Saklanan Sır

2.4K 181 93
                                    


Ömer ile kerem telefon ile mesajlaşarak konuşmaya başlamışlardı. ''Bana bak içimizde bir hain var burada olan dinleme cihazı evin her yerinde olabilir. Bana o haini bul!'' dediğinde ayaz ''bulucaz da nasıl?'' dediğinde ömer iyice gerilmişti. Ayaz birde gülmeye başladığın da ''korumaların konuştuğu bütün telefonların hattı benim üzerime almıştım kim kimle konuşmuş ne zaman konuşmuş hemen öğrenirim!'' dediğinde ömer kardeşine sarılmıştı. 


''Bana bak ayaz bu adam bizi dinliyor ve bize saldırı yapmayı hedefliyor olabilir hemen imha etmemiz lazım'' dediğinde ayaz ''sen merak etme abi halledeceğim ben'' dediğinde ayaz hızlı bir şekilde evden çıkmıştı. 


Ömer şüphelenmesinler diye kendi kendine konuşmaya başlamıştı. ''Ben kimleri halt etmişim seni de halt edeceğim soğan cücüğü! Herkes öpmüştür benim elimi sana da öptüreceğim!'' dediğinde ömer ''semih! Bütün adamları topla!'' dediğinde semih ''emredersiniz abi!'' dediğinde ömer bahçe de volta atarken korumalar tek tek geliyordu. 


Ömer ellerini cebine koyarak ''Siz kaç zamandır benimle çalışıyorsunuz?!'' diye sorduğun da adamlar birbirine bakarak  ''ben kendimi bildiğimden beri senin yanındayım abi öyle parayla tutulmuş adam değiliz biz! Eğer bir güvensizliğin varsa'' dediğinde ömer araya girerek ''eğer güvensizlik bir durum olsaydı direk kafanıza sıkardım!'' dediğinde ''abi sen hiç merak etme biz seni kimseye yedirmeyiz sen bize çok iyilik yaptın'' dediğinde ömer elini adamın omzuna koyarak ''İhanet eden ihanet ederek ölür'' dediğinde ''herkes güvenliği arttırsın! Her adam da en az iki silah bulunacak. Karşımızda ki öyle kolay bir adam değil her yere girebilir!'' dediğinde adamlar ''her yeri kontrol edeceğim abi sen hiç merak etme'' dediğinde ayaz hızlı adımlarla yanına gelmişti. 


Elinde ki evrakları gördüğünde ''tamam siz gidin yerleşin önlemi alın!'' dediğinde ayaz mesaj kısmına ''volkan. İki ay önce yanımıza aldığımız kişi. Sürekli biri ile konuşmuş ve evin her tarafında dinleyici var arabalarda dahil'' dediğinde ömer gözlerini kapatıp derin bir nefes aldığın da ''nerede o it şimdi?!'' diye sorduğun da ayaz ''dış kapı da korumalarla çay içiyordu'' dediğinde ayaz devam etti. 


''Acele iş yapmayalım duydun mu abi? Bekleyelim ben onu takibe aldıracağım biz önlemimizi aldık nasıl olsa'' dediğinde ömer ''öyle bir oyun oynayacağım ki herkese gününü göstereceğim'' dediğinde ömer planını anlatmaya başlamıştı. 

||


''Sen bu sırrı yıllarca sakladın neden şimdi ortaya çıkartıyorsun ki?'' diye sorduğun da zeynel ''bekledim çünkü doğru zaman değildi bak şimdi iplikçi kardeşler bir oyun kuruyorlar ne olduğunu henüz bilmiyorum ama ortada dönen bir oyun var'' dediğinde adam sormuştu. ''Ne oyunu? Nereden anladın'' dediğinde zeynel gülerek ''duyuyor musun sessizliği? Bu sessizlik ölüm sessizliği.. Biri ölecek. Bir masum ölecek. Kim diye sorarsan bilmiyorum ama benim tanıdığım iplikçiler boş durmaz bir şey yapıyorlar o yüzden yıllardır sakladığım şeyi bugün ortaya çıkartıyorum'' dediğinde elini şıklatarak ''hatta çıkardım bile'' dediğinde kahkaha atmaya başlamıştı. 


Elini şıklatmasıyla bomboş olan bir duvar da slayt perdesi inmiş ve görüntü de sadece mezarlıklar vardı. Adam bu işi ilk başta anlamamıştı. Zeynel kahkaha atarak perdeye bakarken bir araba yanaşmaya başlamıştı. ''Zeynel sen ne yapıyorsun bu ne?'' dediğinde birden gülmesini kesip ciddi bir şekilde adamına baktığın da ''sus ve sadece izle'' dediğinde zeynel bakışlarını tekrar perdeye çevirdiğinde kahkaha atmaya başlamıştı. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin