ZAAFIMSIN

13.8K 457 84
                                    

Merhaba okuyucularım👀🙋 Sizlere artık ponçiklerim diyeceğim ay 😍😍

Son pragrafı herkes bi bakabilir mi👀😂😍

Vuslat isteyenler için; olacak ama daha erken gençler Ömer acısını sonra çıkartır zaten😂🙈🙊

Bir ponçiğim yb günlerini belirtir misin diye sormuş evet haklısınız gençler iki günde bir yb gelecek bu diğer hikayem için de geçerli

Evet bana önerileriniz varsa dmden atabilirsiniz çok memnun olurum😉😂

****

Yazardan

Adam kadını mutlu edebilmek için kadını okula tekrar göndermeye karar verdi.

Kadın bu duruma çok sevinmişti ama başına geleceklerini bilseydi bu kadar sevinmezdi.

Evden bahçeye çıktıktan sonra adam ve kadın binecekleri arabayı bekliyorlardı. Binecekleri araba harici 7 araç geldi arkasından.

Kadın 7 tane arabayı görünce bunlarda mı bizimle gelecek diye sordu haklı olarak.

Adam ise; "tabiki de evet. Unuttun sen herhalde normal bir adam ile evli değilsin! Yeraltı dünyasının en karanlık adamı ile evlisin" dedi.

Kadın; "Sen ciddisin? Ben iki koruma ile gideceğimizi düşünüyordum" dedi.

Adam: "Sinirle çok yanlış düşünmüşsün, şimdilik 7 araç ile gidilecek okula başladığında bunun 3 katı olacak" dedi. Devam etti. "Sen benim karımsın! Tek zaafım! Tek korkumsun! Bana zarar vermek isteyip ama veremeyen pezevenkler sana vermek isteyebilir o yüzden korumalarla gideceksin her yere!" Adam ısrarla "tuvalete bile adamlarla" gideceksin" dedi.

Kadın: Dili ile evet desede aklı hayır diyordu.

Okula geldiklerinde herkes hizaya geçmiş onları bekliyorlardı.

Arabadan indiklerinde müdür ceketini ilikleyip önlerinde saygı durmuş içeri buyur etmişti.

Müdür: Hoşgeldiniz Ömer bey, Defne. Defne Hanım

Adam: "Konuştuğumuz gibi müdür! Defne'nin güvenliğini sağlayacak korumalar burada olacak! Ben güvenliğimi alacağım ama sende alsan iyi edersin!" dedi.

Müdür: Merak etmeyin Ömer bey

Adam: "Merak etmiyorum! Eğer karıma birşey olursa seni bu okulun girişine asarım!" dedi.

Müdür: "Yutkunarak elimden daha da fazlasını yapacağıma imanabilirsiniz efendim" dedi

Adam: "İnşallah" diyerek konu kapandı.




*****

Defneden

O bebeğin ondan olmadığını öğrendiğimde nedenini bilmediğim bir şekilde kelebekler içimde kanat çırpıyordu

Tabi sonunu düşününce kelebeğin kanat çırpması durup ölüyordu. Neden mi o bebeğin ondan olmadığını kanıtlayınca benimle birlikte olacağını söyledi. Ömer İplikçi'nin karısı olucaktım. Ya karısıyım resmi olarak ama uygulamada değilim ay ben ne saçmalıyorum gene!

"Benim ne yapıp edip bu işten kurtulmam lazım" nihan dedim.

Nihan ise ağzı açık oha deyip duruyordu.

'Kaç kere dicem kızım sana ağzını kapa diye birgün sinek kaçacak' diye diyeceğim dedim.

'Ne sinek mi kaçtı' diye elleriyle ağzını kapadı.

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin