Krormantik!

7.2K 309 44
                                    

Melaba arkadaşlar ben geldim. Biliyorum bu aralar çok sık yb atamıyorum işlerim bu aralar çok yoğun😞 Hem sizin ilginiz azalmış sanki 😞 Eskiden çok yorum yapardınız artık hiç yapmıyorsunuz özlüyorum😪😪

Diceksiniz şimdi ne sitem ettin be!

Ama siz ne kadar yorum yaparsanız ben o kadar mutlu oluyorum

İki gün öncesinden başlıyorum arkadaşlar bu ilk gün olacaktır.

Neysekim gelelim hikayeye hayde Bismillahirrahmanirrahim🙏

Varsa hatam affola..

Yorum ve voteleri bekliyorum
*********

A: Sen benim karımsın!

****

Yazardan

"Ne demek ayazı kaçırmışlar lan! Ne demek!" dedi Ömer telefon ile konuştuğu adama.

"Abi ayaz bey bizi yanında istemedi" dedi koruma.

"Lan ben size ne dedim! Ayazın yanından ayrılmak yok demedim mi?! Siz niye dinliyorsunuz onu ha!" diye kükredi ömer.

"Ömer abi ayaz beyi tutmak ne mümkün gelirseniz vururum dedi" diye söyledi ömere.

"Vur deseydiniz lan vur!" diye bağırdı Ömer.

"Kendimi vururum dedi abi bizi dese tamam ama kendini dedi" diye söyledi" dedi koruma

"Ben şimdi uçağa biniyorum gelince kim kimi vuracak ben ona göstereceğim her yeri arayın! Ortalığı ayağa kaldırın anlaşıldı mı?!" diye kükredi.

"Abi birşey daha var" diye konuştu ürkek ses ile.

"Ne var lan! Ne var! Söyle" dedi sertçe Ömer.

"Kaçırılırken yanında Nihan hanımda vardı. Yani nihan hanımda kaçırıldı" dedi koruma.

"Sen şuan şaka yapıyorsun demi? Bana şaka yaptığını söyle baka söz az öldüreceğim seni!" diye kükredi Ömer.

Ömer telefonu kapattıktan sonra elini uçak pistindeki kapıya vurarak sinirini geçirmeyi denedi ama olmuyordu.

Ömer kardeşinin kaçırıldığına mı yoksa nihanın da kaçırıldığını defneye nasıl söyleyeceğine mi yansın bilemeden defne "hayatım iyi misin?  Hadi iki dakika sonra uçak kalkacak bin istersen?" dedi.  Yani defnece "uçak kalkmadan bin artık keyfin olduysa!" anlamındaydı bu.

Geliyorum defne tamam" diyerek uçağa doğru adımlaar atıyor blr yandan da defneye nasıl söyleyeceğini düşünüyordu ömer.

"Ömer senin neyin var hemen söyle! " diye kocasını sıkıştırdı defne.

"Ayaz ve nihanı kaçırmışlar defne! " diye pat diye söyledi ömer.

Oh be dedim kurtuldum deminden beri şişmiştim nasıl dicem diye en iyi çözüm vala apaat diye demek" diye kendi kendine konuşurken ömer  birden defneye baktı.  Ömer iki dakika önce ayaz ve nihanın kaçırıldığını demişti iki dakika önce. Bir dakika iki dakika önce dedim ve defne iki dakikadır nefes almıyor 

"Defnem nefes al bebeğim" deyince tekrardan nefes almaya almaya başlayan defne ömer'i soru yağmuruna tutmuştu. 

Neden?  Niye?  Niçin?  Ne zaman?  Nasıl?  Kim?" diye soru sormuş ve 5N1Kyı tamamlamış sorduğu sorunun cevabını arıyordu gözlerimde defne.

Defne uçak İstanbula inene kadar sorduğun 5N1K yı bende bilmiyorum inince öğrenicem lütfen artık başka soru sorma" diye defneye bıkkınca cevap verdi. 

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin