne oldu ayarlayabildin mi kendine asistan?'' dedi ayaz. ''O kadar iş arasında inan bakmadım ayaz. Benim emektara dedim seç birini o beni benden daha iyi tanıyor'' dedi ömer. Ayaz gülerek ''yalnız hatun bir de fena çıkıyormuş'' dedi ayaz. ''Ben senin gibi çapkın mıyım lan ulu orta konuşma defne duyar sonra uğraş dur'' dedi ömer.
''Aman be abi şaka yapıyorum yoksa aman Allah korusun, şaka bir yana senin emektar neden gitti?'' dedi ayaz. Ömer oflayarak '' yaşlandım artık dedi torunlarım ile vakit geçireceğim dedi. Kadın da haklı şimdi yıllarca dedem ile sonra benim ile çalıştı bende ısrar etmedim'' dedi ömer. Üzülmüştü.
''Şimdi emektarın yerine birini bulmak veya koymak da zor be abi. Yani seninle çalışmak zor'' dedi ayaz. ''Seninle çalışan yandı'' diyerek ekledi gülerek. ''İş yapıyoruz ayaz çocuk oyuncağı değil. Nezaket hanım benim sol kolumdu işyerinde. Yeri geliyordu toplantılara benim yerime o giriyor not alıyor kafama yatanlara evet yatmayacak olanları da ret ediyordu işimi de kolaylaştırıyordu bakalım bununla nasıl yapacağız'' dedi ömer.
''Ee abi sen bitmişsin o zaman bu daha yeni tabi seni kesin delirtecektir neyse yarın gidelim de bakalım nasıl asistan ?'' dedi ayaz.
''Cv si iyi hatta çok iyi'' sakallarını kaşıyarak ''defne'nin görmemesi lazım'' dedi ömer. ''Ooo yapma be abi ee bu senin kişisel asistanın değil mi eve filan gelmeyecek mi?'' dedi ayaz.
''Yok eve gelmeyecek işte sadece iş yerinde olacak ama defne işte kıskançlık yapsın istemiyorum zaten yeterince diken üstündeyim bunu duyarsa yakar beni'' dedi ömer. ''Aman duymasın'' diyerek gülen ayaz, defneden ''Kim neyi duymuyor?'' sorusu ile kalmıştı yerinde ayaz.
Al bakalım ver şimdi gerizekalı bakışı atarken ömer kardeşine ortalığı toparlamak gene ömer'e kalmıştı. ''Aaa defne ama söylenirse sürprizin ne anlamı kalır'' dedi ömer. Acilen bir şey uydurması gerekiyordu biliyordu ki defne arkasını bırakmayacaktı. Acil bir şey bulmam gerek diyerek düşünüyordu. Evlilik yıl dönümü desen daha senesi gelmedi. Doğum günü? Ah evet lan harbi 3 gün sonra defne'nin doğum günüydü. Az kalsın unutuyordum resmen aile faciası olurdu. Ayaz hem kötü hem de iyi birşey yapmıştı bilmeyerek aslında.
''Ömer zaten midem ağrıyor ne iş karıştırıyorsunuz siz?!'' diyerek bir şeyler olduğunu sezmişti. Ömer yanına gidip karısına sarılarak ''Hayatım senden ne saklıyabilirim ayaz ile konuşuyorduk öyle hem sürpriz söylenir mi?'' dedi yavru kedi gibi bakarak. Defne ikna olmasa bile midesinin yanması ve ağrıması ile, mustafa'nın huysuzluğu final haftası derken uğraşacak vakti olmadığını ama daha sonra bu konuya kafasında el atacağına not alarak fazla da uzatmadan ''ay ömer tamam al uzatamıycam ne yapacaksan yap biz yukarıda finallere mi çalışalım ben midemin yangını ile mi uğraşayım nihan da sınavlara mı çalışsın?'' Mustafayı ömer'in kucağına bırakarak ''alın çocukla azcık ilgilenin yukarda sıkıldı bizimle'' diyerek çocuğu ömer'in kucağına bırakarak yukarı çıkmadan son kez dönüp tombiş yanaklarından öptükten sonra yukarı doğru çıkmaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı