Sorumluluk Sende!

4.1K 264 41
                                    


Boooool boooool yorum istiyorum :)) Ne kadar çok yorum ve vote o kadar çabuk yb :)



Kızımızın kalp sesini duymak bize o kadar iyi gelmişti hele ömer'e. Verdiği kararın ne kadar doğru olduğunu bana eve gelene kadar en az bin kere söylemişti resmen. Ben ömer'e şimdi İzmir'e gidemeyiz okul başladı gitmem gerek desem de ömer ben hiç konuşmamışım gibi ''bir şey olmaz hatun nihan gidecek işte vize dönemin de geliriz daha kaç dönem kaldı, of!'' diyerek sıkıldığını da dile getiriyordu ömer. 


''Oflama ömer! Bak karın doktor çıkacak hem de çocuk alanından'' dediğim de ''sen sadece benim doktorum olsan?''deyip yan yan bana bakıp sırıtıyordu ömer. ''Çocukları kıskandığını söyleme bana ömer?'' dediğim de ''kıskanıyorum ne yapayım biricik karım okulu bitince hep hastane köşelerinde mi olacak? Lan harbi sen hep hastanede mi olacaksın?'' diye sordu kaşlarını çatarak. 


Güldüm. Kahkaha attım hatta. Ömer benim kahkahama cevaben kaşlarını iyice çatmış benden cevap bekliyordu. ''Zaten ömer ben doktor olmama daha 2 dönem var. 2 dönem sonra okul bitiyor çok şükür. Ne ara geçti bende anlamadım ama geçti. İşte 1 sene sonra okul bitecek kızımız da 3 aylık filan olur herhhalde. Stajyerlik yapacağım tabi bir süre sonra uzmanlık nasipse ömer yani merak etme daha bir buçuk sene seninleyim'' diyerek göz kırpmıştım. 


Ömer arabayı sağ sol yaparak beni biraz korkutsa da kendi de korkmuştu. ''Ne demek bir buçuk sene daha seninleyim? Kaza yaptıracaksın sen bana defne'' diyerek bana kızıyordu. ''Ay ömer valla delisin biliyorsun demi? Sen ne anladın?'' diye sorduğum da ''bırakacak mısın beni?'' diye sormaz mı. Sordu en çok ömer döne döne ömer sordu. Arabayı kenara çektiğinden ellerini tutup gözlerimi gözlerine sabitleyerek ''aşkım canım kızımız doğduktan sonra onunla ilgileneceğimi senin pabuç dama gidecek anlamında söyledim ben bunu. Yoksa ben seni hiç bırakır mıyım? Ki mazimiz de ben gitmek istediğim de kolumdan tutup otur oturduğun yere hatun deyip oturttuğunu biliyoruz beyefendi'' derken ömer sakallarını kaşıyıp ''eh işte deli damarımıza bastıysan demek ki'' deyip gülüyordu eşek. 


''Kızımız olduğunda onunla daha çok ilgilenmem gerekecek ondan dedim yoksa biliyorsun'' dedikten sonra ''ne gibi mesela?'' diye sordu. ''Ne ne gibi ömer?'' dediğim de ''neler yapardın yani?''' diye çok da anlamsız bir soru sormuştu. ''Ömer iyi misin canım? Nereden çıktı şimdi bu soru?'' diye sorduğumda yüzünü düşürmüştü o zaman anlamıştım. Sevgi sözcükleri beklediğini ilgi istediğini. Biraz yanına yaklaşarak ''biz İzmir'e bir gidelim sevgi böcüğü yapacağım ben seni'' dediğimde gözlerini pörtleterek ''vallaha mı?'' diye sordu. Eşek ya. 


''Eee o zaman ne duruyoruz hatun? Ben seni eve bırakayım ben de şirkete geçeyim ayaz geçmişti kurul toplantısı yaptıktan sonra sende zaten hazırlanmış olursun hemen çıkarız akşam olmadan İzmir'e varırız'' dediğinde çoktan arabayı sürmeye başlamış eve doğru yaklaşmıştık. Ömer'i ilk defa bu kadar heyecanlı ve mutlu görüyordum. Kızımızın kalp atışları ömer'e can vermişti sanki. 


Eve geldiğimiz de ''iki saate gelir alırım seni oradan da pist alanına gideriz'' dediğinde ''ömer uçak bulabildin mi? Nasıl buldun?'' diye sorduğum da bana gülerek ''özel uçağımızla gideceğim hayatım ben seni hiç herkesin bindiği uçaklara bindirip yorar mıyım?'' dedikten sonra yanaklarıma birer öpücük kondurarak hızlıca arabaya geri binmişti. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin