''Abi şimdi ne yapıyoruz?''diye sordu ayaz. Aslında yapılacak belliydi. Ömer ona ihanet eden şerefsizi bulacaktı ve defnenin karşısına dik ve suçsuz bir şekilde çıkacaktı. Ömer ellerini cebine sokarak ''gerekeni yapacağız'' odalarının penceresine dönüp bakıp ''ben o odaya bu şekilde giremem temizlenmeden giremem şimdi gidip her şeyi öğreneceğiz'' deyip ellerini cebinden çıkartıp sakallarını kaşıdıktan sonra arabaya doğru hareket etti ayaz da arkasından.
---------
''Gidiyorlar'' dedi nihan. Kendini aklamaya gidiyordu. Gitmeden son kez yüzüme dönüp baktığında anladım ben onu. ''Gitsinler bırak nihan. Görmüyor musun? Yanımıza gelemiyorlar. Bir halt yedikleri aşikar bizde toparlansınlar diye izin verdik. Bir şey yok demi?'' diye sordum. Nihan kafasını sağa sola doğru salladı ''hayır hiç bir sorun yok ortalık sakin ne yaptılarsa şirket dışı olmalı'' dedi nihan. Öğrenmek istiyordum bir yandan da istemiyordum çünkü öğrendiğim taktirde sonuçları kötü olabilirdi en iyisi beklemek.. ''Bekleyelim nihan sadece bekliyelim zaman bize neler gösterecek bakalım'' dedikten sonra yatağıma geçmiştim nihan da arkamdan tabii. Yatağa geçip ayaklarımızı bağdaş kurup nihana dönüp ''Ee anlat bakalım mutlu son oldu mu dizinde?'' diye sordum. Tabi bizim meraklı beni eli ile durdurduktan sonra ilk önce mustafa'ya baktı mışıl mışıl uyuyordu miniğim. Ben nereye gidiyorsun dememe fırsat vermeden hızlıca odadan çıktı. İki dakika sonra odaya elinde çiğdem ve tabakla odaya girdi. Tabiki de başka ne olabilirdi ki dizi konusu açıldığında nihan çiğdemsiz gıybet yapamazdı. Deli bu kız yahu :)
''Evet çiğdemsiz olmaz yahu bu tadı çıkmaz vala :) Evet hazır mısın başlıyorum'' diyerek en baştan başlamıştı anlatmaya. Hayır şaştığım nokta diziden çok fanları, ay korktum ayol. Yalnız helal olsun sevdi mi aşırı sahipleniyorlar ben nihanın anlatışından bunu anladım tabii daha anlatması devam ediyordu en son da ''ah işte sorma defo Emine doğdu görsen böyle pamuk gibi elleri var hele saçları''benim saçlarımı karıştırarak ''senin gibi kızıl böyle Allahım içime sokasım geldi torunum diye böyle bağrıma basasım filan ama kısa gördük bebekliğini göremedik be'' diye de sitem ediyordu. Hayır ben anlamıyorum mustafa ve ayaz ile ilgilenmekten bu kız ne ara bakıyordu bu diziye?
''Hayır nihan sırf merakımdan soruyorum yani sen hangi ara izledin de fanı olsun?'' dedim sebebsizce gülerek. ''Ooo gece mustafayı ve ayazı uyuttuktan sonra bilgisayar başına geçiyorum açıp izliyorum ama defne final oldu dizim kız ne ağladım be.. Yarım kaldık valla.. Ay Orada senin Ömer yakışıklı, romantik bir adam vardı ay çok seviyordum ben onu. Ayazada izlettirmeye çalıştım ayh belki izler kıskanır da onun gibi olur ama benim adam bildiğin kütük böyle tersden yazdığın zaman çıkan kütüklerden hemde'' diye devam ediyordu da ediyordu. Hayır mutlu son oldu mu diye sordum kız nerelere girdi. ''Ayh nihan yeter içim şişti'' dedim ah demez olaydım bana ne desin ''kızım ortalık yerde konuşma öyle bizim fanlarımız çok duymasınlar yerler seni zaten zayıfsın'' demez mi bu kız beni öldürecek. (Mesaj gönderildi)
''Mutlu son oldu mu olmadı mı? Onu sordum ben sana nelere çektin konuyu ayh!'' diye cırladım iyi ki cırladım yoksa bu sabaha kadar anlatır hem ağlar hem gülerdi. ''He he bitti bir öpüştürmediler bile orada bitirdiler hiç bir şey de göremedik zaten cağnım çiftimi harcadılar bir daha zor bulurlar böyle.. Ayh neyse bak gene ağlayacağım kapa kapa'' diyerek kendiliğinden susmuştu demek isterdim ama sadece iki saniye sürdü. ''Of defne of tek izlediğim dizi idi. Ben ne yapacağım şimdi? Hayır acaba diyorum ki ayaza baskı kursam bir yapım şirketi kursak? Ay ay dur yada böyle bir yapımı satın alsa bizimkileri oynatsak valla bak ha ne dersin?'' demez mi? Cidden şuan şaşkınım.
''Nihan şaka yapıyorsun demi? Lütfen şaka yaptığını söyle bak sağlığın açısından korkuyorum'' dedim ama nihan çok ciddiydi. ''Ay defne sence şaka mı yapıyorum? Ciddiyim tabii'' demez mi ay ben bi gülmeye başlamam mı? ''Allahım sana akıl fikir versin emi nihan. Onların da işi yok gücü yok sizle çalışacak bunu bir yerde deme valla totosuyla gülerler sana''cdiye dalga geçtim. Söyler söylemez ''ıgh ıgh'' diye ağlamaya başlamaz mı? Başladı. ''Ay nihan korkuyorum yapma. Kızım sen ne ara bu kadar bağımlısı oldun bu dizinin? Ay kendine gel'' diyerek elinden çiğdemi aldım yastığı suratına vurdum. Sanki evde cenaze var suratı beş karış idi. ''Sen delirdin valla bak'' dedim. ''Seviyorum ben deme öyle hem bak sen de bir gir hiç çıkmak istemeyeceksin #KiralıkAşk Ailesinden çok tatlışlar'' diyerek beni de yanına çekmek istiyordu. ''Aman aman kalsın bu eve bir deli yeter'' diyerek yataktan kalkmıştım.
''Nereye gidiyorsun defne daha anlatıyordum'' demez mi manyak. ''Süt içeceğim nihan hem bu kadar Kiralık Aşk macerası yeter beynim yandı anlattıklarında zaten sonra devam ederiz'' odadan çıkıyordum ki döndüm ''bu fikirleri de fazla düşünme sonun Bakırköy olacak diye korkuyorum'' diye ekledikten sonra aşağıya indim. Bu kız ne ara bu kadar sıkı takipçi oldu yahu neymiş başrol birbirini seviyormuş ama kavuşamıyormuş. İnanmam ayol aşık insan seven insan ne olursa olsun kalbine söz geçiremez ne olursa olsun deyip sevdiği kızı alıp götürür yani bana göre tabii bu ama yapan var yapan var tabii neyse..
Ömer ne yaptı acaba? Yemek yemiş midir? Ah ömer ah ne yapıyorsun sen? Neler karıştırıyorsun? Şuan yanımda olman, kızımıza sevgimizi işliyor olmamız gerekiyordu.. Çabuk dön aşkım nolur çabuk dön..
***********
''Dök'' diye emir verdim korumalara. Ayaz alnımda ki teri silerken bende kollarımı yukarı sıyırıyordum kan bulaşmasın diye. ''Abi artık yetmez mi? Öldü ölecek'' dedi ayaz. Ayaza ters ters baktıktan sonra ''konuştur bakalım çok bilmiş'' dedim. Ayaz korumalara ''bir kova daha su dökün'' emrini verdikten sonra köşeye çekilmiş sadece izliyordum. 2 saat aralıksız kızgın demir ile dövmüştüm şerefsizi ama nuh dedi peygamber demedi konuşmadı bakalım ayaz konuşturacak mıydı. Konuşmazsa eğer sıkacaktım bu sefer kafasına. ''Abi o kadar çok dövdün ki ayılmıyor it'' diye sitem ediyordu bir de ayaz. ''Sen dua et direk kafasına sıkmadım bildiği şeylere ihtiyacım var'' dedikten sonra korumaların ''abi uyandı'' demesi ile birlikte ayaz yanına gitmişti. Adama şöyle baktığında kıyafetleri yırtık ve her yeri yanıktı. Ayaz eline aldığı sopa ile baldırlarına vurarak ''şimdi sana bir defa soracağım söyledin söyledin yoksa yaşatmam sevdiklerini'' dedi ayaz. Adam kafasını kaldırıp ''Aileme sakın dokunma!Tamam ne biliyorsam anlatacağım'' demez mi? Ulan ben iki saattir adamı boşuna mı dövdüm!
Ayaz bana bakıp ''sana bana bırak dediğimde bir bildiğim vardı abi'' diyerek böbürlenmez mi sıpa. ''Açık açık söylesene oğlum zaten sinirliyim'' adama dönüp ''konuş lan sende hadi'' diyerek üzerine yürüdüm. ''Bakın bende aracıyım tam kimdir bilmiyorum '' demez mi? Belimden çıkarttığım silahı kafasına dayararak ''ya adam gibi konuş senden başlayıp yedi ceddini vurayım!'' dedim. O kadar dayak attım gözlerinde korku görmedim ama ailesi konu olunca gözlerinde korku vardı garip. ''Adını biliyorum sadece yemin ediyorum sadece adını'' dedi adam. ''Söyle!'' dedim. ''Emre adı emre!'' demesiyle kafasına sıkmam bir oldu.
Emre hangi emre? Yok artık! Halit'in kardeşi emre!? Harbiden olabilir mi? Defne ile çocukluktan da tanışıyorlar hem bunlar! Laaaaan! Eğer öyleyse bana ihanet ediyorlarsa aslanlara yem ederim ulen onları yemin ederim yaparım!
Bu emre o emre mi sizce de?
Aslanlara yem etmek güzel fikir ama şimdi tuttum :)
Dizimiz final oldu evet bende final yapmayı düşündüm ama o kadar mesaj aldım ki bitirme diye devam edeceğim bölümler gelecek..
Bu arada okunma sayısı 200K olmuş o kadar çok mutluyum ki bilemedim çok seviyorum sizi.. Gözlerinize sağlık.. Diğer hikayeye de yb gelecek merak etmeyin :)
Varsa hatam affola..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı