Öfke

11.2K 458 166
                                    

Defneden

Arkamda bi gölge hissettim ömerdir diye sesimi hiç çıkarmadan gelmesini bekliyordum ki eliyle ağzımı bastırışıyla Ömer olmadığını anladım.

Bırak beni imdat diye tepinsemde fayda etmiyordu beni tutan iri yarın resmen bi öküz vardı.

Gözlerimi açtığımda kap karanlık bir odada yatıyor halde idim

"Ne oldu bana" diye mırıldanırken birden kaçırıldığım geldi.

O hışım ile birden ayağa kalktım ve kapıya vurup "imdat yardım edin" diye bağırmaya başlamıştım. İki dakika geçmeden iri yarı biri kapıyı açtı bana öyle bir tokat attı ki o vuruşuyla yere savruldum.

"Bana bak! Eğer bir daha bağırırsan seni o küçük beynini patlatırım! anladın lan beni" diye kükredi.

İnat değil mi o bana vurdu diye benim susacağımı zannetti ama yanılıyordu! Ben İplikçiye karşı çıkmışım be bu ayı! da kim!

"Ayağa kalktım ellerimi göğsümde birleştirdim ve "susmuyorum! Sustur hadi susturabiliyorsan!" dedim.

Lan ben ne dedim bende cesarete bak!

Ben böylece deyince "kaşlarını havaya kaldırdı sinsice güldü ve belinden çıkardığı silahı şakağıma dayadı" başıma dayadığı o demir parçası o kadar soğuk ve korkutucuydu ki.. Korkuyordum ama beni sindirmesine izin veremezdim.

"Hadi sık! O silahı belinden çıkartıp kafama dayayacak kadar cesaretliysen, sıkabilecek kadar da yürekli olmalısın!" dedim.

"Senin benim kafama sıkarım demen tamamen bi blöf! Beni sizler kaçırmıştınız zaten hatırlatırım! Öldürmek isteseydiniz evin bahçesinde de kafama sıkabilirdin! Şimdi o silahı ya indir! Yada sık!" dedim.

Dediklerim karşısında şok olan salak! Bana boş boş bakıyordu. Taki arkadan gelen alkış sesini duyana kadar.

"Gerizekalı! İndir o elindekini siktir git!" diye bağırdı beyaz saçlı adam.

"Sandığımdan da akıllı çıktın. Seni kaçıran birinin seni öldürmeyeciğini iyi biliyorsun" dedi.

"Bak benim seninle bi alıp veremediğim yok, ama o kocan benim canımı yaktı." dedi lafını keserek

"Sizde benim üzerimden kocamın canını yakmak istiyorsunuz" dedim.

"Evet zeka küpü doğru tahmin!" dedi.

"Hiç korkmuyor musunuz?" diye sordum.

"Kocandan eğer korksaydım sen şuan burada olmazdın" dedi.

"Ömer'i kastetmiyorum! Siz benim kimin kardeşi olduğumu bilmiyorsunuz galiba" diye sordum.

"Bilmiyorum, ilgilenmiyorum da! Önemli olan kimin karısı olduğun!" dedi.

"Abim sizi bulunca yaşatmıycak" dedim alayca.

"Senin abin beni bulacakta beni öldürecek" dedi alayca.

"Bence siz fazla kendinize güveniyorsunuz dikkat edin ben şaka filan yapmıyorum" dedim.

"Kimmiş senin abin de bakalım" dedi.

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin