BÖLÜM ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
''Ben bu kadar güzel pazı sarması daha önce yemedim harikasın be hatun'' dediğinde peçete ile ağzını silmişti ömer. Nihan da doldurduğum bir tabağı dibini sıyırırken şöyle bir ayaz ile kaana baktığım da tabaklarına dokunmamışlardı. Boğazımı temizledikten sonra ''siz beğenmediniz galiba beyler? Neden yenmedi o tabaktaki pazı sarması?'' diye sorduğum da ömer suratına bir gülüş ekleyerek bize baktığında ayaz çatalı sarmayla oynayarak ''yenge ben pazı sevmiyorum ya'' dediğin de kaan da amcasına destek vererek ''bende sevmiyorum'' diye cevap vermişti.
''Ne demek sevmiyorum ayaz? Sen küçücük çocuğa şuan örnek oluyorsun farkındasın demi?'' diye konuştuğumda ömer araya girerek ''bu çocuk bana çekmemiş defne baksana pazı sevmiyor'' dediğinde gözlerimi devirerek ''sen de babası olarak sevdirmeye çalışsan diyorum ayaz zaten yiyecek'' dediğimde tek kaşımı kaldırıp yüzüne baktığım da oflayarak yemeğe başlamıştı.
''Yenge, yengem canımsın bilirsin çok severim seni ama yapma da'' dediğinde ellerimi masaya yaslayıp ''sende öylesin benim için ama o yemekler yenecek. Ben size pişirip önünüze koyuyorsam o yemek çiğ de olsa yiyeceksiniz'' dediğinde ayaz gözlerini devirerek ayaz sakallarını kaşıyarak ''tamam yenge tamam yiyeceğim'' dediğinde memnuniyetle gülümsemiştim.
Kaana baktığım da hala yemiyordu. ''Kaan sen de yiyorsun hadi'' dediğimde yüzünü düşürerek ''yemesem olmaz mı?'' diye sorduğun da ''seçeneklerin arasında böyle bir şey yok kaancım hadi bitecek'' dediğim de ömer araya girip ''defne yemiyorsa zorlama zehra hanım bir şeyler hazırlasın'' dediğinde tam zehra hanımı çağıracakken ömer durdurup ''hayır ömer! Sen karışma ayaz nasıl yiyorsa kaan da öyle yiyecek! Hem çocuğa terbiyeyi anne verir bırak aramıza girme sonra bunu sana hatırlatmak zorunda kalmayayım!'' dediğimde tek kaşım hava da ömere bakıp eli ile ağzına fermuar çekerek sustum işareti yapmıştı.
Kaana bakıp ''sen bana ne söyledin?'' diye sorduğum da kaana ''benim annem yok sen bana anne olur musun?'' dediğinde kaana bakıp ''ben ne dedim peki sana?'' dediğimde kaan gözümün içine bakıp ''olurum ama sen ben ne diyorsam onu yapacaksın babanın yolundan gitmeyecek benim yetiştirmem ile hayırlı bir evlat olacaksın'' dedin dediğinde ömer ile ayaz bakışarak ''o zaman? Ne yapıyorsun şimdi o tabak bitecek!'' dediğimde kaan kafasını öne eğip yemeğe başlamıştı.
Ömer yanıma yaklaşıp kulağıma ''sen her ne yaptın da bu çocuk böyle kedi oldu? Bana aslan kesiliyor sana kedi'' dediğinde ömer ''ben ona ana oldum ömer ana! Baba olmak kolay zor olan ana olmak!'' dediğimde geri çekilip kaana baktığın da ayaza dönüp ''ana olmak'' diye konuştuğun da nihan ömer ile ayaza bakıp ''işte öyle kolay değil'' deyip mustafaya yemek yedirirken ''Dokuz ay karnında taşırsın her türlü acısını çekersin doğar geceleri analar uykusuz kalır derdini anası çeker sonra büyür yumurtadan çıkar ama kabuğunu beğenmez. Babalık ise yapmak ile bitiyor oh ne güzel!'' derken ömer ile ayaza sert bir bakış attıktan sonra mustafaya sarılıp öptükten sonra ''güzel oğlum benim sen baban ve amcan gibi olma tamam mı?'' dedikten sonra kaana dönüp ''yengecim bu senin içinde geçerli ama defne seni zaten onlara benzetmez!'' dediğinde ben gülmüş ömer ile ayaz gözlerini devirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı