Yaprak Geliyoooooor!

3.5K 236 321
                                    

VE BU BÖLÜM İLE 100. BÖLÜMÜ TAMAMLAMIŞ OLACAĞIZ ARKADAŞLAR. 100. BÖLÜME ÖZEL VİDEO ATACAĞIM DEMİŞTİM SİZLERE ONU DA HAZIRLIYORUM NASİPSE 101 BÖLÜMDE ATACAĞIM :)

100. BÖLÜME ÖZEL BU BÖLÜM SIRF DEFÖM! 


SATIR ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)

|

Ben sözümü abimlere geçirmenin zaferini yaşarken bir yandan da ömer ile babamın barıştıklarına daha da çok seviniyordum. Artık kızımın kocaman bir ailesi olacak. Babası abisi amcası dedesi ve dayıları ile kocaman bir aile. 


Hastaneden çıktığımızda ''ömer çok güzel olmadı mı böyle?'' dediğimde ömer bana sımsıkı sarılarak ''çok güzel olduk tabii kızımızda gelsin daha da güzel olacak'' dediğinde şarhoş gibi ordan oraya konuyordum ömerin omzuna. 


''Ömer ben seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?'' dediğinde ömer yüzüne aldığı gülümseme ile ''bende seni çok seviyorum hem de çooooook'' dediğinde korumalar bize bakıp sırıttıklarında ömer bunu fark etmişti. 


Ömer korumalara bakıp ''siz neye bakıp da gülüyorsunuz lan! Dönün önünüze!'' diye fırça attığın da hepsi ceketlerinin önünü ilikleyerek başlarını yere eğerek ''sarı bir kedi geçti de arkadan ona güldük efendim'' dediğinde ömer ''her neyse açın kapıyı!'' dediğinde bana bakarak ''bak adamlara beni madara ediyorsun hatun güzelliğin ile'' dediğinde saçlarımı geriye iterek ''azcık da madara oluver yahu! Zaten herkes senden korkuyor bırak da güler yüzünü görsünler'' dediğinde ömer beni arabaya doğru itiyordu. 



''Defne yapma şöyle kocanın bir ağırlığı var'' dediğinde yanına sokulup ''senin o ağırlığını yesinler'' dediğimde ikimizde gülmeye başlamıştık. Aylar sonra ilk defa ömer ile bu kadar mutluyduk. Sorunları hallettiğimizde sadece kendimizle ilgilendiğimizde gülebileceğimizi görmüştüm. 


''Bakıyorum da çok mutluyuz hep böyle ol gönlümün prensesi'' dediğinde yüzümün aldığı hali görmeniz gerekiyordu. Böyle yanaklarını sıka sıka sevmek geliyordu ömer'i. ''Artık benden mutlusu yok ömer. Bak babamlarla barıştın onlarla görüşeceğim nihan hamile sen amca ben teyze oluyorum en önemlisi kızımızın doğumu yaklaşıyor daha ne isteyeyim ki ben?'' dediğimde ömer bana yaklaşarak ''biz çok aşığız'' dediğinde gözlerimizin içine bakara gülüyorduk. 


Gözlerimin içi gülüyordu. O kadar mutluyduk ki ama bir o kadar da yordun. Dün geceden beri hastanede idim ve ayaklarım çok ağrıyordu. Ben şimdi bunu ömere desem bir sürü laf edecekti. Yok ben sana dedim sen beni hiç dinlemiyorsun gibi daha da sayabileceğim bir sürü şeyler. En iyisi susmak acıyı da içten çekmekti. 


''Eve gidelim de biz acıktık'' dediğimde ömer gülerek ''bence eve gitmeyelim bak ne diyorum bu günü kendimize ayıralım ne dersin?'' dediğinde artık nasıl özlediysem ''Allah derim'' diye cevap verdiğimde şöföre ''istanbul boğazına gidiyoruz'' dediğini duydum devamını duyamamıştım. Herhalde yemek yiyecektik kendi restorantımızda. 


''Ay ömer ne zamandır baş başa kalıp bir şeyler yapamadık seninle.. Nasıl özledim biliyor musun?'' dediğimde ömer ellerimi sımsıkı tutup ''bundan sonra kocan zamanının çoğunu sana kızımıza ayıracak ayaza postalayacağım her şeyi'' dediğinde gözlerimi devirip ''nihan da hamile şimdi çok iş verme ayaza yazık nihan burnundan getirmesin ayazın'' dediğimde ömer gülerek ''banane canım sen beni çok bekledin azcık da o beklesin bundan sonra sevgimi ilgimi ve zamanımı size vereceğim'' dediğinde boğazını temizledikten sonra ''kaan da var artık kocaman bir aile olduk'' dediğinde gülümsemiştim. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin