Ben Ömer İplikçi!

2.5K 194 205
                                    


Ben önden nihan ile seda da arkamdan geldiklerinde erkekler salona yayılmış şekilde gülerek oturduklarında elimi belime koyup sağıma seda soluma da nihan geçerek ''Siz! Sen! Ömer elinizi eteğinizi oğlumun üzerinden çekeceksiniz! O sizin gibi olmayacak!'' dedikten sonra babama dönerek ''baba ben seni yanlış mı tanıdım? Nerede benim vicdanlı babam? Yoksa sende abimler gibi vicdansızdın da bana mı çaktırmıyordun?!'' diye sorduğum da seda devam etmişti. 


''Geldiğimden beri düşünüyordum defne neden bunların başında çobanlık yapıyor? Neden erkeklerle uğraşıyor. Şimdi daha iyi anlıyorum defneyi.'' dediğinde serdar abime dönerek ''Sen benimle evlenmek istiyorsun ya ilk önce şu oturuşunu bir değiştireceksin! Senin yüzünden işimden oldum onu telafi edeceksin!'' dediğinde seda gözlerini kısıp abime baktığın da bu sefer de nihan konuşmaya başlamıştı. 


''Önünde iki seçeneğin var ayaz! Ya yumuşacık yatağın da yatarsın ya da buz gibi bir oda tek kişilik ömür boyu bir yatak sen seçeceksin birini!'' dediğinde tek kaşını kaldırıp ellerini göğsünde birleştirdiğinde ben ve seda da ellerimizi göğsümüzün altında birleştirip sert sert bakmaya başlamıştık. 


Erkekler oturduğu yerde dikleşince kaan fırsattan istifade benim yanıma kaçtığın da ömer konuşmaya başlamıştı. ''Ya defne iplikçi olan herkes bak cinsiyet ayrımı yapmıyorum kesinlikle  bunu yaşayacak yani kanında var'' dediğinde gözlerimi kısıp ''ben anneyim anne! Ben engel olurum sen yeter ki benim karşıma çıkma!'' dediğim de ömer derin bir nefes alarak ''ömer kardeşin ile ne halt yiyorsan ye ama çocuklara bulaşma! Onlar okuyacak bu ülkeye yararlı bir birey olacaklar!'' dediğinde ömer ellerini havaya kaldırarak ''dediğini yapacaksın yani öyle mi?'' diye sorduğun da gözlerimi gözlerine dikip ''EVET!'' dediğimde ömer sonunda pes ederek ''tamam ben bir şey yapmayacağım bakalım kanları nasıl akacak'' dediğinde ''ben o kanı okula akıtırım sen merak etme!'' dediğinde nihan ayaza bakıyordu. 


''Ben sıcacık yatağım da yatmayı yeğlerim nihan hiç öyle aksiyonlara gerek yok'' dediğinde nihan kıs kıs gülerek ''en iyisini yapıyorsun bence de '' dediğinde ben de babama dönerek ''ve sen bu işe kesinlikle karışmıyorsun baba'' dediğimde abimlere döndüğümde ''siz zaten buna karışmasınız!'' dediğimde topal erkekleri ''aman aman bir dalga bile geçtirmiyorsun sanki istesek yapabileceğiz'' dediğinde babama bakarak ''ben ipleri sizin elinize bıraksam yaparsınız!'' dediğimde seda araya girmişti. 


''Her neyse defne sizin iş çözülür de benim işim ne olacak!? Abin her şeyi mahvetti'' dediğinde bende ömere dönerek ''bu işi kim veya kimler bozduysa onlar tamir edecek!'' dediğimde ömer ''tamam seda kafa ütüleme sabah sabah! Bak kızım da huysuzlandı zaten'' diyerek yaprağın arkasına sığınacakken ben kızımı kucağıma alarak ''sen hiç kaçamazsın bu işten ömer! Şİmdi kaanı okula bırakın sonra da sedanın işini çözün ayıptır ya'' dediğinde serdar abim aradan çıkarak ''tamam defne sen sus ben halledeceğim'' dedikten babama dönerek ''bizde artık evimize gidelim'' dediğinde babam ''olur evlat gideriz bu akşam'' dediğinde babama trip atıyordum. 


''Hiç baba gitme de denmiyor bakalım'' dediğinde babama gözlerimi kısıp bakarak ''sen kızını üzdün baba!'' dediğim de tekli koltuğa oturarak kızımı sevmeye başlamıştım. Seda bir yanıma nihan da bir yanıma oturduğun da ''maşallah sedayı da yanına almışsın güzel kızım'' dediğinde seda gülümseyerek ''defne gibi cesaretli birini karşıma değil yanıma almak isterim'' dediğinde oturduğum yerde dikleşmiştim. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin