Can İçim

3.3K 214 185
                                    


UZUN BİR BÖLÜM OLDU :) BÖLÜM ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)


Sabaha kadar uyuyamadığıma mı ağlayacaktım yoksa ömer'in sabaha kadar karnımın üzerinde uyuyup bir milim bile kıpırdamayıp beni sabaha kadar azcık uyuma potansiyelimi de kaybetmiştim. En sonda artık daha fazla dayanamayarak '' ÖMER ALLAH AŞKINA YETER KALK ARTIK!'' dediğimde ömer öyle bir kalkmıştı ki ben bile korkmuştum. Panik yahu panik. Hayır bu böyle panik yaptıkça beni de erken doğuma atıyordu resmen. Ayaklı panik olduğunu söylemiş miydim? 


''Doğuruyor musun defne? Doğdu mu? Nerede kızımız'' gibi saçma sapan sorular sorarken yavaşça ayağa kalkıp ''yeter ömer bir dur allah aşkına? Uyuştum kaldım sen de panik yapınca şey oldu işte hadi öemr kalk valla sabah sabah afyonum patlamadı bir de sen'' dediğinde ömer hiç bir şey anlamamış halde suratıma bakıyordu. 



Yanına gidip ömere sarıldığım da kızımız sağ olsun aramızda biraz ara oluyordu ama ''aşkım bak sakin ol merak etme bir şeyimiz yok dün gece sen bana fazla sırnaştığın için ben uyuyamadım'' dediğimde elimi  karnıma koyup ömere bakarak ''senin bu kızın çok yaramaz olucak ömer hiç durmadı bütün gece galiba sen ona sarılıp uyudun ya heyecanlandı galiba'' dediğimde ömer dizlerinin üzerine çöküp karnımı öptüğünde ''benim kızım babasını çok mu çok seviyormuş? Sen hele bir doğ bak baban sana neler yapacak'' dediğinde huzurla baba-kız ilişkisine bakıyordum. 



Daha kızımız doğmadan aralarında böyle bir bağ oluştuysa doğduktan sonra neler olacaktı ben çok merak ediyordum. Elimi karnıma koyup ''baban azcık abin ile ilgilensin kızım'' dediğimde gözlerimi pörtleterek ömere baktığım da dediğimi anlayacak olacak ki elini karnıma koyup kızımızla geri konuştuğun da ''annen kalk git oğlunla ilgilen diyor babacım azcık da abinle ilgilenelim akşam gene buluşuruz biz baba-kız'' dediğinde karnıma bir öpücük bırakıp ayağa kalkmış soyunma odasının yolunu tutmuştu. Elimi karnıma koyup ''Baban serseri sen ayrı bir serseri olacaksın belli. Ben sizinle ne yapacağım böyle ah ah'' diyerek yavaş hareketlerle üzerimi değiştirmeye gitmiştim. 



Kaanın odasına girdiğimde hala uyuyordu. Yanına oturup saçlarını okşadığım da ''aramızda en masum sen''dediğinde elimi karnıma koyup ''bir de kızım. Seni o kadar iyi anlıyorum ki kaan. Bende annesiz büyüdüm ama benim bir babam vardı artı üç abi sevgiden boğuyorlardı ama bende defne isem ömer'i adam etmenin bir yolunu bulacağım. Baba olmayı öğrenecek!'' deyip saçlarına bir öpücük kondurduğum da odadan çıkmıştım. Birazcık daha uyuyabilirdi saat daha erkendi. 



Aşağıya indiğimde kahvaltının hazır olduğunu görmüştüm.. Ömer çoktan giyinmiş kurulmuş yerine. Merdivenden gelen sesleri duyduğum da nihan ile ayazın da didişerek geldiğini gördüğümde ''sabah sabah ne bu enerji Allah aşkına?!'' diye çıkıştığım da nihan ''defne ne bu hal? Gece beşik mi salladın?'' diye sorduğun da gözlerimi devirip ''ömer sağ olsun kızıyla bir olup uyutmadılar beni. Sabaha kadar uyuyamadım'' dediğimde ayaz gülmüştü. 



Ömer gazeteyi indirip ayaza en sert bakışlarını yollayarak ''dalga geçme lan hatunum ile! Senin de karın hamile olsun göreceğim ben sizi! Hem yok mu bebek'' diye sorduğunda dirseğim ile ömer'i dürtmüştüm. Ateşin altına odun atıyordu resmen. Algısı bu kadar kapalı insan görmedim ben hayatım da.  Hayır o kadar da diyorum ölç biç öyle konuş. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin