''Siz bu görümce işini fazla önemsemiyor musunuz?'' diye sorduğun da sinan abim gözlerimi devirip ''anlamadığın ve asla anlayamayacağın bir şey için yorum yapmasan kasıyor da!'' dediğimde nihan eline aldığı yelpaze ile yellendiğinde bize dönüp ''ayol ben hamileyim hamile! Ay yeter valla sinan abi içim şişti sen karışma'' dediğinde nihana dönüp ''bu hormonlar seni bozdu nihan sen sus'' dediğimde abim bana dönüp ''sen sus asıl sabah yaptığını unutmadım'' dediğinde gözleri devirmiştim.
''Ne sende güzellikle yap babam devreye girmesin'' dediğimde abim ''şuan burada babam yok benim borum ötecek benden sonra da kocanın borusu ötecek'' dediğinde gözlerimi devirerek ''sanki hiç eve gitmeyeceğiz eve gidince ben sana göstereceğim ayrıca ömer bana bir şey demez!'' dediğimde abim ''ben yapacağımı yapayım da sonrası pek de önemli değil'' dediğinde ''sen hele bir evlen de ben sana o zaman göstercem'' dediğimde abim ellerini cebine koyup ''beğenmezsem almam ilk önce bir bakacağım'' dediğinde nihan araya girerek ''biz beğendikten sonra senin almama gibi bir durumun yok unutma Ahmet amca bizden yana'' dediğinde ''hem ömer var arada. Şimdi ona da ayıp olur ne öyle'' dediğimiz de elimizi yumru yapıp tokuşturmuştuk nihan ile.
Abim ikimize de bir tane vurduğun da ''he oldu siz beğendiniz diye koynuma alacağım! Kızım ömer ne dedi?! Kız marazaymış öyle kısa etekli filan giyinirse ben darlanırım darlandığımda da çok kötü şeyler olur'' dediğinde nihan araya girip ''işte o zaman devreye biz görümceler gireceğiz sana deminden beri görümce olmanın ne demek olduğunu boşa mı anlatıyorum ben'' dediğinde abim ''sen neden bizi evlendirmeye çalışıyorsun ki biz böyle mutluyduk! Babamı da sen sardın zaten başımıza hem neden ben ya!'' dediğinde sinirlenmişti.
Abim sinirlediğinde boyun damarı atardı. ''Ya ben sizin için uğraşıyorum! Babam dede olmasın mı? Ben- ben hala olmayayım mı?! Neden bunu bana çok görüyorsun!'' dediğimde abim ''babamın zaten şuan yeni doğmuş bir torunu var kaan da var bize ne gerek var?'' dye sorduğun da gözlerimi devirerek ''benim çocuğumu sevmesi başka senin çocuğunu sevmesi başka abi! Hem bak ben laf arasında babam ile konuştum adam sizin tohuma kaçacağınızdan korkuyor'' dediğimde abim bana ters ters bakmaya başlamıştı.
''Hem sen merak etme ben ali abim ve serdar abimi de evlendireceğim ama ali abime daha oturaklı bulmam lazım ali abim sevmez'' dediğimde abim kaşlarını kaldırıp ''ben çok seviyorum zaten! Kızım sen beni deniyor musun?'' diye sorduğunda nihan gülerek ''valla senin de kısmetin buymuş hem görmeden bir şey deme belki kız çok güzel nereden biliyorsun?'' dediğinde nihana destek vererek ''evet abi ön yargılı olma bence kız güzel ama tabi kendi tarafımıza çekeceğiz ilk önce bizim sınavımızdan geçebilecek mi?'' dediğimde abim ''ne sınavı?'' diye sorduğun da ''GGÇS''abi dediğimde abim ''ha?'' diye kalmıştı.
Nihan ''yani ''görümcenin gönlünü çalma sınavı'' dediğinde abim sesli bir kahkaha atmıştı. ''Sizden korkulur kıza şimdiden Allah yardım etsin'' dediğinde nihan ile ben dik durarak ''bizim elimizden bir uçan bir de kaçan kurtulur!'' dediğimizde arabaya binmiş eve doğru yol almıştık.
|||
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı