Evet psikopatçıklarım😳 O kadar çok yeni bölüm diye yorum ve mesajlar aldım ki size kıyamadım ve küçük bir bölüm hediye ediyorum size😍
***
Sen bana aitsin benimsin bundan sonra! Bu işin başka bir yolu yada olmazı yok. Sen benin güneşimsin beni karanlığa sürükleme. İçimdeki aydınlık tarafım ol. Seni seviyorum..
***
Ömerden
Dün gece aklımdan hala çıkmıyor ben yeraltının ağır abisi aşık oldu ve ortalıkta salak salak sırıtıyor
Oda bana karşı boş değil. (Burada yazar salak salak sırıtmakta👀😂😂) Ama önümüzde bir engel var onu artık çözmeli ve karıma kavuşmalıyım. Ama bunlar biraz daha bekleyebilir çünkü birazcık uyuyan kızıl meleğimi izlemek istiyorum.
Allahım sen neler yaratıyorsun böyle.. Bu kadar masum, doğal ama en sevdiğim huyu hırçın ve asi olması. Bana kimse karşı çıkamamış, sesini bile yükseltemezken bir tek hatunum bana sesini yükseltebiliyor lafımın üstüne laf söyleme cesaretinden bulunabiliyordu.
Ee yeraltı dünyasının ağır abisine de böyle bi hatun yakışırdı. Huysuz muysuz ama benim huysuzum. Benim!
Gözleri beni ateşe gözlerim kapalı gitmeme, tek bir lafıyla dünyayı ayaklarının altına sermeye hazır ben. Seninle olacaksam her yere varım ben hatunum😍
Ben bu kadar kötü bir adam değilim be hatunum. Tamam be karanlık bir tarafım sen gelsen benim içimdeki aydınlık tarafı çıkarsan..
Sarıldın mı geçer be sevdiğim,
Acı biter , gülümser ruhum seni daha güzel sever,
Kokunla değişir dünyam, başımda bir deli sevda tüter...Seni hep en güzel sevdim ben,
Tüm yasaklara rağmen buldum bir neden,
Kavuşmak baharlara kalsa da,
Seni hep kadınım göreceğim ben...Sen hep benim kadınım olacaksın, hep..
Sarılsak ne olurdu şimdi sımsıcak,
Hayallerimiz ayyuka çıkardı,
Uyusan içimin sen kokan yerlerinde,
Gülüşünle uyanmak gibi bir dünya vardı...
Belki bir gün biz de bu kadar mutlu olabiliriz...Şimdi bunları senin yüzüne söylesem benimle dalga geçersin kızıl cadı sen ben sana hep soyliycem ama sen hiç duymayacaksın, hissettireceğim sana sadece..
Ayağa kalktım elimle defneyi dürtmeye başladım. Defne hadi kalk, defne! Diye kükredim.
Ay ne var be sabah sabah bir uyutmadın! Hep bu be öküzlük insan nazikçe uyandırır demi! Ama nerde sende o incelik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı