Baba Olacağım

6.5K 296 41
                                    

''Hadi kalk  kalk gidiyoruz'' dedi ömer. Defne'yi kolundan tuttuğu gibi oturdukları koltuktan kaldırırken. 

 ''Nereye gidiyoruz ömer saat kaç olmuş?'' dedi defne.

"Sence saat şuan umurumda mı? Ben müjdeli haberi sabaha kadar bekleyemem şimdi gidip öğreneceğiz" dedi ömer.

"Ömer hastane nereden bulucaz?" defne.  Bu dediğine kendi de inanmamıştı. "Hatun çık dışarı her yer hastane olmadı açtırırız sıkıntı yok" dedi ömer. "Sen delirmişsin" dedi defne gülerek.  "Sen delirttin beni hatun" dedi ömer yanağında bir kesme işareti alarak.

Ömer ile defne merdivenleri inerken ayaz aradan çıkıp "abi ses yapmasanıza mustafa uyuyor hem nereye gidiyorsunuz" dedi ayaz.

"Amca oluyorsun oğlum amca! Doktora gidiyoruz" dedi ömer. "Vallaha mı? Bana bak şaka yapıyorsan" dedi ayaz.  "Bunun şakası mı olur? Doğru tabi bakmaya gidiyoruz" dedi ömer. "O zaman ayaz halaya dursun! " dedi ayaz. "Şşş sessiz olun senden git sevincini dışarda yaşa çocuğu daha yeni uyuttum" dedi nihan

"Tamam da tamam biz gittik" diyerek defne'yi kolundan tuttuğu gibi kapıdan çıkartıp arabaya bindirdi ömer.

"İbo en yakın hastaneye gidiyoruz hadi çabuk" diyerek tam gaz ile yola koyulurlar.

"Ömer  sen delirdin gerçekten delirdin" dedi defne.

"Yahu hatun bir dur. Sevincimi yaşatmadın bana" dedi ömer sitemli. "Sana sadece şüpheleniyorum dedim ömer hamileyim demedim ki? Sen allanıp budaklandırdın. Ya değilsem seni boşu boşuna heyecanlandırmak istemedim" dedi sakin bir ses tonu ile.

Ömer karısının ellerini yüzünde gezdirirken "elbet birgün sen anne bende baba olacağız. Ama ben bu heyecanı her seferinde yaşamak istiyorum. Sende buna bırak engel olma lütfen yaslan arkana sadece keyfini çıkar beni izle" dedi ömer.

Defne arabada dinleşip arkasına yaslanarak "tamam peki ömer ama sonra defne güzelim yapma demek yok" dedi işaret parmağını sakallarında gezdirerek defne.

"Eh dersem çek vur beni" dedi ömer.  "O zaman buyursunlar" diyerek ömer'i serbest bırakmıştı defne.

Hata mı yapmıştı ileride görecekti.

Araba durduğunda ömer hızlıca arabadan inip defne'yi de yanına alarak hastaneye giriş yapmışlardı. Hastaneye girer girmez karşılarına doktor çıkması ile ''hasta kim? Sorunu nedir? " gibi sorular ile dikilmişti doktor.

"Hamilelik şüphesi ile bir ultrosana bakmak için geldik" demişti ömer direk doktorun suratına.

Doktor ömer'in dediklerinden sonra "buyrun hemen geçelim bakalım" diyerek doktor önden defne ile ömer arkalarından gidiyorlardı.

"Şöyle uzanın defne hanım karnınızı açın" demişti.  Doktor tam defneye dokunacaktı ki defnenin yanına gidip ellerini tutarak doktor'a da kötü kötü bakmayı ihmal etmemişti.

Doktor jeli sürdükten sonra ultrason ile bakmaya başlamıştı. Doktor elindeki aleti dolaştırıp küçük ekrana bakarak yüzündeki ifade değişiyordu. Ömer'de merak ettiği için bir doktora birde sanki anlayacakmış gibi o küçük kutuya bakıyordu gözlerini kısarak.

Ömer daha fazla duramayarak "iki saatir bakıyorsun ekrana ne görüyorsun de artık doktor" dedi ömer. Defne ömer'i dürtüklese de fayda etmiyordu tabii.

Doktor ömer'e doğru dönerek "tebrik ederim ömer bey baba olacaksınız sizide tebrik ederim defne hanım hamilesiniz" dedi doktor. Ömer inanmayarak "yalan ise" diyerek tehtit etti gözleri ile doktoru.  "Ne yalani ömer bey gördüğümü söylüyorum. Yalan yok. Defne hanım 1 haftalık hamile" dedi doktor.

Ömer derin bir nefes çekerken defne ise doktordan özür diliyordu. "Eşimin kusuruna bakmayın heyecanlı biraz" diyerek yaptıklarını aklamaya çalışıyordu defne. "Tabi tabi" diyerek arkasına bakmadan çıkmıştı doktor.

"Ya ömer ne yapıyorsun! Doktor niye yalan söylesin sana çok ayıp et" lafını tamamlayamadan ömer defne'yi kendine çekip dudaklarından öpmüştü.

"Defne kendini geri çekerek ömer napıyorsun hastanedeyiz" dedi defne. Ömer gülerek "başka türlü susmayacaktın ne yapayım" dedi. "Aşk olsun ömer" diyerek yalandan vurdu kocasına defne.

"Hadi gidelim artık. Üç gün üç gece fakirlere yemek dağıtıp eğlence yapacağım " dedi ömer.

Defne yattığı yataktan kalkarak tam yürüyecekken ömer defne'yi kucağına alıp "ne yapıyorsun defne. Yavaş hareket et. Bebeğimiz etkilenmesin hatta sen yürüme" diyerek defneyi kucağına almıştı. "Ömer beni indirir misin herkes bize bakıyor" demişti ama ömer bu izni çoktan almıştı kimseyi dinlemeyecekti. "Bundan sonra hep böyle başımın üstünde taşıyacağım seni hatun" dedi ömer hastaneden çıkarken. Herkes defne ile ömer'e bakarken bazıları iç çekiyor bazıları da bak gör elalemin adamları neler yapıyor modunda idiler. Arabaya bindiklerinde defnesini yavaşça koltuğa oturtarak yanına geçmiş ve eve doğru yol almaya başlamışlardı.

"Hayırlısı olsun abi" dedi İbrahim. "Saol ibo darısı kucağıma almaya" dedi ömer.

"Şuan o kadar mutluyum ki defne sana anlatacak kelime bulamıyorum. Bu hayatta en çok istediğim şey baba olmak birde sevdiğim kadından olunca çok daha anlamlı ve çok özel oluyormuş iyiki hayatımdasın be hatun"  dedi ömer.

"Ömer sen ağlıyor musun? Sana kıyamam" diyerek yanağına akan tek gözyaşından optu defnesi.

Ömer karısına sarılarak kokusunu içine çekerek "sizi çok seviyorum" dedi ömer.

Eve geldiklerinde ayaz ile nihan solonda beklerken " ay geldiler ayaz" diyerek kapıya doğru koşturdular. Kapı açıldığında "amca oluyor muyum" diye sordu. "Evet koçum amca oluyorsun" dedi ömer. Ayaz "işte bu be koç abim benim" dedi ayaz. Ömer sakallarını kaşıyarak "darısı senin başına evlat! Hadi biz çıkıyoruz fazla gürültü olmasın mustafa uyanmasın" diyerek karısı ile yukarı çıktılar.

Nihan ömer'in yaptığı vurguyu anlayarak "mustafa büyümeden olmaz"diyerek kapıları kapatmıştı nihan.

Ayaz ise arkasından oflayarak odaya doğru çıkmışlardı.

Defne ile ömer evden eşofman ile çıktıkları için direk yatağa girerek birbirlerine sarılmışlardı. Defne'nin arkasından sarılarak uyuma pozisyonuna giren defne di ömer ellerini karısının karnına götürerek "sen bana bir mucize verdin defne, defnem.. Bundan sonra bütün kapılar emrine amade. Sen benim sultanımsın! İkinizide çok seviyorum.. İyi geceler bebeğim.. İyi geceler defnem.. " diyerek gözlerini uykuya yummuşlardı..

Evet arkadaşlar size bahsettiğim ikinci mafya hikayem artık yayında ona da bir bakın derim kurgusu tamamen bağımsız blr hikaye.

Kalbe düsen ilk cemre; Aşk adı oraya da bekliyorum 😍😍

Varsa hatam affola...

PSİKOPAT MAFYA AŞIK OLURSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin