Melaba arkadaşlar ben geldim😳Ay ne özledim sizi be😳😳 Geçen bölüm pek sizinle ilgilenemedim kısa bi yurtiçi kaçamağı yaptım ama yazarınız boş durmadı sizlere güzel bi yazı yazdı😍
Biliyorum baya beklediniz beni bende sizlere sadece deföm yazdım
Yorum istiyorum sizlerden hem de bol bol😂😂😂
Linkteki şarkıyı izlemenizi şiddetle öneriyorum😚😚😚
Varsa hatam affola
*****
Yazardan
"Ömer biraz klasik bi soru olacak ama sana birşey sormak istiyorum" dedi defne
Ömer'in yüzünde beliren gülümseme ile "sor defnem sor hadi" dedi.
'Neyime aşık oldun?" dedi defne bir çırpıda.
"Efendim, ne dedin?" dedi Ömer. Hızlı söylediği için anlamamıştı çünkü Ömer.
Diyorum ki "neden ben? Benim neyime aşık oldun?" dedi defne bu sefer tane tane.
Ömer'in dudağında ki gülümsemeyi geçip kahkahaya dönüşmüştü.
"Defne sen ciddi misin?" diye sordu.
"Evet! Hem de çok ciddiyim. Sen niye bu kadar şaşırdın ki?" dedi defne.
"Bu soruyu kendine güvenmeyen, yada egosunu tatmin etmek isteyenler sorar" dedi sırıtarak.
"Ne alakası var Ömer! Tamam ya tamam sormadım farzet" diye kestirip attı defne ama bir yanı deli gibi merak ediyordu Ömer'un cevabını.
"Bilmiyorum" dedi Ömer defnenin saçlarını öperken
Defnenin aniden Ömer'e "ne demek bilmiyorum" diye çıkışmasıyla Ömer korktu.
"Defne biraz sesinin ayarını kıssana güzelim. Kulağım sağır oldu ayrıca herkes evlerinde uyuyodurlar" dedi tek nefeste Ömer.
"Ömer! Beni iki dakika ciddiye alıp cevap ver! Gerçekten soruyorum. Ego veya kendine güven ile alakası yok" dedi sertçe defne.
Ömer gülmeyi keserek "defnem bunun bi cevabı yok çünkü ben seni sebebsiz seviyorum. Kaşına veya gözüne değil" dedi Ömer.
Konuşmasına devam etti
"Şimdi sen benden güzel sözler, iltifatlarına bekliyorsun. Sana olan sevgimi süslü laflarla anlatmamı istiyorsun anlıyorum ama benim sana olan aşkımı anlatmaya kalksam lügatımdaki kelimeler eksik kalır. Seni sevdiğimi duymak mı istiyorsun" diye sordu Ömer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSA
General FictionBir mafyanın zengin bir ailenin tek kızlarına aşık olması. O günden sonra hiç kimsenin hayatı eskisi gibi olmayışı