Onlar Hep Sevgili

4.3K 272 178
                                    

Bu bölüm biraz sübliminalli biraz entrikalı eee biraz aksiyon katalım :))

***



Eve geldiğimizde bizimkiler daha gelmemişti. Mutfağa girip ömer'in istediği yemeği hazırlamaya koyulmuştum bir yandan da nihan da yanımda mustafa ile ilgileniyordu. Ömer'in en sevdiği makarna yanına salata ve çorba yaptıktan sonra mutfaktan çıkmıştık nihan ile. Salona geçip oturduktan sonra nihan bana dönüp ''ömer ile konuşacan demi? İkna edersin sen onu'' dedi nihan. Şimdi burada haklıydı ne istersem yapıyordu aşkım benim ama bu konuda nasıl ikna edecektim bir düşünmem gerekiyordu. ''Sen merak etme ben konuşcam da sen de bir seninki ile konuş diyorum'' dedim. Tek benim konuşmam ile olmaz bu iş. Ayaz da konuşacak ki halledelim. ''Nihan şöyle yapalım ben konuyu yemekte açayım sen de bana destek çık'' dedim. Nihan da beni onaylayarak gülüşmeye başlamıştık. Biz gülüşürken ömer içeri girip ''benim karım benim yanımda olmadan neden bu kadar mutlu anlat bakalım'' dedi yanıma sokularak. İşte tam fırsatı deyip ''biz de yılbaşı için nereye gitsek ne giyinsek diye konuşuyorduk?'' dedim tabiki de gidebilir miyiz diye sormak yok eğer sorarsam kesin bir dille hayır diyeceğinden adım gibi emindim. O yüzden Ömer İplikçi'yi onun gibi davranarak yıkabilir veya ikna edebilirdim. Nihan da hemen bana destek çıkarak ''Sizin boğazdaki restorant ile viyana arasında kaldık biz defne ile demi defne?'' diye bana pas attı niahn. İyi güzel de Etiler nere viyana nere be kızım amma uçtun sen de he! Neyse girdik artık bir yola dönmek yok. Ömer ile ayaz kaşları çatık bir şekilde bize bakarken ''evet ben istedim viyana'ya gidelim nihan da ne uçtun be kızım dedi ona gülüyorduk'' dedim. Şimdi viyanayı nihan istiyor deseydim ömer uyuzluk çıkartırdı ama ben kendimi koyunca uyuzluk çıkartamazdı. Ömer ile ayaz bir süre birbirlerine baktıktan sonra senkronize olmuş gibi kaşları aynı anda kalkmış aynı anda inmişti ve birden kahkaha atıp gülmeye başladılar. Hayır neden gülüyorlardı ki? Gülünecek bir durum da yok idi. ''Yahu dalga geçiyorlar ne viyanasından bahsediyorsunuz siz? Çok güldüm bak gene gülüyorum'' demez mi? Şöyle bir şey vardı ki ben ve nihan gülmüyorduk! Hatta sinirlenmiştik. Ne var yani tamam hayatım gideriz demek le sanki bizde hadi kalkıp şimdi gidelim dicez! Nihan ile kısa bir göz temasından sonra ''Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın'' dedik gözlerimz ile. 

Nihan ile ellerimizi gögsümüzün altında birleştirerek yüzlerimize aynı surat ifadesini de takındıktan sonra aynı anda ''Gülmenizi bölüyoruz ama biz gayet ciddiydik viyana konusunda?!'' dedikten sonra ömer ve ayaz suratlarına anında gülümsemeyi silerken kaşları çatılmıştı. İkiye iki resmen aile faciasına doğru gidiyorduk. Hayır biz dışarıda kutlayalım istedik nihan da şaka yapmak istedi ama bizimkiler şakadan anlamadıkları için biri çerkes biri de göçmen inadımızı tutturmuştu! Hadi bakalım hele bir götürmeyin siz bizi viyanaya! Küçüklüğümüzden beri hep sıkıştığımızda gözlerimiz ile konuşurduk biz nihan ile yetimhanede. Bazen şükürler olsun diyorum bunu öğrendik diye. ''Bana bak nereden geldi bu senin aklına?İnsan bana da bahseder demi?'' dedim. ''Ay birden gelişti ne yapayım? Geçen magazin de gördüm aşıklar oraya gidiyormuş tatile yılbaşı için'' demez mi? ''Sen ile ayaz birbirinize aşık mısınız?'' diye sordum mantıken hayır daha geçen gün ben ayaza daha yeni yeni alışmaya başladım diyordu. Gelde mantık ara yarabbim. ''Ay her aşık veya birbirini seven mi gidiyormuş viyanaya? Arkadaş görünümlü sevgililerde gidebilir! Ne yani kızım ne aşklar gördük 3 günde bitti? Hem oraya tek aşıklar gitmiyor'' dedi nihan. Bu kız fazla magazin izliyor neymiş aşıklar gitmezmiş sadece. Sevgili görünümlü arkadaşlar gidermiş. Hayır sevgili görünümlü arkadaş tanıdığı var da biliyor manyak. ''Nereden biliyorsun kızım sen bunları belki sevgililer?'' diye sordum. ''Kızım az dizi izle. Mesela bir tane çift var adam çok yakışıklı diizdeki partneri ile çok yakıştırılıyor ama adamın sevgili var tabi kızında gerçek hayatta ama görsen gerçek hayatta ki sevgilileri o kadar yakışmıyor ki yanlarına ben sıkı takip ediyorum bu diziyi çok da yakıştırıyorum yani başrolleri. Tabi gerçek sevgililerini bir görsen ıyy bu ne paçozluk bu ne çirkinlik sinsilikten yıkılıyor dersin kızınki de öyle'' diye daha devam ediyordu kesmesem. Ay sus nihan bir sus tamam bu dizi muhabbetini sonra şayaparız sonra ay merak ettim bak şimdi ee kızla erkek sevgili olmuşlar mı peki?'' diye sordum. Nihan arkasına yaslanıp bilmiş bilmiş ''Onlar hep sevgili'' cevabını verdi. Ben pek anlamadım ama bir ara detaylı dinlerdim zira ömer ve ayaz deli gibi bize bakıyorlardı. Delirdiğimizi düşünüyorlardı. ''Tamam bunu sonra bana anlat merak ettim tek tek istiyorum'' dedikten sonra ömer'e  bakıp ''ne bakıyorsun ömer! Senden alt tarafı bir şey istedik ona da gak guk ediyorsun! Yapma tamam yapma biz kız kıza gideriz'' deyip büyüyen karnımı tutup ayağa kalkarak ''yürü nihan biz yukarı çıkalım da sen bana şu dizinin devamını anlat hem hemde beyefendiler bir düşünsünler neden kızdığımızı'' diyerek yukarı çıkmaya başladık. ''Defne şuan kendi kendinize konuşup gitmeye başladınız farkında mısınız?'' diye kendini savunmaya başladı ömer. ''Ömer Allah aşkına biz sadece yılbaşını ailecek kutlayalım istedik ama siz iki odun kardeş ne anlıyorsunuz ki? Siz adam vurmayı bilin asmayı kesmeyi bilin! Biz hem okula gidiyoruz'' karnımı göstererek ''hemde sana çocuk veriyorum finaller derken çok sıkıldık ama siz kadın ruhundan ne anlarsınız ki!'' deyiverdim. Pişman da değildim! ''Sana oku diyen kim! Ben sana ne dedim açayım sana bir iş yeri orada oyalan istersen at koştur ama sen illa ben okuyacağım dedin'' demez mi? Dökülüyordu ömer. ''Dökül dökül söyle içinde kalmasın'' dedim salon ageri dönerek. Ömer ellerini saçlarından geçirerek ''defne uzatmasak?'' deyip işin içinden sıyrılmaya kalkmaz mı? ''Hayır kaçamazsın'' diyerek konunun kapanmasına izin vermedim. Adam meğerse dolmuş taşmış benden. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin